Arvasin että jotain jäi..
Eli autohan on E30 M20B25 koneella.
Olisko tuohon sama vaihtaa vaikka termari ja vesipumppu. Jommassa kummassa se vika tod näk on. Jos ei tietoa milloin vaihdettu, niin suosittelen vaihtamista.
Joo ei oo tietoa millo vaihettu, kai niillä nyt pitää sitte koittaa..
Nyt kävin ajamassa ja pidin parkissa käynnissä n. 10 min lämmöt pysy sinisellä ja lähin liikkeelle ni heti hyökkäs punaselle, eikä auttanu enää mikää vaikka kuinka monesti anto jäähtyä ja käynnisteli, missään vaiheessa ei tullu sisälle lämmintä mutta lämmöt meni punaselle.
Joo ei oo tietoa millo vaihettu, kai niillä nyt pitää sitte koittaa..
Nyt kävin ajamassa ja pidin parkissa käynnissä n. 10 min lämmöt pysy sinisellä ja lähin liikkeelle ni heti hyökkäs punaselle, eikä auttanu enää mikää vaikka kuinka monesti anto jäähtyä ja käynnisteli, missään vaiheessa ei tullu sisälle lämmintä mutta lämmöt meni punaselle.
kannattaa nopeasti vaihella niitä osia,eikä pelleillä punarajalle pääsyn kanssa,se on nopiasti kannentiiviste tai kansi pahimmillaan näistä halki...itse olen vaihtanut melkein jokaiseen omistamaani e30:iin kannen tiivisteen,pari kertaa ihan vaan varmuudeksi,ja muutamaan muuhun kun on ollut kone muutenkin irrallaan.
Joo ei oo tietoa millo vaihettu, kai niillä nyt pitää sitte koittaa..
Nyt kävin ajamassa ja pidin parkissa käynnissä n. 10 min lämmöt pysy sinisellä ja lähin liikkeelle ni heti hyökkäs punaselle, eikä auttanu enää mikää vaikka kuinka monesti anto jäähtyä ja käynnisteli, missään vaiheessa ei tullu sisälle lämmintä mutta lämmöt meni punaselle.
Ai ku lähdit liikkeelle nii välittömästi hyppäs siniseltä punarajalle? Kielis vähä et lämpöanturin johto vetää maihin??
Ainekin selkänojan leveys, ja eipämtuo istuinosakaan ole sama 2d:n kanssa? Kai sinne saa kiinni vaik aallon design jakkaran mutta ei taida näyttää oikeen hyvältä :think
Comment