Originally posted by GOOFY
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä & vastauksia V -kts post#1 !!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Krynx View PostTässä minun mittarissa ei lämpömittari inahtanutkaan ilman tuota korttia. Kulutusmittari huitelee mitä sattuu kortin kanssa ja ilman.TEAM "Peli Menetetty"
Nyt:
E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
E30 320i 2d m20b27 tic project
E38 728ia
E46 316i sedan
Ex:
3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
Comment
-
-
Originally posted by Miku View PostJoissakin mittaristoissa lämpömittarin signaali kiertää sen huoltovalojen kortin kautta. Sen pystyy kyllä ohittamaan tinaamalla hyppyjohdon kahteen kortin pinniin jos sen jostain syystä haluaa ohittaa.
Tarviiko nopeusmittari sitä alimmaista piirilevyä? En oo päässy sitä vielä testaamaan...E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Shortshift
Eli pitäis saada 320i e30:iin shortshift ja uudet pulsat, Tossa olis kuva osista mitä pitäis saada uusia, ymmärtääkseni noiden vaihdolla pitäis saada vähän kiinteämpi vaihdekeppi. Ja sitten pitäis saada shortshift keppi, ja moni on sanonut että pitäis olla z3 1,9 keppi? eli tietääkö joku mistä noita sais uutena niin linkkiä tulemaan. Tai jos vaikkapa jollainkulla olis tollaset ylimääräisenä niin yv:tä!
Toivottavasti joku ymmärsi mitä mä tarkoitin vaikkapa mulla on huono suomenkieli! :think
Comment
-
-
Originally posted by Bensko View PostEli pitäis saada 320i e30:iin shortshift ja uudet pulsat, Tossa olis kuva osista mitä pitäis saada uusia, ymmärtääkseni noiden vaihdolla pitäis saada vähän kiinteämpi vaihdekeppi. Ja sitten pitäis saada shortshift keppi, ja moni on sanonut että pitäis olla z3 1,9 keppi? eli tietääkö joku mistä noita sais uutena niin linkkiä tulemaan. Tai jos vaikkapa jollainkulla olis tollaset ylimääräisenä niin yv:tä!
Toivottavasti joku ymmärsi mitä mä tarkoitin vaikkapa mulla on huono suomenkieli! :think
Ja joo, mainitsemasi keppi taisi olla se lyhyemmän liikkeen kepukka. Köyhemmät kaverit on vetäneet poikki tosta kepin pallon alapuolelta ja jatkaneet vartta hieman.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by GOOFY View PostNiimpä muuten olikin. Ei voi kaikkea muistaa. Hyppylankojahan sinne piti laittaa että lämpömittari alkoi pelittämään. Silti mä luulin että mulla on mittariston isompi levy sökönä kun ei mulla toiminu lämpömittari missään kolmessa mittaristossa ilman hyppylankojen tinausta.
Tarviiko nopeusmittari sitä alimmaista piirilevyä? En oo päässy sitä vielä testaamaan...E39 525d -00
E39 523i-96
E30 316 -86
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostMyös 10 ja 17 syytä uusia samassa konkurssissa ja kakkosen tilalle joku tekee jäykempää 2-osaista puslaa, itsekkin ostin mutta en muista keneltä :think Ja kasia ei taida enää saada uutena.
E: Hinta oli jotain 30eLast edited by Lähtis; 04-01-2014, 19:17.BMW e30 320i m50b25+holset -86
Volvo 242 b254tic -83 updating-->m50bxx+holset
Volvo 740 b230 -90 (herraskainen)
Comment
-
-
Originally posted by ghettollo View PostKiitos tästä. Mutta sitä vielä että voiko siihen normi ilmansuodattimen tilalle laittaa semmosen bilteman sienimuotosen sportti-suodattimen ja miten ne johot sitte tulee?
Hetkinen... Kummasta täsä ny puhutaan... Kotelo, suodatin...Last edited by GOOFY; 04-01-2014, 19:32.E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Originally posted by Lähtis View PostSaa kasin uutena. Itse KL-varaosasta ostaneena
E: Hinta oli jotain 30eE30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Originally posted by GOOFY View PostTulee jäsympi kun hioo tangon päästä patit pois ja sorvaa muovisen holkin kumen tilalle. Ja ei tarvi sorvia. Onnistuu ihan pylväsporakoneellakin kun ei oo niin justiinsa.
Itellä oli toi metalliosa niin ruosteen syömä, ettei siitä saanut enää kalua.BMW e30 320i m50b25+holset -86
Volvo 242 b254tic -83 updating-->m50bxx+holset
Volvo 740 b230 -90 (herraskainen)
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostOnko minkä merkkiliikkeen hinta tiedossa? Suomi vai Saksa?
Kysyitkö metritavaraa, vai valmista korjauspalaa? Mikä väri/sisusta koodi?
Comment
-
-
Originally posted by ghettollo View PostKiitos tästä. Mutta sitä vielä että voiko siihen normi ilmansuodattimen tilalle laittaa semmosen bilteman sienimuotosen sportti-suodattimen ja miten ne johot sitte tulee?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment