Sama vakaaja kelpaa, vaatii uuden mallin koiranluun joka kiinnitetään alatukivarteen. Nro 7 ja 8
Juurikin nuo. Itse ostin vähän järeämmän vakaajatangon vielä samaan syssyyn puslineen, ei ollut montaa euroa foorumin kautta.
Suhteellisen helppo modi.
Minkälaisia jarru update kokoonpanoja jengi on viritellyt e36;siin ? Joku big brake kit pitäis kehitellä jostain, mielellään 4mäntäset eteen ja 2taakse, jotain bremboja ? bmw;n omia satuloita ? Tms ? Sovituksessa oli nissan skyline r32 gtr brembot, mutta eteen ei saanut istumaan, kun oli liika lähellä orkkis reikiä..
Edit; Ja tarkoituksena on käyttää 17" vanteita joten mitään ihan överiä ei voi toteuttaa.
Compactiin suunnitteilla sääjettävä alusta.Tekkeekö näillä jomin ja ta-technix - sarjoilla mittään? Hintahan nuissa jo sannoo että ei oo kilpailukykysiä tonnin sarjoihin,mutta pääasia oiskin että sais alustan halutulle korkeuvelle.Onko nuo sitte ns.ihan pilipali kivirekiä vai voiko nuo alla vielä ajella ilman että on viikon jäläkeen rikki selekä tai auto? Jomin sarjoille luppaavat vuojen ja ta technixille 2 vuojen takkuuta ja ovat aikalailla saman hintasia :think
Compactiin suunnitteilla sääjettävä alusta.Tekkeekö näillä jomin ja ta-technix - sarjoilla mittään? Hintahan nuissa jo sannoo että ei oo kilpailukykysiä tonnin sarjoihin,mutta pääasia oiskin että sais alustan halutulle korkeuvelle.Onko nuo sitte ns.ihan pilipali kivirekiä vai voiko nuo alla vielä ajella ilman että on viikon jäläkeen rikki selekä tai auto? Jomin sarjoille luppaavat vuojen ja ta technixille 2 vuojen takkuuta ja ovat aikalailla saman hintasia :think
Itse myt ajellut vajaa viikon tuningdesing.net sivulta ostamallani Ta-Technixin alustalla ja en voi sano muuta kuin että olen todella tyytyväinen tähän alustaan
Nykyinen:
BMW e36 323i Touring :think
Ex:
BMW e36 328ia coupe
BMW e36 320i sedan
Originally posted by Miltzu
Joku mikä on toiselle kasa muovia ja peltiä on toiselle erittäin rakas harrastus ja kolmannelle jotain siltä väliltä.
Compactiin suunnitteilla sääjettävä alusta.Tekkeekö näillä jomin ja ta-technix - sarjoilla mittään? Hintahan nuissa jo sannoo että ei oo kilpailukykysiä tonnin sarjoihin,mutta pääasia oiskin että sais alustan halutulle korkeuvelle.Onko nuo sitte ns.ihan pilipali kivirekiä vai voiko nuo alla vielä ajella ilman että on viikon jäläkeen rikki selekä tai auto? Jomin sarjoille luppaavat vuojen ja ta technixille 2 vuojen takkuuta ja ovat aikalailla saman hintasia :think
itsellä on tuo jomit compactis on ne hyvät siel kyllä nää halvat sarjat on hyviä ei aina tarvia olla monen tonnin osia
NO FOODS NO FARMS
Onneks ostin bmw kun opelit kuulema hajoaa vesi sateessa
e39 523i vm:97
Itse myt ajellut vajaa viikon tuningdesing.net sivulta ostamallani Ta-Technixin alustalla ja en voi sano muuta kuin että olen todella tyytyväinen tähän alustaan
Ok,hienoa kuulla että noinki halpa alusta ajaa asiansa ja että siihen voi vielä olla tyytyväinenkin! Sen verran vielä mietin,tuleeko tuossa sarjassa kaikki tarpeellinen mukana? Iskarin yläpäät esim,vai tilaanko samaan syssyyn nuokin?
Ok,hienoa kuulla että noinki halpa alusta ajaa asiansa ja että siihen voi vielä olla tyytyväinenkin! Sen verran vielä mietin,tuleeko tuossa sarjassa kaikki tarpeellinen mukana? Iskarin yläpäät esim,vai tilaanko samaan syssyyn nuokin?
Kaikki muu tulee mukana paitsi iskareiden yläpäät. Suosittelen vaihtamaan ne kaikki samalla Eli tilaa siis samalla eteen yläpään käätölaakeritukikumit ja taakse yläpääntukikumit.
Itselläni ei ole muuta kokemusta tuon Ta-Technixin säädettävän alustan lisäksi ole kuin vaimokokelaan isän rs octaviasta jossa on Kw :n säädettävä ja se jos jokin on kivireki
Nykyinen:
BMW e36 323i Touring :think
Ex:
BMW e36 328ia coupe
BMW e36 320i sedan
Originally posted by Miltzu
Joku mikä on toiselle kasa muovia ja peltiä on toiselle erittäin rakas harrastus ja kolmannelle jotain siltä väliltä.
Kaikki muu tulee mukana paitsi iskareiden yläpäät. Suosittelen vaihtamaan ne kaikki samalla Eli tilaa siis samalla eteen yläpään käätölaakeritukikumit ja taakse yläpääntukikumit.
Itselläni ei ole muuta kokemusta tuon Ta-Technixin säädettävän alustan lisäksi ole kuin vaimokokelaan isän rs octaviasta jossa on Kw :n säädettävä ja se jos jokin on kivireki
Olihan meillä impussa bilstein'in täys säädettävä mikä oli kanssa kivireki.
Kun itte tekee, niin saa sellaista kun sattuu tuleen.
Kaikki muu tulee mukana paitsi iskareiden yläpäät. Suosittelen vaihtamaan ne kaikki samalla Eli tilaa siis samalla eteen yläpään käätölaakeritukikumit ja taakse yläpääntukikumit.
Itselläni ei ole muuta kokemusta tuon Ta-Technixin säädettävän alustan lisäksi ole kuin vaimokokelaan isän rs octaviasta jossa on Kw :n säädettävä ja se jos jokin on kivireki
Hieno homma että asia selvisi,näillä näkymin lähtee teknikki ja hilppeet tillaukseen!
Iso kiitos vastauksista!
Onhan Se ihan hyvä hinta säädettävyydestä. En tiedä onko kukaan kokeillut noita korkeus jäykkyyssäädettäviä ta:n versioita jotta tekeekö niillä mitään?
Mitä ite ajoin omalla ta:n sarjalla (20km) niin mukavempi oli kuin "rautajousilla"
Onhan Se ihan hyvä hinta säädettävyydestä. En tiedä onko kukaan kokeillut noita korkeus jäykkyyssäädettäviä ta:n versioita jotta tekeekö niillä mitään?
Mitä ite ajoin omalla ta:n sarjalla (20km) niin mukavempi oli kuin "rautajousilla"
Mullahan tossa coupessa on se uusi malli ja olen enemmän kuin tyytyväinen
Nykyinen:
BMW e36 323i Touring :think
Ex:
BMW e36 328ia coupe
BMW e36 320i sedan
Originally posted by Miltzu
Joku mikä on toiselle kasa muovia ja peltiä on toiselle erittäin rakas harrastus ja kolmannelle jotain siltä väliltä.
e36 323Ti luistonesto pitäisi varmaan samalla tavalla toimia kuin muissa korimalleissa? Nyt ASC-napista ei tapahdu mitään... vai onkohan polttimo vaan palanut kun ei virrat päälle laitettaessa sytytä mitään valoa mittaristoon :think
_____________________
Nyk. BMW F11 -12 530dA RUT-***
Ex Honda Accord -97
Ex BMW e36 -98 323Ti Compact XVN-***
Ex BMW e36 -98 328i touring GHT-***
Ex BMW e34 -94 525iX touring AXZ-***
Ex BMW e36 -94 316i compact MEZ-***
Ex BMW e30 -? 325i touring kv. XBI-***
Ex BMW e30 -90 316i sedan ZIY-***
Ex Ford Sierra -88 2.0
Comment