Mitä eroa syyläreissä manuaali/automaatti sekä ilmastoitu/ilmastoimaton? Profiteilellä melkeen jokanen syyläri manuaalivaihteiseen sitten yksi nissens on sekä man että aut sekä ilmastoitu sekä ilmastoimattomaan
Mitä eroa syyläreissä manuaali/automaatti sekä ilmastoitu/ilmastoimaton? Profiteilellä melkeen jokanen syyläri manuaalivaihteiseen sitten yksi nissens on sekä man että aut sekä ilmastoitu sekä ilmastoimattomaan
Ilmastoitu/automaatti jäähdytin on vähän korkeampi.
Ilmastoimattoman jäähdyttimestä voi puuttua lämpöanturin paikka.
Molemmat kyllä sopii toistensa paikalle.
Ilmastoitu/automaatti jäähdytin on vähän korkeampi.
Ilmastoimattoman jäähdyttimestä voi puuttua lämpöanturin paikka.
Molemmat kyllä sopii toistensa paikalle.
Ok eli voiko ottaa ilmastoimattomaan automaattiin periaatteessa sen manuaaliin tarkotetun myös? Kiinnikkeet kaikki samat ym mutta pieni kokoero?
Ok eli voiko ottaa ilmastoimattomaan automaattiin periaatteessa sen manuaaliin tarkotetun myös? Kiinnikkeet kaikki samat ym mutta pieni kokoero?
Voi mutta miksi pitäisi ? Kesäkuumalla saattaa tulla jäähdytysongelmia, ehkä, kun eikös tomaatin jäähdytin ole syylärin edessä niin se kuormittaa koneen jäähdytintä.
Voi mutta miksi pitäisi ? Kesäkuumalla saattaa tulla jäähdytysongelmia, ehkä, kun eikös tomaatin jäähdytin ole syylärin edessä niin se kuormittaa koneen jäähdytintä.
Kunhan vaan kysyin mutta nyt tilattu oikean kokoinen kiitos vastauksista !
Hei kyssäri, onko e36 325 ja 328 jarruissa + vakaajissa jotain eroja?
Edessä samat jarrut, takana 328 jäähd. levyt + farkussa 2 mm. isompi mäntä 36mm -> 38mm.
Vakaajat pääsääntöisesti samat, varustelu (m-sport lähinnä) sanelee mitä kokoa missäkin versiossa.
Haluttais kuunnella e36:ssa musiikkia, vuan rätisee ja pärisee niin ikävästi ettei alpinesta kestä voluumia nostaa yli kymmenen pykälän?
Speksiä:
Alpinen mankka cde-183bt (kokeiltu myös 123r:ää, ei vaikutusta)
Mankalta johtoadapterilla peräkontista löytyvälle (mikä on tämä mystinen musta laatikko varustettuna kahdella liittimellä ja sulakkeella, vakiojuttuja autossa?)
Jonkinasteinen erillissarja (mtx, spl?)
Musiikinlähteinä kokeiltu USB:ta, auxia, ratiota ja cd:tä, kaikilla sama homma.
Pari kertaa kylmäkäynnistyksessä musat on pauhannut oikein puhtaasti ja hienosti vaan tätä hupia on kestänyt n. 10sek. Ajan, ja em. Rätinä on palannut kertalaakista.
Suurin epäilys tällähetkellä kohdistuu mystiseen mustaan laatikkoon.
Edit: Vikaa diagnosoitu, kesken diagnoosin tämä kyseinen musta yksikkö (oem hifivahvistin) päästi pienet toimintasavut. Ilmeisesti ikä paino päälle ja kyrvähti. Korvasin oem-vahvarin MDS:n nelikanavaisella erkkavahvarilla ja nyt skulaa.
Onko tää nyt se 1 vai 2 vaihe bägillä oleva? Minkälaisen ratin pystyy suoraan vaihtamaan tilalle, ja minkälainen homma ratin vaihto on?
Suoraan menee uudemman vakioratin lisäksi se 3-puolainen "salmiakkiratti".
Kaikki E36 ratit on 1-vaiheisella bagillä tietääkseni.
E: Ratin vaihto: Akunkenkä irti, (jotkut suosittelee odottelemaan hetken) rattipylvään alempi muovi pois, airbagin ja töötin liittimet irti, ratin takaa airbagin ruuvit 2kpl irti, bagi pois, bagista johto irti jonka jälkeen ratin pultti pois.
Omassa yksilössä tuo "ajotietokone" on kokonaan mykkä (taustavalot pimeänä ja pikseleitä puuttuu enemmän kuin on jäljellä). Ajoittain kun on jonkin aikaa ajellut, niin kuuluu vaimea *plom* -ääni, jolloin auto haluaisi varmaankin jostain muuttuneesta tilanteesta ilmoittaa.
Mitä ilmoituksia tuohon vehkeeseen ylipäätään tulee? Nestepinnat? Valot varmastikin? Jotain muuta?
Omassa yksilössä tuo "ajotietokone" on kokonaan mykkä (taustavalot pimeänä ja pikseleitä puuttuu enemmän kuin on jäljellä). Ajoittain kun on jonkin aikaa ajellut, niin kuuluu vaimea *plom* -ääni, jolloin auto haluaisi varmaankin jostain muuttuneesta tilanteesta ilmoittaa.
Mitä ilmoituksia tuohon vehkeeseen ylipäätään tulee? Nestepinnat? Valot varmastikin? Jotain muuta?
Minkälainen ajotietokone kyseessä? 11-nappia? 18-nappia? Joku muu?
Simppeli homma vaihtaa jos vaan saa hankittua ehjän tilalle.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Ajon aikana ilmoittaa ainakin lämpötilan laskemisesta alle 3 asteen ja jos se tasatunti-ilmoitus on päällä niin silloin piippaa tunnin välein.
Jäähdytysnesteestä ainakin ilmoittaa vasta auton sammutuksen jälkeen.
Ajon aikana ilmoittaa ainakin lämpötilan laskemisesta alle 3 asteen ja jos se tasatunti-ilmoitus on päällä niin silloin piippaa tunnin välein.
Jäähdytysnesteestä ainakin ilmoittaa vasta auton sammutuksen jälkeen.
Tuo lämpötilan laskeminen oli se mikä itselläkin tuli mieleen, se oli ainoa mitä on näppituntumalla havainnut tapahtuvan, kun nestepinnat yms. asiat ovat kunnossa.
Comment