-91 318 sammui ajosta. kipinää tulee. Bensapumppu toimi sillon kun tykkäsi, vaihdoin sen, eikä vieläkään lähde käymään. Mistäköhän kannattaisi etsiä vikaa? Pitäisikö pumpun pyöriä heti kun laittaa virrat päälle, vai vasta sitten kun starttaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Ranep View Post-91 318 sammui ajosta. kipinää tulee. Bensapumppu toimi sillon kun tykkäsi, vaihdoin sen, eikä vieläkään lähde käymään. Mistäköhän kannattaisi etsiä vikaa?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Elikkäs e36 316 eilen ajelin ihan normaalisti ja kaikki toimi. Tänään koitin lähteä liikkeelle ja huomasin, että kytkin poljin on ihan löysä. Nestettä on. Mimmonen homma on noi vaihtaa parkkipaikalla yksin? Kumpi noista ennemmin on rikki? Ohjeita vaihtoon kaivataanNykyinen: bmw e92 330d 318hp/787nm and bmw e60 520i
Ex bmw e36 316, vw golf mk3 variant, vw jetta mk2 1.8 automaatti, vw golf mk3 1.6, vw vento 1.8, 2x vw caddy, mb w124, polo classic, opel vectra.
Instagram: teroo95
Comment
-
-
Käykö RHD pakosarja LHD malliseen autoon. Osanumerot 4-5-6 sarjalla on eri ja luulisin sen johtuvan rattiakselin väistöstä. Keskipätkä on kumminkin molemmissa samalla osanumerolla niin luulisi laippojen silti olevan samoilla kohdin. Eli RHD sarja väistäisi "turhaan" rattiakselin vasemmalta ohjattavassa autossa mutta muuta merkitystä tuolla ei olisi? :think: Taas toisinpäin sovittaminen ei olisi mahdollista.
Ongelma juontuu siitä että mulla menee putkisto uusiksi kokonaan ja haluisin samalla tuon orkkis valusarjan tilalle jotain muuta,suorituskykyyn sillä nyt ei ole mitään merkitystä mutta onpa ainakin paremman näköinen. Ainut bolt-on pakosarja minkä löysin niin on briteistä ja nimenomaan tarkoitettu RHD malliseen ajokkiin.W208
W638
E36
Comment
-
-
Originally posted by S^X View PostKäykö RHD pakosarja LHD malliseen autoon. Osanumerot 4-5-6 sarjalla on eri ja luulisin sen johtuvan rattiakselin väistöstä. Keskipätkä on kumminkin molemmissa samalla osanumerolla niin luulisi laippojen silti olevan samoilla kohdin. Eli RHD sarja väistäisi "turhaan" rattiakselin vasemmalta ohjattavassa autossa mutta muuta merkitystä tuolla ei olisi? :think: Taas toisinpäin sovittaminen ei olisi mahdollista.
Ongelma juontuu siitä että mulla menee putkisto uusiksi kokonaan ja haluisin samalla tuon orkkis valusarjan tilalle jotain muuta,suorituskykyyn sillä nyt ei ole mitään merkitystä mutta onpa ainakin paremman näköinen. Ainut bolt-on pakosarja minkä löysin niin on briteistä ja nimenomaan tarkoitettu RHD malliseen ajokkiin.
Comment
-
-
Mikähän alusta tuossa meikäläisen coupessa mahtaa olla? Vin-numerolla löytyy M sport suspension mutta ryömin auton alla ja iskareissa luki sachs supertouring. Alkuperäiset on vissiin bilsteinit? Tietääkö kukaan että onko nuo kyseiset iskarit yhtään vastaavat noille alkuperäisille? Tiedä sitten onko jousetkaan enää alkuperäiset kun en ainakaan silmällä osaa erottaa onko matalampi kun vakion kuuluisi olla.
Edit: Edessä kaaresta vanteen keskelle n.355mmLast edited by Suorakuus; 23-02-2017, 16:36.
Comment
-
-
Originally posted by teroo95 View PostElikkäs e36 316 eilen ajelin ihan normaalisti ja kaikki toimi. Tänään koitin lähteä liikkeelle ja huomasin, että kytkin poljin on ihan löysä. Nestettä on. Mimmonen homma on noi vaihtaa parkkipaikalla yksin? Kumpi noista ennemmin on rikki? Ohjeita vaihtoon kaivataanLast edited by Timbe]; 23-02-2017, 16:26.
Comment
-
-
Originally posted by Suorakuus View PostMikähän alusta tuossa meikäläisen coupessa mahtaa olla? Vin-numerolla löytyy M sport suspension mutta ryömin auton alla ja iskareissa luki sachs supertouring. Alkuperäiset on vissiin bilsteinit? Tietääkö kukaan että onko nuo kyseiset iskarit yhtään vastaavat noille alkuperäisille? Tiedä sitten onko jousetkaan enää alkuperäiset kun en ainakaan silmällä osaa erottaa onko matalampi kun vakion kuuluisi olla.
Edit: Edessä kaaresta vanteen keskelle n.355mm
Comment
-
-
Originally posted by jape06 View PostEikö noi iskarit ole ihan tarvikkeet ja korkeus viittaa vakiojousiin. Vakaajat sulla on varmasti edelleen vakiota paksummat, ne kuuluu myös m-alustan yhteyteen. Alkuperäiset iskarit on varmaan uutena olleet paremmat, voit silti vaihtaa jouset miedosti lyhyempiin -40mm mikäli haluat madaltaa ja pitää noi iskarit ainakin aluksi.
Comment
-
-
Vakioon 328i kytkinpakettia ostamassa. BMWfans antaa 530$ hinnaksi niin voisi ostaa jonkun tarvikepaketin, onko Sachs ok? Entä onko tietoa minkä valmistajan osat sieltä marmorin kautta ostaessa saisi?Originally posted by JubeEihän sen tyylikkäämpää ja parempaa autoa olekkaan kuin hienokuntoinen vanha kunnon w124
Comment
-
-
Originally posted by TNT View PostVakioon 328i kytkinpakettia ostamassa. BMWfans antaa 530$ hinnaksi niin voisi ostaa jonkun tarvikepaketin, onko Sachs ok? Entä onko tietoa minkä valmistajan osat sieltä marmorin kautta ostaessa saisi?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostSaat aika varmasti luk paketin marmorilta. Mutta sachs on ihan yhtä hyvä. Alta 200€ on kumpikin paketti.
Näytti ebayssa olevan varsin kohtuulliseen hintaan http://www.ebay.de/itm/ORIGINAL-SACH...kAAOSw7FRWVJ6UOriginally posted by JubeEihän sen tyylikkäämpää ja parempaa autoa olekkaan kuin hienokuntoinen vanha kunnon w124
Comment
-
-
Originally posted by TNT View PostVakioon 328i kytkinpakettia ostamassa. BMWfans antaa 530$ hinnaksi niin voisi ostaa jonkun tarvikepaketin, onko Sachs ok? Entä onko tietoa minkä valmistajan osat sieltä marmorin kautta ostaessa saisi?
Comment
-
Comment