Pähkäilin tässä yksinään, että meneekö e36 leimasta e46 alatukivarsilla ja e9x raidetangonpäillä?:think Rengashan siinä tulee aika tyrkylle, mut jos pysyy kuitenkin kaaren sisällä?
Pähkäilin tässä yksinään, että meneekö e36 leimasta e46 alatukivarsilla ja e9x raidetangonpäillä?:think Rengashan siinä tulee aika tyrkylle, mut jos pysyy kuitenkin kaaren sisällä?
Kulutuspinta ei saa tulla kaaresta ulos. Näyttää tyhmältä kun muuten pyörä tulee ulos mutta sehän ei asiaan vaikuta.
Pähkäilin tässä yksinään, että meneekö e36 leimasta e46 alatukivarsilla ja e9x raidetangonpäillä?:think Rengashan siinä tulee aika tyrkylle, mut jos pysyy kuitenkin kaaren sisällä?
Tuskin menee jos katsastusukkolla on silmät päässä. Raideleveys muuttuu ja edessä camppeerit silminnähden pielessä. Ja eikös nuo E46 alatukivarret ole vielä alumiinia, joten ovat jo ulkonäöltäänkin aivan erinäköiset.
Onko porukka saanut miten noita coupen sivuikkunoiden ylälistoja paikalleen, sitä joka kulkee koko katon matkalla ikkunoiden ylhäällä. Mun autossa ei ollut ja tänään kävin hakemassa purku-autosta molemmat mutta eivät vaan jää paikoilleen ja tippuvat kun toisesta päästä saa kiinni, ideoita? Ja pitääkö ne alunperin olla auton väriset vai kromiset yms.
-96 köyring, alkuperäsellä keskuslukolla ja avainkaukosäädöllä. Vaihoin etuoven toisesta köyringistä jossa keskuslukko mutta vain avaimesta.
Pitäskö oven sähkösarjan olla valmiiks jo sellasta mallia että pitäs toimia kaukolukitus?
Nyt ei siis mene avaimesta kuskin ovi lukkoon. Eli voiko sähköt olla eri vai voiko olettaa että moottori DÖD?
Vai vaihanko koko oven sisällön suoraan kun vaihan vanhasta ovesta puretun lukon/kahvan?
Onko porukka saanut miten noita coupen sivuikkunoiden ylälistoja paikalleen, sitä joka kulkee koko katon matkalla ikkunoiden ylhäällä. Mun autossa ei ollut ja tänään kävin hakemassa purku-autosta molemmat mutta eivät vaan jää paikoilleen ja tippuvat kun toisesta päästä saa kiinni, ideoita? Ja pitääkö ne alunperin olla auton väriset vai kromiset yms.
Kiinnitykseen en ota kantaa mutta ovat alunperin mustat.
Tuskin menee jos katsastusukkolla on silmät päässä. Raideleveys muuttuu ja edessä camppeerit silminnähden pielessä. Ja eikös nuo E46 alatukivarret ole vielä alumiinia, joten ovat jo ulkonäöltäänkin aivan erinäköiset.
Onhan ne erinäköset, mut miks se estäis itessään leiman? En tiiä onnistuuko, mut jos camppeerit saa kuntoon, nii mites sit?:think
Onkos porukka mistä tilaillut takakontin päälle tulevaa pikku lippaa, "m lippaa"? Tarjontaahan netistä löytyy, mutta hakusessa olisi laadukas ja hyvin istuva lippa.
Onkos porukka mistä tilaillut takakontin päälle tulevaa pikku lippaa, "m lippaa"? Tarjontaahan netistä löytyy, mutta hakusessa olisi laadukas ja hyvin istuva lippa.
-96 köyring, alkuperäsellä keskuslukolla ja avainkaukosäädöllä. Vaihoin etuoven toisesta köyringistä jossa keskuslukko mutta vain avaimesta.
Pitäskö oven sähkösarjan olla valmiiks jo sellasta mallia että pitäs toimia kaukolukitus?
Nyt ei siis mene avaimesta kuskin ovi lukkoon. Eli voiko sähköt olla eri vai voiko olettaa että moottori DÖD?
Vai vaihanko koko oven sisällön suoraan kun vaihan vanhasta ovesta puretun lukon/kahvan?
Vastaus tähän on että täysin samat piuhat kulkee johtosarjassa. Servo taisi olla vaan särki.
Onhan ne erinäköset, mut miks se estäis itessään leiman? En tiiä onnistuuko, mut jos camppeerit saa kuntoon, nii mites sit?:think
Camppeerien ollessa kohdallaan tulee ilmeisesti renkaan kulutuspinta kaaresta yli hyvin. Noilla tukivarsilla raideleveys muuttuu todennäköisesti liikaa. Ja periaatteessa tukivarsista tarvisi kaiketi jotain dokumenttia, koska eivät ole autoon tarkoitetut.
Camppeerien ollessa kohdallaan tulee ilmeisesti renkaan kulutuspinta kaaresta yli hyvin. Noilla tukivarsilla raideleveys muuttuu todennäköisesti liikaa. Ja periaatteessa tukivarsista tarvisi kaiketi jotain dokumenttia, koska eivät ole autoon tarkoitetut.
Leveys muuttuu noin 25 mm per puoli. Tämä sinänsä jo tekee muutoksesta ainakin jollain tasolla laittoman, koska raideleveyttä sai muuttaa kokonaisuudessaan 30 mm. Mutta jos tämä nyt unohdetaan, niin sopiminen vakiovanteella(=et>40) on siinä ja tässä. Väittäisin kuitenkin istuvan kapealla renkaalla ja säädyllisellä camperilla. Tehtävissä kuitenkin, jos vain tahtotila on riittävällä tasolla.
Leveys muuttuu noin 25 mm per puoli. Tämä sinänsä jo tekee muutoksesta ainakin jollain tasolla laittoman, koska raideleveyttä sai muuttaa kokonaisuudessaan 30 mm. Mutta jos tämä nyt unohdetaan, niin sopiminen vakiovanteella(=et>40) on siinä ja tässä. Väittäisin kuitenkin istuvan kapealla renkaalla ja säädyllisellä camperilla. Tehtävissä kuitenkin, jos vain tahtotila on riittävällä tasolla.
Se raidevälin muutos katsotaan renkaan keskeltä, niin isomman et:n leveempää vannetta vain, niin kaikki ok jos siis on katsuri joka jaksaa kiinostua moisista asioista.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment