Mistä erottaa onko kone m44 vai m43/m42? Tutulla pitäis olla M44 myyjän mukaan, mut rekkarilla antaa M43 ja taas kuvia vertailemalla näyttää M42/M44 :think
Ei se nyt täysin eri ole. E36:ssa on samanmoinen sarja sekä m42:ssa että m44:ssa. Yksi varmistus on koneen etupäässä oleva pyörintänopeusanturi. M44:ssa ei sitä eikä hammastettua pyörää kammen päässä ole vaan ne on lohkon perällä. Toinen näkyvämpi on nokan asentoanturi. M42:ssa se on pakonokassa ja m44:ssa imunokassa.
Eikä vain näytä. Se se on. Unohtui tietysti tuo kaikkein selvin tuntomerkki eli kuvassakin näkyvä kuumalankamittari vs m42:n läppätyylinen ilmamäärämittari.
Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Osaako joku suoriltaan sanoa, että saako putken laippaliitoksen tilalle laitettua v-pandin? Eli siis resonaattorilta takapöntölle päin, niin laippaliitokset on p*skana ja ne pitäisi korjata, ja v-pand olisi satakertaa helpompi ratkasu, kun poikkasta putket ja laittaa uudet laipat
Osaako joku suoriltaan sanoa, että saako putken laippaliitoksen tilalle laitettua v-pandin? Eli siis resonaattorilta takapöntölle päin, niin laippaliitokset on p*skana ja ne pitäisi korjata, ja v-pand olisi satakertaa helpompi ratkasu, kun poikkasta putket ja laittaa uudet laipat
Miten niin saako ? Tilaa ainakin on että ei kai sitä mikään estä.
Osaako joku suoriltaan sanoa, että saako putken laippaliitoksen tilalle laitettua v-pandin? Eli siis resonaattorilta takapöntölle päin, niin laippaliitokset on p*skana ja ne pitäisi korjata, ja v-pand olisi satakertaa helpompi ratkasu, kun poikkasta putket ja laittaa uudet laipat
Comment