Originally posted by alppiE39
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia XIII
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by alppiE39 View PostMiten unohtukaan
320i, vm95 m52b20Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostDme ohjaa bensapumpun relettä. Miltäs se boksi näyttää ettei esim. ui vedessä?
Nyt pumppu vaikuttaisi toimivan mutta on siis koko ajan päällä, virtojen ollessa päällä.
Comment
-
-
Originally posted by alppiE39 View PostPitää kaivaa esiin. Kerran käynyt vastaava dme:n hajotessa, tällöin oli kyllä jäänyt pumppaamaan bensaa ilman virtoja ja oli kone aivan täynnö bensaa.
Nyt pumppu vaikuttaisi toimivan mutta on siis koko ajan päällä, virtojen ollessa päällä.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostJa käyntiin ei lähde kun on tuo vika päällä?
Ja vikaahan alkoi ilmentyä kun bensataso oli päässyt alimmalle viivalle.
Comment
-
-
Kaivataan apua 95/03 vm. m52b20 koneen lambda anturin/anturien löytämiseen.
Schmiedmannilta yritin etsiä mutta m52 koneeseen löytyi vaan 95/09 eteenpäin. Motonetissa ym. on vaan noita yleismallin mitä en aijo ostaa. Schmiedmannilla sekoitti myös tuo että jotkut "kuuluu" cabrioon, jotkut toukkaan, onko tuolla muka väliä? Itsellä siis Coupe.
Hinnalla ei nyt ole väliä, kunhan löytäis sopivan jostain. Pitääkö lähteä marmorilta kyselemään...?
Lisäkysymyksenä; eikös tässä m52b20 ole 2 kappaletta lambdoja? Onko molemmat lambdat samanlaisia?1991 BMW 320i e36 Sedan
2002 BMW 320i e46 Coupe
Comment
-
-
Originally posted by Suru View PostKaivataan apua 95/03 vm. m52b20 koneen lambda anturin/anturien löytämiseen.
Schmiedmannilta yritin etsiä mutta m52 koneeseen löytyi vaan 95/09 eteenpäin. Motonetissa ym. on vaan noita yleismallin mitä en aijo ostaa. Schmiedmannilla sekoitti myös tuo että jotkut "kuuluu" cabrioon, jotkut toukkaan, onko tuolla muka väliä? Itsellä siis Coupe.
Hinnalla ei nyt ole väliä, kunhan löytäis sopivan jostain. Pitääkö lähteä marmorilta kyselemään...?
Lisäkysymyksenä; eikös tässä m52b20 ole 2 kappaletta lambdoja? Onko molemmat lambdat samanlaisia?
realoem.com , esim
Comment
-
-
Originally posted by jj5 View Postkurkkaahan räjäytyskuvat, osanumerot jne. Siitä löytynee apua.
realoem.com , esim
Näitä "Tarvike mutta OE-laatua" ois nopsalla toimitusajalla nähtävästi jokaiseen eri moottorityyppiin paitsi minun1991 BMW 320i e36 Sedan
2002 BMW 320i e46 Coupe
Comment
-
-
Originally posted by Suru View PostTuostapas mulla unohtuikin mainita, eli realoem katoin osanumeron ja hain schmiedmannilta. Ongelmana kuitenkin että osaa on pelkästään alkuperäsenä BMW osana, sehän ei tietenkään haittais muuten mutta toimitusaika on yli kaks viikkoa ja ois kohtuullisen kiire tällä osalla.
Näitä "Tarvike mutta OE-laatua" ois nopsalla toimitusajalla nähtävästi jokaiseen eri moottorityyppiin paitsi minun
https://aeromotors.fi/kataloog/searc...ry=11781748762
Sieltä valitset minkä tilaat, itse ottaisin noista vaihtoehdoista NGK:n. Näkyy olevan saatavilla ja tarkoittaa, että vajaassa viikossa pitäisi olla osa sulla.
Comment
-
-
Originally posted by icecold View PostOE osanumero antamillasi auton tiedoilla on 11781748762. Lambda-antureita on autossa 2kpl, molemmat samalla numerolla.
Sieltä valitset minkä tilaat, itse ottaisin noista vaihtoehdoista NGK:n. Näkyy olevan saatavilla ja tarkoittaa, että vajaassa viikossa pitäisi olla osa sulla.
Auton vinin 7-viimeistä numeroa on: EP03916, millä olen tuota realoem tutkinu
Kiitos kuitenkin kovasti tuosta linkistä! En oo tämmösestä sivusta koskaan kuullutkaan, alan tutkimaan1991 BMW 320i e36 Sedan
2002 BMW 320i e46 Coupe
Comment
-
-
Originally posted by icecold View PostOE osanumero antamillasi auton tiedoilla on 11781748762. Lambda-antureita on autossa 2kpl, molemmat samalla numerolla.
Suuret kiitokset! Laitoin 2kpl noita NGK:n lambdoja tulemaan!1991 BMW 320i e36 Sedan
2002 BMW 320i e46 Coupe
Comment
-
-
Originally posted by Suru View PostMulla antaa OEM lambdalle osanumeroksi 11781734670, tuolla osanumerolla kun haen tuolta aeromotorsilta niin sanoo ettei löydy mitään. Katonkohan minä nyt ihan väärää osaa, vai mikähän tässä mättää?
Auton vinin 7-viimeistä numeroa on: EP03916, millä olen tuota realoem tutkinu
Kiitos kuitenkin kovasti tuosta linkistä! En oo tämmösestä sivusta koskaan kuullutkaan, alan tutkimaanOriginally posted by Suru View PostNo kylläpäs minä taisin katsoa aivan väärästä paikkaa tuota hommaa, etsin tuolla sinun antamalla osanumerolla realoem ja lambdat löytyi ihan eri osastolta mistä itte kattelin, mitähän lie ite oon yrittäny ettiä.
Suuret kiitokset! Laitoin 2kpl noita NGK:n lambdoja tulemaan!LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Comment