Mikähän vois olla 36 mittaristolle tullu? :think Pelkkä nopeusmittari toimii, bensamittari jämähtäny paikalleen, ja abs, jarrupalojen sekä jarrunesteen valot palaa kokoajan.
Coupen kuskin oven ikkuna liikkuu lyhyitä pätkiä ja pitää nappia "rämppäämällä" liikutella jos haluaa vähänkin enemmän laskea tai nostaa. Saa kumminkin laskettua ja nostettua kokonaan. Kokeiltu napin vaihto ja kiskojen voitelu. Sähkömoottori seuraavaksi vaihtoon?
Coupen kuskin oven ikkuna liikkuu lyhyitä pätkiä ja pitää nappia "rämppäämällä" liikutella jos haluaa vähänkin enemmän laskea tai nostaa. Saa kumminkin laskettua ja nostettua kokonaan. Kokeiltu napin vaihto ja kiskojen voitelu. Sähkömoottori seuraavaksi vaihtoon?
Tuolta kun pläräilet loppupäähän tarinaa niin alkaa valjeta.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Onko täällä ketään jolla olisi ollut joskus e36 korigrillissä?
Olis koppa menossa vartaaseen ja mietityttää etupään kiinnitys, riittääköhän jos kiinnityksen tekee vain noihin m6 pultteihin jotka on runkoaisojen etupäässä?
Onko täällä ketään jolla olisi ollut joskus e36 korigrillissä?
Olis koppa menossa vartaaseen ja mietityttää etupään kiinnitys, riittääköhän jos kiinnityksen tekee vain noihin m6 pultteihin jotka on runkoaisojen etupäässä?
Kestäähän ne jos aisan päät on terveet ja hylsy on kohtuu tyhjä. Väkersin muistaakseni vanhoista törmäysiskareista kiinnikkeet.
Onko täällä ketään jolla olisi ollut joskus e36 korigrillissä?
Olis koppa menossa vartaaseen ja mietityttää etupään kiinnitys, riittääköhän jos kiinnityksen tekee vain noihin m6 pultteihin jotka on runkoaisojen etupäässä?
Mulla on roikkunut jo jonkun aikaa e36:n kori vartaassa. En luottanut pelkästään noihin etupään pultteihin ja tein kiinnityksen lisäksi myös vakaajan kohtiin.
Kori ei muuten ole likelläkään tasapainossa, jos laakerointipiste tulee runkoaisojen päiden kohtaan.
Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Mulla on roikkunut jo jonkun aikaa e36:n kori vartaassa. En luottanut pelkästään noihin etupään pultteihin ja tein kiinnityksen lisäksi myös vakaajan kohtiin.
Kori ei muuten ole likelläkään tasapainossa, jos laakerointipiste tulee runkoaisojen päiden kohtaan.
Tuo grilli jonka sain käyttöön on alunperin e30:lle suunniteltu ja siinä on laakerointipiste pikkaisen runkoaisoja ylempänä, oletettavasti siinä missä se on e30:ssä passeli, toivottavasti natsaa edes jotenkuten kohdilleen.
Jees eiköhän se kestä, aika tyhjä on kori mutta varmaan vois vielä ovet napata pois, 4d kori kyseessä, kiitos
Tuo grilli jonka sain käyttöön on alunperin e30:lle suunniteltu ja siinä on laakerointipiste pikkaisen runkoaisoja ylempänä, oletettavasti siinä missä se on e30:ssä passeli, toivottavasti natsaa edes jotenkuten kohdilleen.
Jos sulla ei kauhea kiire ole sen häkkyrän kanssa, niin voin viikonloppuna ottaa mittoja mun omasta. Siis, jos muistan. Mulla on sen verran hyvin tasapainossa, että putkien välinen kitka estää koria pyörähtämästä, vaikka sen jättää mihin tahansa asentoon. Silti kohtuu helppo ja kevyt
pyöritellä.
Niin, 4d kori mullakin kyseessä. Täysin riisuttuna (pl takalasi) ja kaaret sisässä.
Jos sulla ei kauhea kiire ole sen häkkyrän kanssa, niin voin viikonloppuna ottaa mittoja mun omasta. Siis, jos muistan. Mulla on sen verran hyvin tasapainossa, että putkien välinen kitka estää koria pyörähtämästä, vaikka sen jättää mihin tahansa asentoon. Silti kohtuu helppo ja kevyt
pyöritellä.
Niin, 4d kori mullakin kyseessä. Täysin riisuttuna (pl takalasi) ja kaaret sisässä.
No hemmetti, ilman muuta mitat kelpaa, kiire ei todellakaan ole
No hemmetti, ilman muuta mitat kelpaa, kiire ei todellakaan ole
Kävin nappaamassa muutaman kuvan ja ottamassa mittoja. Edessä mitta on otettu puskurin kiinnikkeen pultin päältä keskelle Pyörintä akselia. Se oli 11 senttiä. Tarkkoja mittoja on hankala ottaa, mutta tuskin tämä mitään millipeliä edes on.
Takana mitta on otettu puskurin kiinnikkeen ruuvin keskeltä pyörintäakselin keskelle. Se oli 22 senttiä.
Valehtelin vähän. Kori ei ollutkaan täysin riisuttu. Läppäri vesiventtiileineen on yhä kiinni ja samoin pyyhkijän vivustot. Nämä siis takalasin ja kaarien lisäksi.
Viimeisenä vielä kuva lisäkiinnityksestä vakaajan paikkaan. Huomioi, että kori on kaikissa kuvissa lähes katollaan.
Attached Files
Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
E36 -97 virtalukko temppuilee. Virta menee päälle, mutta rattilukko ei aukene.
Lukosta haitat niin kuluneet että jotain pitäisi tehdä. Onko helpoin vaihtaa koko pakettina, vai pelkkä virtalukko? Varmaan näitä on kokonaisia pakettia tarjolla, kun ralli autoiksi riisuttu jonkin verran. Näyttisi olevan samoja vm -91 lähtien. Tässähän on ajonesto, muttta se näyttää olevan tuossa kauluksessa irroitettavissa.
Edit. Tuli ensi hätään porattua vain rattilukko pois, niin sai auton pois keskeltä pihaa. Voi olla että tulee ajeltua, kunnes katsastus mies kehottaa lukon vaihtamaan.
Tietääkö joku mitähän Suomen laki sanoo, että onko e36 varapyörä- ja akkukotelo kantavaa rakennetta? Mietin vain, että onko ne mahdollista poistaa ja tehdä putkirunko bashbarilla ja takakylkiin/konttiin laittaa kuitu osaa? Tuskin on, mutta jos jollain on kokemuksia, niin mielellään kuullaan
Tietääkö joku mitähän Suomen laki sanoo, että onko e36 varapyörä- ja akkukotelo kantavaa rakennetta? Mietin vain, että onko ne mahdollista poistaa ja tehdä putkirunko bashbarilla ja takakylkiin/konttiin laittaa kuitu osaa? Tuskin on, mutta jos jollain on kokemuksia, niin mielellään kuullaan
Niin, tuskin on mutta mitä tavoittelet kuidutuksella ?
Comment