Originally posted by aae30
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia XIII
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by jr66 View PostSama juttu vaikka olisi 6 syl, kaksi letkua.Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Onko täällä kenelläkään tietoa, että sopiiko e36 compactiin e30 levylliset takatukivarret suoraan vaihtamalla vain compactin napa? Miten jarruosien kanssa, sopiiko compactin levy, satula ja käsijarruosat sitten suoraan vai pitääkö käyttää e30 osia?
Tesla Model 3 LR -20
E36 Compact M43B16 turbo
Ex:
F11 530D xDrive M-sport
F21 M135i xDrive -14
E30 316 -85
F01 730D -09
E61 M5 -07 Silverstone II
F21 M135i xDrive -13
E92 335i -06
F11 520d -11
E61 535d -06 M-sport (377hp/766nm)
E91 320d -06
E30 324td Touring -89
Muita: Porsche Cayenne 958, MB (w205,w213),
4x Ford
Comment
-
-
Moro taas
Eli e36 316 -95
Ei starttaa laite vieläkää, signaaleita katottu eculta, oli ok. Mutta ei ohjaa vieläkään sytkää eikä suuttimia.
Vikakoodeja tosta ei saa irti (ei pääse kiinni ohjainlaitteedeen) , kierrosluku mittari ihmeellisesti pomppii ihan ympäri mittaria kun koittaa starttaa.
Voisko olla mahollisesti joku ajonesto vika? Vaiko ecu entinen?
Comment
-
-
Originally posted by alppiE39 View PostMoro taas
Eli e36 316 -95
Ei starttaa laite vieläkää, signaaleita katottu eculta, oli ok. Mutta ei ohjaa vieläkään sytkää eikä suuttimia.
Vikakoodeja tosta ei saa irti (ei pääse kiinni ohjainlaitteedeen) , kierrosluku mittari ihmeellisesti pomppii ihan ympäri mittaria kun koittaa starttaa.
Voisko olla mahollisesti joku ajonesto vika? Vaiko ecu entinen?
Comment
-
-
E36 ois tarkotus vaihtaa e46 tukivarret ja samalla e90 ulommat raidetangonpäät. Tarviiko olla meyley hd, vai pääseekö hyvin alkuun oe laatusilla? Sais pyöreesti 130€, niin hinnan puolesta vaan ajattelin kun leimalla pomppas vakioista. Katsastusmielessä en tarvitse vinkkejä, vaan ylipäätään käytön puolesta.
Onko väliä onko raidetangonpäät mistä 6syl pre-lci vai lci? Entä e46 tukivarret myös 6syl, mutta pre- vai facelift?e36 325 ’92 (HöntsäDee) Coupe
ex:
e36 328i ’95 Touring,
e91 330d ’06 Touring, e91 330d '06 Touring,
e36 328i ’95 Coupe, e90 330i ’06 Sedan,
e46 320d ’03 Touring, e60 530d ’04 Sedan,
e36 323i '98 Sedan, e36 318iS '95 Coupe,
e36 316i '96 Sedan, e46 330d '04 Touring,
e46 316i '03 Sedan, e36 320i '95 Touring,
e36 320i '95 Coupe, e36 325i '92 Sedan,
e36 316i '97 Touring, e30 316i '89 2d Sedan.
Comment
-
-
Originally posted by DirtyDiesel View PostE36 ois tarkotus vaihtaa e46 tukivarret ja samalla e90 ulommat raidetangonpäät. Tarviiko olla meyley hd, vai pääseekö hyvin alkuun oe laatusilla? Sais pyöreesti 130€, niin hinnan puolesta vaan ajattelin kun leimalla pomppas vakioista. Katsastusmielessä en tarvitse vinkkejä, vaan ylipäätään käytön puolesta.
Onko väliä onko raidetangonpäät mistä 6syl pre-lci vai lci? Entä e46 tukivarret myös 6syl, mutta pre- vai facelift?
Comment
-
-
Originally posted by hermunen View PostItse suoritin talvella kyseisen operaation ja käytin e46 328 tukivarsia ja e46 raidetangonsisäpäitä, ulommat raidetangon päät laitoin e36 vakiot. E90 ulkopää ei sopinut e36 napaan. Ja febin osia kaikki.
E. Muistinkin väärin ja pitäis ollakki sisemmät raidetangonpäät e9x ja ulommat e36 vakiotLast edited by Vicious_e36; 31-05-2021, 22:49.e36 325 ’92 (HöntsäDee) Coupe
ex:
e36 328i ’95 Touring,
e91 330d ’06 Touring, e91 330d '06 Touring,
e36 328i ’95 Coupe, e90 330i ’06 Sedan,
e46 320d ’03 Touring, e60 530d ’04 Sedan,
e36 323i '98 Sedan, e36 318iS '95 Coupe,
e36 316i '96 Sedan, e46 330d '04 Touring,
e46 316i '03 Sedan, e36 320i '95 Touring,
e36 320i '95 Coupe, e36 325i '92 Sedan,
e36 316i '97 Touring, e30 316i '89 2d Sedan.
Comment
-
-
Onko porukka säilyttänyt noi konepellin alla olevat eristeet, vai ottanu suosiolla pois? Itellä se repsottaa ja mietin, että pitäiskö vaan poistaa vai onko siitä jotakin haittaa? Autolla tulee ajettua lähinnä kesällä ja tarkoitus jalostaa pikkuhiljaa höntsäpuuhiine36 325 ’92 (HöntsäDee) Coupe
ex:
e36 328i ’95 Touring,
e91 330d ’06 Touring, e91 330d '06 Touring,
e36 328i ’95 Coupe, e90 330i ’06 Sedan,
e46 320d ’03 Touring, e60 530d ’04 Sedan,
e36 323i '98 Sedan, e36 318iS '95 Coupe,
e36 316i '96 Sedan, e46 330d '04 Touring,
e46 316i '03 Sedan, e36 320i '95 Touring,
e36 320i '95 Coupe, e36 325i '92 Sedan,
e36 316i '97 Touring, e30 316i '89 2d Sedan.
Comment
-
-
Originally posted by DirtyDiesel View PostOnko porukka säilyttänyt noi konepellin alla olevat eristeet, vai ottanu suosiolla pois? Itellä se repsottaa ja mietin, että pitäiskö vaan poistaa vai onko siitä jotakin haittaa? Autolla tulee ajettua lähinnä kesällä ja tarkoitus jalostaa pikkuhiljaa höntsäpuuhiin
Comment
-
-
E36 Etuvalot!?
Onko mitä eroa etuvaloilla sedan/Touring vs. Coupe cabrio? Kaikkialla törmää, että olis erivalot, mutta käytännössä mitä eroa? Onko avoon mahdollista saada sopimaa sedanin valoja?:think Avossa rumat kebabbi enkelit, ja tuntuu olevan vaikee löytää purusta avoa/coupea, mistä sais valotAudi A7
EX MM:X5, 2x E60, 3X E36 Cabrio, 3XE46, 4 X E38, 6 X E39, 7 X E36, 3 X E34 jne.
Comment
-
Comment