Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
-
-
Originally posted by Bojala View PostKysymys koskee e36 käsijarrun merkkivalon johtoja. Omassa autossa ei kässärin merkkivalo toiminut joten otin kässärinpussin irti tutkiakseni johtoja ja vihreä johto ei mennyt mihinkään. Kun sen laittoi maahan kässärinmerkki valo syttyi. eli mihin sen vihreän johdon pitäisi mennä?
Comment
-
-
Nyt sitten td teki sen viimeisen tempun, tais tulla aika täystuho. Tarkemmin en vielä tos pakkases ruvennu tutkimaan, mut kone eikäö vaihteisto toimi kunnol, joten varmaan vaihtomoottoria katsomaan.
Mitenkä onnistuu muutoskatsastus dieselistä bensakoneiseksi, ei luulisi olevan ihmeellinen homma? En viittis laittaa isoa rahaa tohon M51D25 et sais toimimaan, niin ajattelin mieles jos vaihtais m52b28 taikka m60b30? Mitenköhän olis ton kasin kanssa? Purkuauton joutuis jokatapaukses ostamaan et sais bensalinjat yms. Mut toi kasi kiehtois, sehän ei ainakaan vielä liian iso olis, mut mut?F31 335dx m-sport
Ex F10 535d m-sport
Ex E30 325i
Ex E36 325td
Ex E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Hammu View PostVoin suositella, melkein bolt-on projekti.
Compactiin pitäs hommata uudet "iskarit" takaluukkuun kun ei kestä ylhäällä. Kannatti taas tarkistaa alkuperäsen osan hinta, motonetissä 39,90e/kpl, realoemissa 39$/kpl. Eli marmorilla melko varmasti alle 39e..Last edited by Tomba87; 17-12-2009, 23:11.Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
-
PERKl!.
Tiputtelee vieläkin jäähdytin.
Tyhjennyspropun kohdilta tuntuu kosteutta(sormitesti), ja suoraan paisarin alla lätäkkö.
Mistä lähtisi vikaa hakemaan?
(vaihdettu jo syylarin korkki (8)ja ilmausruuvi(7))
-tyhjennysproppu(käytetty irti nesteiden vaihdon yhteydessä, laitettu kiinni varovasti,mutta kiinni kuitenkin.(ei ollut nm räikkää käytössä, 2-3nm annettu arvo ja siihen pyrin saamaan)
-paisarin o-rengas (3) ?
-anturin o-rengas (14) ?
varmaan noista kannattaa lähteä liikkeelle?
JA millä ne syylarin yläklipsit aukee (ehjinä)?
-Pöydällä olis kivampi tutkii kuin lattialla auton alla...Last edited by Ranger Walker; 18-12-2009, 12:01.sigpicE36 320i Coupe -92
Comment
-
-
Originally posted by Ranger Walker View PostPERKl!.
Tiputtelee vieläkin jäähdytin.
Tyhjennyspropun kohdilta tuntuu kosteutta(sormitesti), ja suoraan paisarin alla lätäkkö.
Mistä lähtisi vikaa hakemaan?
(vaihdettu jo syylarin korkki (8)ja ilmausruuvi(7))
-tyhjennysproppu(käytetty irti nesteiden vaihdon yhteydessä, laitettu kiinni varovasti,mutta kiinni kuitenkin.(ei ollut nm räikkää käytössä, 2-3nm annettu arvo ja siihen pyrin saamaan)
-paisarin o-rengas (3) ?
-anturin o-rengas (14) ?
varmaan noista kannattaa lähteä liikkeelle?
JA millä ne syylarin yläklipsit aukee (ehjinä)?
-Pöydällä olis kivampi tutkii kuin lattialla auton alla...
Yläklipsit aukeaa helposti kun työnnät kapean tasapäisen meisselin siihen klipsin koloseen ja nuolihan siinä tais olla et mihin suuntaan kampeaa.- E36 328iA Touring 4/97 -
Myynissä:
- Rondell 0067 8x17et 35 & 9x17et40 + 225/45 245/40R17 PilotSport5 (+pari varavannetta) -
Comment
-
-
Originally posted by Ranger Walker View PostPERKl!.
Tiputtelee vieläkin jäähdytin.
Tyhjennyspropun kohdilta tuntuu kosteutta(sormitesti), ja suoraan paisarin alla lätäkkö.
Mistä lähtisi vikaa hakemaan?
(vaihdettu jo syylarin korkki (8)ja ilmausruuvi(7))
-tyhjennysproppu(käytetty irti nesteiden vaihdon yhteydessä, laitettu kiinni varovasti,mutta kiinni kuitenkin.(ei ollut nm räikkää käytössä, 2-3nm annettu arvo ja siihen pyrin saamaan)
-paisarin o-rengas (3) ?
-anturin o-rengas (14) ?
varmaan noista kannattaa lähteä liikkeelle?
JA millä ne syylarin yläklipsit aukee (ehjinä)?
-Pöydällä olis kivampi tutkii kuin lattialla auton alla...MB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
Comment
-
-
Anteeks hieman offtopic mut "Bolt-On project"TotalBMW:n parhain läppä... Esim. Compact johon laitettu 328i:stä moottori ja vaiheltu vähän vaikka mitä "BOLT IN POWER"
Takaisin aiheeseen.
Se nro 9:n tuleva letku varmaan kannattaa kans tarkastaa, missä kunnossa se on? Mutta veikkaisin että on ihan paisari mäsänä, harvemmin nyt korkit hajoilee---------------------------------------------
BMW 316i Compact 1994 "Pörssimopo"
Comment
-
-
Originally posted by Ranger Walker View PostPERKl!.
Tiputtelee vieläkin jäähdytin.
Tyhjennyspropun kohdilta tuntuu kosteutta(sormitesti), ja suoraan paisarin alla lätäkkö.
Mistä lähtisi vikaa hakemaan?
(vaihdettu jo syylarin korkki (8)ja ilmausruuvi(7))
-tyhjennysproppu(käytetty irti nesteiden vaihdon yhteydessä, laitettu kiinni varovasti,mutta kiinni kuitenkin.(ei ollut nm räikkää käytössä, 2-3nm annettu arvo ja siihen pyrin saamaan)
-paisarin o-rengas (3) ?
-anturin o-rengas (14) ?
varmaan noista kannattaa lähteä liikkeelle?
JA millä ne syylarin yläklipsit aukee (ehjinä)?
-Pöydällä olis kivampi tutkii kuin lattialla auton alla...
Nostaako kone lämpöjä, tuleeko savua ajon jälkeen tai kuuluuko sihinää ? Itsellä ainakin kuulu sihinää ja kuskinpuolen valon lasi huurustu melkein kokonaan.E46 M3 '01 rata-prokkis
EX: E36 325i '91
Kaikkia audista tojotaan
(nyk Opel Astra G )Ja Vito :think
+ perseestä perämoottoriin
"Pitää olla kaks ämmää, toinen keittiössä ja toinen pihassa"
Comment
-
-
Ketäs niitä konepellin vaijereita oli vaihtanu, kannattaako sitä vaijeria lähtee konepelliltä päin vai kuskin jalkotilasta päin eteneen?MB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
Comment
-
-
ostamassa BMW 320 e36
Tere!
En oo nyt varma kuuluuko tää kysymys tänne paikkaan, jos ei kuulu niin poistakaa!
Nii semmostra olin kysymässä ku aattelin ostaa tommosen 1995 vuoden e36 bemaria 2.0 koneella, mutta arveluttaa sen auton kilometrit kun sillä on ajettu jo 299tkm? Että mitä kannattaa katsoa tarkasti tuosta autosta? Ja mites kone ku sillä on ajettu tuo 299tm..? alkaako olemaan jo lopussa?
Kiitos vastanneille!
Comment
-
-
Originally posted by Jartzza View PostTere!
En oo nyt varma kuuluuko tää kysymys tänne paikkaan, jos ei kuulu niin poistakaa!
Nii semmostra olin kysymässä ku aattelin ostaa tommosen 1995 vuoden e36 bemaria 2.0 koneella, mutta arveluttaa sen auton kilometrit kun sillä on ajettu jo 299tkm? Että mitä kannattaa katsoa tarkasti tuosta autosta? Ja mites kone ku sillä on ajettu tuo 299tm..? alkaako olemaan jo lopussa?
Kiitos vastanneille!
E36 mallissa vielä kuunnella taka akseliston kolinat. Voi olla että moottori on tuossa vaiheessa jo lopussa, voi olla että ajaa vielä toisetkin 300tkm. Riippuu siitä miten amikset sitä on revitellyt kylmänä ym.DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
Comment