OBX helical lukkoja on ainakin jenkkien ebayssä ollut jatkuvasti myynnissä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Toi on torseni.
Onko kokemuksia?
Onko hinta/laatu kohdallaan?
OBX N.282e + siihen (tullia+rahtia100-125e) n.400e suomessa ja siihen vielä uudet stefat 18e kpl (2) ja jos vaihtaa poskilaakerit n.40e kpl (2)
Alkaa pääsemään jo semmosiin lukuihin että suomesta käytetty kokoperä...
Mutta jos OBX sillon olisi rempattu perä ainakin..:thinkmb 519 täys pitkä
mb 316 tela/mopon kuskaus alusta
e30 m50b28 MadMax edit, feat Rotrex + boosted by Holset.
e31 850i Miljoonan markan bmw.
e21. Kimppa rassi.
Awd corolla turbo.+420whp..
Comment
-
-
Originally posted by vaappu View PostE36 kitkalukkoa metsästellyt, pelkkää yksikköä tai koko perää..
Heikosti on ollut tarjolla. Yllätys
Mutuja olen paljon kuullut että saa marmorilta n.500e. Ei saa. Kl:stä 1090e
Ja wetterin Vatipää :että koko perä pitää ostaaEn usko !
Kuka myy ja mistä voi tilata , pitääkö hinta vähääkään paikkansa?
€371.00Ja avoin perä ei kuulemma käy vaihtoperänä vaan pitäis olla lukko jo sinne suuntaankin antaa.
Comment
-
-
ja mun 1300€ maksaneesta 320 löytyi kitkalukkosekä nyt minkä ostin e34 525ia:n niin siitäkin löytyi kitkalukko, kummankaan auton myynti-ilmoituksessa ei ole ollut mainintaa lukosta eli aika hyvä säkä
Last edited by Tuokki2; 28-10-2010, 19:31.Skyline R33 GT-R v-spec
Subaru legacy GT spec B -03
e39 528ia
ski-doo x600rs -07
Comment
-
-
Originally posted by vaappu View PostToi on torseni.
Onko kokemuksia?
Onko hinta/laatu kohdallaan?
OBX N.282e + siihen (tullia+rahtia100-125e) n.400e suomessa ja siihen vielä uudet stefat 18e kpl (2) ja jos vaihtaa poskilaakerit n.40e kpl (2)
Alkaa pääsemään jo semmosiin lukuihin että suomesta käytetty kokoperä...
Mutta jos OBX sillon olisi rempattu perä ainakin..:think
Pakko funtsia...mb 519 täys pitkä
e21. Kimppa rassi.
Comment
-
-
Originally posted by vaappu View PostE36 kitkalukkoa metsästellyt, pelkkää yksikköä tai koko perää..
Heikosti on ollut tarjolla. Yllätys
Mutuja olen paljon kuullut että saa marmorilta n.500e. Ei saa. Kl:stä 1090e
Ja wetterin Vatipää :että koko perä pitää ostaaEn usko !
Kuka myy ja mistä voi tilata , pitääkö hinta vähääkään paikkansa?
€371.00Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
-
Tuohon olen verrannutkin...
Jos saa uusilla osilla (lukko+poskilaakerit x2 + vetarin stefatx2) samaan hintaan kuin käytetyn perän, niin ahdas mielinen kasaa ite.
Voisi ainakin kaasuttaa rauhassa ja tietää että ei Pitäisi tulla yllätyksiä.
Toki vanhan voisi myydä alta pois. Ja sillä lieventää tuota hinta kuoppaa.mb 519 täys pitkä
e21. Kimppa rassi.
Comment
-
-
Onkohan mulla jotain vialla, kun kokeilin toista 325 bemaria, niin siinä oli kytkin paljon löysempi kun mulla(sillä oli ajettu jotain yli 350tkm ja mulla 210tkm)? Vois vaihteisto öljytkin vaihtaa kun tuntu paljon helpommin menevän vaihteet, Eli miten ne vaihdetaan ja laitanko laatikkoon atf 220:ta? :thinkLast edited by JonttuPeke; 29-10-2010, 00:58.F06 640D "M6"
E71 X6 35D + E83 X3 3,0SD
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Comment
-
-
Kysytäänpäs uudelleen.
Osaako joku kaivaa esiin E36 ison ajotietokoneen taakse tulevan valkoisen liittimen osanumeroa? Ei tuokaan lähin "marmori tiski" sitä osannut etsiä.
Vai onko näitä joku uutena ostellut? Vai purkuauto bongailuksiko tämä menee..?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by JonttuPeke View PostOnkohan mulla jotain vialla, kun kokeilin toista 325 bemaria, niin siinä oli kytkin paljon löysempi kun mulla(sillä oli ajettu jotain yli 350tkm ja mulla 210tkm)? Vois vaihteisto öljytkin vaihtaa kun tuntu paljon helpommin menevän vaihteet, Eli miten ne vaihdetaan ja laitanko laatikkoon atf 220:ta? :think
Atf:ää vissii moni laittaa, ite laitoin Castrolin öljyä. En muista mitä se oli vaan taulokko oli kaupassa ja sen mukaan otin öljyt.
Originally posted by Haju69 View PostKysytäänpäs uudelleen.
Osaako joku kaivaa esiin E36 ison ajotietokoneen taakse tulevan valkoisen liittimen osanumeroa? Ei tuokaan lähin "marmori tiski" sitä osannut etsiä.
Vai onko näitä joku uutena ostellut? Vai purkuauto bongailuksiko tämä menee..?
Voin töiden jälkee katella sitä numeroa jos siitä sais selvän.
Comment
-
Comment