Originally posted by aaretti
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by j.laitine View Postnejlällä ruuvilla kuskin puolen jalkotilasta.. sieltä läpi viennin läheltä löydät kannat.. on muuten sitten paskamainen ottaa pois..
Comment
-
-
Originally posted by misse View Post............................
No nytten auto pelannut viikon sammuilematta. Putkesta kuuluu sellasta snif snif ääntä. tehot on hävinnyt hiuksenverran. Mutta eilen iltana auto ei lähtenytkään enään käyntiin eikä edes luvannut ja sillä oli ajettu viimeksi 3h sitten.
Avasin sulake ja rele boxin ja irrottelin releita ja huomasin releissä vähäsen vettä. Vaikuttaako pienimäärä vettä toimintaan noin radikaalisti? Joitain vinkkejä...alkaa olla jo niin mystistä.
Comment
-
-
Originally posted by songoku View PostNiin vain 2 tuumanenko se putki sitten on? Voisiko joku tämän vielä varmistaa!
Aika pieneltähän tuo vaikuttaa kun 325 on niitä 2 kpl..
Comment
-
-
Originally posted by Arde92 View PostJos joku osais äkkiseltään sanua tai on tutkinut asian jokus että mihin CD-Soittimen maadotus piuha maadottuu? mihinpäin jalkatilaa?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Löytys varmaan omakin topic mutta en jaksa käyttää sööörtsiä.
Eli alkuperänen rengaskoko on 195/65/15,otteessa lukee muutoskatsastettu 215/45/17.
No nyt jos mä laitan siihen vaikka 205/45/16 ja 225/40/16 renkaat niin tarvitseeko mun noita muutoskatsastaa uudestaan ?
Eli noi uudet renkaathan sijoittuvat tavallaan ton skaalan väliin ?Last edited by S^X; 03-02-2011, 13:11.W208
W638
E36
Comment
-
-
Originally posted by S^X View PostLöytys varmaan omakin topic mutta en jaksa käyttää sööörtsiä.
Eli alkuperänen rengaskoko on 195/50/15,otteessa lukee muutoskatsastettu 215/45/17.
No nyt jos mä laitan siihen vaikka 205/45/16 ja 225/40/16 renkaat niin tarvitseeko mun noita muutoskatsastaa uudestaan ?
Eli noi uudet renkaathan sijoittuvat tavallaan ton skaalan väliin ?
Comment
-
-
Originally posted by S^X View PostJoo vähän näppivirhettä sattui tuonne.
Korjailtu.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Osaako joku kertoa paikan mistä löytäisi vakio etupuskuriin käypäisiä lippoja/splittereitä.
Vähän aikaa sitten oli tarjolla ac schnitzer lippa, mutta en kerennyt sitä ostamaan, mistähän näitä mahtaisi saada. Ei tarvitse olla mikään hiilikuituinen.
Tai jos jollakin on ja haluaa luopua niin yv:tä tulemaan.
Comment
-
Comment