Mikähän lie tuli kun vaihettiin jarrupalat, niin vedotkin tuli normaaleiksi? Katoin samalla yhen pytyn tulpan niin siinä meni siinä valkeessa osassa musta rantu niin onko se voinut käydä niin kuumana että on "polttanut" sitä posliinia+kärjet oli samanväriset kun uutena?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Terve!
Ensiksi kysyn, että miten saan alkuperäisen bisnes mankan siihen tilaan, että voi koodin syöttää. Lukee, että "code WAIT"
Sitten, autoon tuli sellainen vika akun loputtua, ettei keskuslukitus ole päällä. Eli autossa oli soinut varashälytin joka tyhjensi akun. Ennen sitä pelasi täysin. Nyt kun akun laittaa paikalleen, keskuslukko pelaa, mutta kun on autolla ajanut, se ei taaskaan pelaa. Eli siis on selvinnyt sen verran, että akun kytkemisen jälkeen pelaa, kunnes autolla ajaa.
Missäs kannattas nuo vikakoodit lukea, jos sitä kautta vian voisi paikantaa.
Voin myös maksaa avusta, joka johtaa vian selvittämiseen. Tarvis saada toimiin kunnolla. Osaisko joku antaa edes pientä vinkkiä, mistä kannattaa lähteä vikaa etsimään?
Kiitos!
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostKuskinpuolen jalkatilan verhoilun irrottamalla löytyy kojelaudan alta. Tarkemmin oikeassa ylänurkassa.
E: Jos sulla on pitkissä xenonit niin voihan se niitäkin herjata.
Comment
-
-
Originally posted by JonttuPeke View PostMikähän lie tuli kun vaihettiin jarrupalat, niin vedotkin tuli normaaleiksi? Katoin samalla yhen pytyn tulpan niin siinä meni siinä valkeessa osassa musta rantu niin onko se voinut käydä niin kuumana että on "polttanut" sitä posliinia+kärjet oli samanväriset kun uutena?
Comment
-
-
Originally posted by Mikko.92 View Postno perkule oot laittanu tehojarrupalat paikalleen? tulee tehoja niillä muuten ihan tosissaan! ei mut sori en osaa sanoo mut kunhan vaan arvailin... mut ei sielä pitäis mitään mustia rantuja kyllä ollaF06 640D "M6"
E71 X6 35D + E83 X3 3,0SD
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Comment
-
-
Annat olla radion päällä reilun tunnin, sen jälkeen voit syöttää koodin uudelleen
Originally posted by -Edi View PostTerve!
Ensiksi kysyn, että miten saan alkuperäisen bisnes mankan siihen tilaan, että voi koodin syöttää. Lukee, että "code WAIT"
Sitten, autoon tuli sellainen vika akun loputtua, ettei keskuslukitus ole päällä. Eli autossa oli soinut varashälytin joka tyhjensi akun. Ennen sitä pelasi täysin. Nyt kun akun laittaa paikalleen, keskuslukko pelaa, mutta kun on autolla ajanut, se ei taaskaan pelaa. Eli siis on selvinnyt sen verran, että akun kytkemisen jälkeen pelaa, kunnes autolla ajaa.
Missäs kannattas nuo vikakoodit lukea, jos sitä kautta vian voisi paikantaa.
Voin myös maksaa avusta, joka johtaa vian selvittämiseen. Tarvis saada toimiin kunnolla. Osaisko joku antaa edes pientä vinkkiä, mistä kannattaa lähteä vikaa etsimään?
Kiitos!
Comment
-
-
Originally posted by däädää View PostPitääpä kokeilla huomenna ottaa xenonit pitkistäkin pois ja kokeilla sitten.. Jos vika onkin pitkien xenoneissa niin saako niitä xenoneita mitenkään ettei tuo herjaa tuota?
Comment
-
-
Ite ajelin reilun vuoden xenoneilla (pitkissä ja lyhyissä) eikä mitään herjoja ollut. Yhtäkkiä alkoi silloin tällöin tulemaan low beam failure -ilmoitusta.
Jossain vaiheessa vaihdoin toiset umpiot ja halogeeneillakin tuo sama low beam failure ilmoitus vain jatkui. Eli ilmeisesti se ajotietokoneen valo-moduuli kyrvähti jostain syystä.
Tein sinne sen johtofixin ajotietokoneen johtoihin, enää ei ilmoittele low beam erroria. Tosin pitää itse tsekata myös palaako valot Johtoliitoksen voi palauttaa ennalleen milloin vain jos sattuisi vaihtamaan kokonaan ehjän ajotietokoneen tilalle. Niihin "fixeihin" missä katkotaan ajotietokoneen piirilevyltä tinauksia en kyllä lähtisi...
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostTaas muutama kysymys.
Rattia käännellessä vinkuu. Ääni ei tule ratista, vaan hieman alempaa ohjausakselista. Tästäkin oli linkki jossain, mutta en sitä löytänyt.
Äänimerkki (töötti) ei toimi.
Lämmönsäätöpaneeli takkuili eilen. Noin 10 min. päälle pois, päälle pois... Mistä alan tutkimaan?
Comment
-
-
Originally posted by -Edi View PostKiitoksia radiokysymyksen vastaukseen. Kellään hajua siitä toisesta ongelmasta. Eli siitä juttua viime sivulla.
Voi olla kyllä täydellistä mutua, mutta joskus aikoinaan kun oli e34 ja akku loppui niin keskuslukko piti synkronisoida käyttämällä avaimella ovesta normaali auki/kiinniasennon yli sitä avainta, eli väännetään avaimesta lukkoon ja siitä vielä olikohan 90 astetta lisää, ja aukipäin sama homma, mutta niinkuin jo kirjoitin ei mitään hajua onko e36 samalla lailla.
Comment
-
-
Originally posted by bmw525tds View PostOisko kellään vinkkiä miten ton paisuntasäiliön sais irti ku tuntuu olevan meleko lujasti kiinni.. Täysiä nykiny ja ei liikukkaa. Pitääks se korkeus anturi ottaa pois et lähtee irti? vm.-93 320i
Comment
-
Comment