Mitäs kaikkea E36:n touring mallin m-sport paketti pitää sisällään?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by n0fear View PostEikös siinä ole ainakin musta kattoverhoilu, m-puskurit,helmat,kylkilistat,sportti penkit...onko ratti välttämättä eri kuin ei m-sportissa?Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
Comment
-
-
mitkä ihmeen johdot coupessa menee takasivulaseille? onko niissä muka lämmitys?:thinkEx BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
Comment
-
-
Originally posted by dumppi View Postmitkä ihmeen johdot coupessa menee takasivulaseille? onko niissä muka lämmitys?:think
Comment
-
-
Oiskohan kellään mitään hajua mikä tuota omaa e36:sta vaivaa, koneena m50b20 ei-vanos. Starttauttaa puolilämpimällä koneella todella pitkään, ja lähtee sitten viimein käyntiin, n. 30sek-1min sahauksen jälkeen. Vikakoodeja ei ole. Kylmänä ja kuumana heti ajon jälkeen lähtee hyvin käyntiin ja ajossa pelaa normaalisti. Mutta jos antaa esim. tunnin seistä ajon jälkeen niin ei meinaa millään lähteä. Tulpat on uudet. Olen nyt kokeeksi vaihtanut lämpöanturin, suuttimet, nokan ja kampiakselin tunnistimet, lambdan. Noilla ei mitään vaikutusta. Mikä vittu tuossa nyt on?
Comment
-
-
Originally posted by S@mi View PostOiskohan kellään mitään hajua mikä tuota omaa e36:sta vaivaa, koneena m50b20 ei-vanos. Starttauttaa puolilämpimällä koneella todella pitkään, ja lähtee sitten viimein käyntiin, n. 30sek-1min sahauksen jälkeen. Vikakoodeja ei ole. Kylmänä ja kuumana heti ajon jälkeen lähtee hyvin käyntiin ja ajossa pelaa normaalisti. Mutta jos antaa esim. tunnin seistä ajon jälkeen niin ei meinaa millään lähteä. Tulpat on uudet. Olen nyt kokeeksi vaihtanut lämpöanturin, suuttimet, nokan ja kampiakselin tunnistimet, lambdan. Noilla ei mitään vaikutusta. Mikä vittu tuossa nyt on?
Originally posted by zeneg View PostMinkälainen savotta on vaihtaa sigun muoviin taka-alatukivarren sisemmät puslat? Onnistuuko ihan kotikonstein vai vaatiiko jonkinsortin prässin/ulosvetäjän? Taitaa ulommat puslat ainakin vaatia jonkinsortin ulosvetäjän?
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostSähkölasit?
jos on lämmitettävät niin miksi vaan b-pilarin puoleinen reuna:thinkEx BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
Comment
-
-
Taitaa joutuu toukan ostoon, kun emäntä sitten päätti ottaa kolmannen koiran, niin menee ahtaaks jo toi takapenkki E34 sedanissa. Joten kysymys kuuluu: onko mitään mahollisuuksia saaha pyörimään 18", 8,5" et 13 Rondell 58 vanteita 225/40 nastoilla E36 toukan alla. Mankeloimaan varmasti joutuu, mutta se ei ole ongelma... Mietityttää vaan, et saako vakio kaaria mankeloituu tarpeeks, ja säilyvätkö suht järkevännäköisenä, tai tuleeko muita ongelmia, eli ottaako esim eessä johonkin kiinni?
Nykysessä talvimiinassa kun moiset vanteet on, niin mielellään noi vanteet siirtäs seuraavaankin autoon.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by S@mi View PostOiskohan kellään mitään hajua mikä tuota omaa e36:sta vaivaa, koneena m50b20 ei-vanos. Starttauttaa puolilämpimällä koneella todella pitkään, ja lähtee sitten viimein käyntiin, n. 30sek-1min sahauksen jälkeen. Vikakoodeja ei ole. Kylmänä ja kuumana heti ajon jälkeen lähtee hyvin käyntiin ja ajossa pelaa normaalisti. Mutta jos antaa esim. tunnin seistä ajon jälkeen niin ei meinaa millään lähteä. Tulpat on uudet. Olen nyt kokeeksi vaihtanut lämpöanturin, suuttimet, nokan ja kampiakselin tunnistimet, lambdan. Noilla ei mitään vaikutusta. Mikä vittu tuossa nyt on?
Comment
-
-
Originally posted by S@mi View PostEn oikein jaksa enää uskoa siihenkään, kun kokeiltu toisilla suuttimilla ja täysin sama oire. Ja bensa ei haise oikein missään tilanteessa...
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostKyllä siellä bensa pitäisi haista tuollaisen sahauksen jälkeen. Jos suuttimet varmasti toimii, niin hakisin vikaa muualta painepuolelta.
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
Comment
-
Comment