Kaverin kanssa katsellaan yhteis projektiksi 325 ratahuoraksi. miten isosti alustaan tuli muutoksia 91/92 muutoksessa? vai oliko eroa vain etutolpissa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by >[BMW]< View PostOnko kellään kokemusta klommojen oikaisusta? olen menossa katsomaan huomenna raekuuron alle jäänyttä autoja jossa on useita pieniä klommoja ja tarvitsis informaatioo.
///Pumppu Pojat Racing Team
Metaline sport #40
Comment
-
-
Originally posted by >[BMW]< View PostOnko kellään kokemusta klommojen oikaisusta? olen menossa katsomaan huomenna raekuuron alle jäänyttä autoja jossa on useita pieniä klommoja ja tarvitsis informaatioo.
Comment
-
-
Varustelistasta.
"S848A ENLARGED WIRING HARNESS Expanded wiring harness"
Mikähän laajennettu johtosarja mahtaa olla tuo?E39 540iA M-Sport Imolarot II
E36 323i touring
Volvo V70 2.4D mk3
Honda Accord 2.4 i-VTEC CL9
Honda Civic 1.4 4d ES
Chevy Caprice Classic
ex:
E32 730iA
E39 528i Calypsorot metallic
E36 325i x2
Comment
-
-
Terse.
Tulin tänään reissusta ja hain auton kaverin tallista. Peruuttaessa tärisyttää melkolailla, ennenkin oireillut lähtiessä mutta ei tällä tavalla. V-pyörä kenties selvä?
Toinen asia. Kaveri soitti äsken ja sanoi tallissa olleen selvä bensalammikko sekä runsas bensavana kun ajoin pois. En kummemmin kyllä ajaessa haistanut bensaa, mutta tankki kyllä tyhjeni nopeammin kuin ajattelin sen tekevän. :think
Kävin äsken katsomassa auton alle, mutta en selvää vuotokohtaa havainnut. Hieman märkä pohja kyllä oli takana vasemmalla. Osaako joku sanoa mistä voisi vuotaa, itse en ole vielä purkanut näitä takaa, joten en tiedä miten näissä liitokset menee.
Kiitokset etukäteen.
Comment
-
-
Originally posted by Perlenbacher View PostAuto käyntiin ja kurkkaa varovasti alle, vuotaa yleensä vain paineen alla ensin.
Comment
-
-
Originally posted by asis View PostVarustelistasta.
"S848A ENLARGED WIRING HARNESS Expanded wiring harness"
Mikähän laajennettu johtosarja mahtaa olla tuo?
Alkupään e36:ssa näitä johtosarjoja kait on.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Kyseessä siis -95 e36 328 coupe
Mitkä mahtaa olla nuo osat 22 ja 3 (koko mötikkä) kun mulla vuotaa nestettä syylärin oikealta puolen tiputtamalla sellasesta metallimötikästä mihin tulee joku sähköliitin + letku kiinni, vesipumppu? Tiputtaa siis pikkusen siitä ite liittimestä ja sitten siitä heti liittimen vierestä.
En saanu vielä ihan tarkka selvyyttä mutta pitää lähtee jatkamaan tutkimista että mikä siellä maksaa.
Vika löytyi, paisuntasäiliössä pieni reikä.Last edited by lesentso; 09-09-2011, 19:45.
Comment
-
-
Tuota,luin joskus että täällä on jo tämä,ja itekki kirjottelin mutta vastausta en saanut joten.
Mulla on kuskin oven lukko paskana,toiselle puolelle menee tyhjää,ja keskulukko ei tahdo toimia oikein vänkärinkään puolelta vaikka lukko kyllä toimii,puol tuntia runkkaa niin saa auki. Mietin uutta lukkoa,laakkosella 193,ja KL:llä 200€ ja turhan suolanen hinta. Korjaussarja 93€ mutta onko minkälainen ?
Ja minkälainen olis jos uusis kaikki lukot,käytettynä ? onko vaikea vaihtaa?
Tai voisiko olla mitään muuta vikaa mikä tossa on?
Niin ja meni silleen että yhtä`äkkiä se kuskinpuolen oven lukko junttas kiinni ja sit räsähti auki ja alko pyörimää toiselle puolelle tyhjää,ja sen jälkee lukotkaan ei oikein ole toiminut.
Autohan on toi E36 318is.Bmw F11 520dA Touring -12
EX:Bmw E61 530dA -04
EX:Volkswagen Passat 2.0tdi 4-Motion -07
EX:BMW E46 320d Touring -04
EX:Bmw E39 525iA Touring -02
EX:Bmw E46 320d Touring -03
EX:Bmw E36 318Is Limited Edition Class II -94
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostEn tiedä mutta luulisin, että autosi johtosarjasta löytyy valmiiksi lisävarusteiden johdot, esim, vakkarit sun muut.
Alkupään e36:ssa näitä johtosarjoja kait on.”Minä en tule ikinä ostamaan yhtäkään 5-sarjalaista.”
i4 M50
F11 M550d -13
F11 525d -11
E93 325iA -07
E46 320iA touring -03
E36 318iS -92
E30 318iS -90
E30 318i -85
E30 316i bavaria -90 <3
Comment
-
Comment