nyt pakkasilla ovi ei "lukkiudu" kiinni vaan ajaessakin täytyy pitää toisella kädellä kiinni ovesta ettei lävähdä auki. Yritin lukkosulaa tunkea tuohon salpaan ja Ovi pahvia käytin irti mut pimeessä en nähny saako tuonne sisään kaadettua ainetta? Mikä tuota nyt jumittaa perkele kun meinaa akku olla finaalissa joka aamu. Ovi siis ei lukkiudu kiinni ja jää raolleen ja siks lasi seilaa ylös alas itsekseen välillä coupessa, .... onko kikkoja joilla sais herkisteltyä toimimaan?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by zeneg View PostJos toimii täydellä teholla niin etuvastus palanut. Mikäli ei toimi millään nopeudella, todennäköisesti puhallin viallinen. Jos vaihdat puhaltimen, hommaa suosiolla sellainen missä on siivet valmiina. Muistelisin, että hankalan näköinen homma on ne siivet vaihtaa kun kädessä vanhaa puhallintani pyörittelin vaihdon jälkeen. :thinke36 325d M-sport -97 Montrealblau ''Rustyvidual''
E91 320d M-sport -07 Le mans blau
SOLD
F36 418d M-Sport -15 Sapphire black
E91 320d -06 Sapphire black
Comment
-
-
Mikähän tuossa bemarissa vaivaa.. Ollu tosiaan mulla vasta muutaman päivän ja kone pätkii kylmänä.. Eli kun kylmiltään laittaa käymään, lähtee kyllä hyvin mutta pätkii ja yskii, jotain 2 sekunnin välein aina pätkäsee niinkuin ei yhdellä kävisi kunnolla.. Kun painaa vähän edes kaasua että kierrokset nousee, kone käy aivan normaalisti :think Kun ajelee vähän aikaa että kone lämpenee edes vähän, käy normaalisti tyhjäkäyntiä..
Oiskohan suuttimissa vikaa? Olis tarkotus ottaa ne irti lähipäivinä ja testata toimivuus.. Niin ja auto tosiaan -96 vuoden 325tds ja autoon vaihdettu mekaaninen pumppu. Edellinen omistaja oli ruuvvannu pumpulta niin paljon syöttöä että savutti jatkuvasti ja haisi kuolemalta Silloin pätki vähän lämpösenäkin, ja kone nyki kaupunkiajossa sopivilla kierroksilla.. Sain tuon koneen pätkimisen lämpösenä pois syöttöjen vähentämisellä..
Ei muutako kristallipallot kaapista esiin ja ennustamaan
Comment
-
-
Originally posted by vtyyli View Postnyt pakkasilla ovi ei "lukkiudu" kiinni vaan ajaessakin täytyy pitää toisella kädellä kiinni ovesta ettei lävähdä auki. Yritin lukkosulaa tunkea tuohon salpaan ja Ovi pahvia käytin irti mut pimeessä en nähny saako tuonne sisään kaadettua ainetta? Mikä tuota nyt jumittaa perkele kun meinaa akku olla finaalissa joka aamu. Ovi siis ei lukkiudu kiinni ja jää raolleen ja siks lasi seilaa ylös alas itsekseen välillä coupessa, .... onko kikkoja joilla sais herkisteltyä toimimaan?
Originally posted by däädää View PostMikähän tuossa bemarissa vaivaa.. Ollu tosiaan mulla vasta muutaman päivän ja kone pätkii kylmänä.. Eli kun kylmiltään laittaa käymään, lähtee kyllä hyvin mutta pätkii ja yskii, jotain 2 sekunnin välein aina pätkäsee niinkuin ei yhdellä kävisi kunnolla.. Kun painaa vähän edes kaasua että kierrokset nousee, kone käy aivan normaalisti :think Kun ajelee vähän aikaa että kone lämpenee edes vähän, käy normaalisti tyhjäkäyntiä..
Comment
-
-
Originally posted by Hevonen View PostEn tiedä, mutta jos saat tän selville niin kerro ihmeessä! Omas sama ongelma. Imuvuotoja ei oo, icv putsattu, IMM toimii, päästöt ok.
Comment
-
-
Originally posted by Hevonen View PostMullakaan ei mee coupessa ovi aina pakkasilla täysin kiinni, tai siis ei mee lukkoon ollenkaan eli se lukitusmekanismi ei liiku mihinkään. Auttaa kun vetää lukkosulaa siihen salpaan, sen koukun kummallekin puolelle ihan vitusti. Pesun jälkeen aina heitän sinne ihan ronskilla kädellä. Tosin lasi ei kyllä ala seilaan ollenkaan... enkä tajua miten se vois alkaa seilaan kun ovihan ei tunnista et se menis kiinni jos se ei lukittaudu
En tiedä, mutta jos saat tän selville niin kerro ihmeessä! Omas sama ongelma. Imuvuotoja ei oo, icv putsattu, IMM toimii, päästöt ok.
Comment
-
-
Originally posted by däädää View PostOotko testannu suuttimien toimivuutta ikinä? Itsellä olis huomenna tarkotus testata suuttimien ohivirtaus, jos niistä ei sitten selviä mitään niin suuttimet testipenkkiin.. Kovasti tuntuu että tuo vika olisi polttoaine puolella..
Originally posted by jr66 View PostSinulla on coupe jota ei ole dieselinä ja däädäällä diesel jotenka hänen auton ongelmat johtuvat jostakin muusta asiasta kuin sinulla. Anteeksi.
Comment
-
-
Originally posted by BulletEye View PostEikös automaatti ilmastoinnissa tsippaa kokonaan, eli ei toimi edes täysillä. onko näin, eikö siipiä pysty vaihtamaan?G20 330e M-Sport '21
ex's
F30 330e M-Sport '17
F11 530d X-Drive M-sport '12
E90 330d LCI M-Sport '10 327hp / 609nm
E46 330Ci M-Sport II '03
E36 323i Coupe '97
Comment
-
-
Originally posted by ohohh View PostItselläni ainakin etuvastuksen mennessä toimi samalla pienellä puhallusteholla vaikka pisti puhalluksen täysille, eikä pitänyt minkäänlaista ääntä. Ja tosiaan autom. ilmastointi on.
Comment
-
-
Originally posted by BulletEye View PostEikös automaatti ilmastoinnissa tsippaa kokonaan, eli ei toimi edes täysillä. onko näin, eikö siipiä pysty vaihtamaan?
Jos tuon näköinen etuvastus, sen kyllä pystyy korjaamaan. Uusi vastus piikkien väliin maksoi omaani n.5€ ja itse kolvailin paikoilleen. Ja hyvin pelittää.
Mutta tosiaan kun auto-ilmastointi, niin enpähän nyt äkkiseltään osaakkaan enää sanoa heittääkö kokonaan toimimasta. :think Ja en väittänyt etteikö niitä pystyisi vaihtamaan, vaan se vaihto saattaa olla hankalaa tai todella hankalaa. Itse hommasin suosiolla puhaltimen missä siivet paikoillaan.
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostNiin että diesel ja bensakoneen käyntiviat eivät johdu samoista asioista.
Koko toimintaperjaate on täysin eri.Last edited by Kylli-Täti; 18-01-2013, 21:51.
Comment
-
Comment