Originally posted by Ardi00
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by veteraaniseppo View PostHmm kuinkas monta maadoitusjohtoa on M50B25:ssa? Tarkoitan lähinnä tuota tulppien/puolien seutua. Kun vaihtelin venttiilikopan tiivisteitä niin ei ollut kuin yksi johto (kuvassa merkitty punaisella ympyrällä). Kuuluuko ollakin vain tuo yksi vai puuttuuko jostain.
M52B25 koneessa on myös vanoksen puoleisessa päädyssä toinen maajohto.
Comment
-
-
En viitti äsköseen postaukseen kirjoittaa joten uusi.
M52B25 toukasta alkaa olla kytkin entinen (rohisee, ulisee, vinkuu ja polin ravistaa) ja se pitäisi siis vaihdattaa. Tämä on minulle täysin uutta hommaa eli en oo noitten kytkimien kans ollut missään tekemisissä.
1. Kannattaako tilata Ebaystä kytkinpaketteja? (Kupplung sätze?) Näyttävät ainakin olevan kohtuu edullisia Saksassa.
2. Mitä kaikkea kytkinpaketti pitää sisällään? Levyt, asetelma, painelaakeri?
3. Minkä merkkinen kytkin on hyvä? Sachsin settejä ainakin Ebaystä näyttää löytyvän.
4. Paljonko vaihdosta kannattaa pulittaa?
5. Mikä laatikko tässä autossa on? Getrag xxx?
6. Paaliin? Kännit? Gangnam style?
Comment
-
-
M52b25 on kaksoismassavauhtipyörä, huonolla tuurilla myös se on finaalissa, kolahtaako kytkimen sunnalla mikään kun koneen sammuttaa ? Ota tämä huomioon jos ebaysta tilaat, pitää olla ko. vauhtikselle sopiva paketti l. kiinteällä keskiöllä oleva levy ja sille sopiva asetelma eli miel. maininta että ko. koneeseen. Kytkinpaketti niin ainakin minä ymmärrän että myös painelaakeri kuuluu mukaan, ja muovitappi mihin irrotushaarukan pää nojaa kannattaa vaihtaa samalla.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostM52b25 on kaksoismassavauhtipyörä, huonolla tuurilla myös se on finaalissa, kolahtaako kytkimen sunnalla mikään kun koneen sammuttaa ? Ota tämä huomioon jos ebaysta tilaat, pitää olla ko. vauhtikselle sopiva paketti l. kiinteällä keskiöllä oleva levy ja sille sopiva asetelma eli miel. maininta että ko. koneeseen. Kytkinpaketti niin ainakin minä ymmärrän että myös painelaakeri kuuluu mukaan, ja muovitappi mihin irrotushaarukan pää nojaa kannattaa vaihtaa samalla.
Taidankin tilata KL:ltä osat
Siellä on ainakin kytkinpaketti mitä kauppaavat joten pitää kysellä mitä se pitää sisällään.
Comment
-
-
Originally posted by veteraaniseppo View PostHmm kuinkas monta maadoitusjohtoa on M50B25:ssa? Tarkoitan lähinnä tuota tulppien/puolien seutua. Kun vaihtelin venttiilikopan tiivisteitä niin ei ollut kuin yksi johto (kuvassa merkitty punaisella ympyrällä). Kuuluuko ollakin vain tuo yksi vai puuttuuko jostain.
Ja toinen kysymys: Mites pystyy edelleen M50B25:seen vaihtamaan koneen kumityynyt? Pystyykö konetta nostamaan sen verran että mahtuu vaihtamaan vai miten tollanen/tollaset osat vaihdetaan.
Last edited by toNmbbA; 29-01-2013, 20:37.Nykyisin: VW Crafter '20 + e61
Ex:e30 x3, e34 x2, e36 x8, e39 x2, e46 x3, e60 x2, e61,e91 x2, e90.
Comment
-
-
Hei! Onko kellään ollut vastaavanlaista vikaa että kun kaasuttaa niin kierrokset jäävät hieman päälle mutta laskevat aika pian. Isommilla kierroksilla jää leijumaan vähän kauemmaksi aikaaa. Vaijereita ja palautus jousia kaasuläpän tuntumasta rasvailtu, imuvuotoja etitty bräkleenillä ja ilmamassamittaria hiukan putsailtu mutta ei vaikutusta. Mitähän kanttis katsella? Auto on siis e36 325 vanoksellaVW passat 1.9tdi 4motion
E36 "328" cabrio
Comment
-
-
Originally posted by MikkoJII View PostEi oo kyllä omaan korvaan tuo kolahdus kuulunut.
Taidankin tilata KL:ltä osat
Siellä on ainakin kytkinpaketti mitä kauppaavat joten pitää kysellä mitä se pitää sisällään.
Comment
-
-
Originally posted by ooopeee View PostHei! Onko kellään ollut vastaavanlaista vikaa että kun kaasuttaa niin kierrokset jäävät hieman päälle mutta laskevat aika pian. Isommilla kierroksilla jää leijumaan vähän kauemmaksi aikaaa. Vaijereita ja palautus jousia kaasuläpän tuntumasta rasvailtu, imuvuotoja etitty bräkleenillä ja ilmamassamittaria hiukan putsailtu mutta ei vaikutusta. Mitähän kanttis katsella? Auto on siis e36 325 vanoksellae36 Fijigrün 328i
e46 Stalhgrau 325ci
Comment
-
-
Originally posted by ooopeee View PostHei! Onko kellään ollut vastaavanlaista vikaa että kun kaasuttaa niin kierrokset jäävät hieman päälle mutta laskevat aika pian. Isommilla kierroksilla jää leijumaan vähän kauemmaksi aikaaa. Vaijereita ja palautus jousia kaasuläpän tuntumasta rasvailtu, imuvuotoja etitty bräkleenillä ja ilmamassamittaria hiukan putsailtu mutta ei vaikutusta. Mitähän kanttis katsella? Auto on siis e36 325 vanoksella
Comment
-
Comment