M52B28 mystistä vikaa puskee taas...
Eli siis uusi tyhjäkäyntimoottori vaihdettu, vieläkin sammuttelee satunnaisesti autoa. Tyhjäkäyntimoottorin johdon kun ottaa pois niin kierrokset pysyy tyhjäkäynnillä nätisti 800rpm paikkeilla eli hieman korkealla mutta kumminkin käy.
Eli siis joku anturi nyt vittuilee jossain ja sieltä sekoittaa ilman saantia? Voiko nokan / kampiakselin tunnistin tehdä tälläistä?
Niin joo. lisätääs siis tähänkin kaikki mitä vaihdettu:
Separaattori + letkut
Haitariputki + siitä lähtevä letku
Lambda
Suuttimien o-renkaat
Maf + Tyhjäkäyntimoottori
Putsari + tulpat tottakak
Lämpötila anturi (Double temperature switch)
Eli siis uusi tyhjäkäyntimoottori vaihdettu, vieläkin sammuttelee satunnaisesti autoa. Tyhjäkäyntimoottorin johdon kun ottaa pois niin kierrokset pysyy tyhjäkäynnillä nätisti 800rpm paikkeilla eli hieman korkealla mutta kumminkin käy.
Eli siis joku anturi nyt vittuilee jossain ja sieltä sekoittaa ilman saantia? Voiko nokan / kampiakselin tunnistin tehdä tälläistä?
Niin joo. lisätääs siis tähänkin kaikki mitä vaihdettu:
Separaattori + letkut
Haitariputki + siitä lähtevä letku
Lambda
Suuttimien o-renkaat
Maf + Tyhjäkäyntimoottori
Putsari + tulpat tottakak
Lämpötila anturi (Double temperature switch)
Comment