Originally posted by Jampsu87
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Spiddu View PostTaitaa kaasuläppä päästä taittumaan yli, löytyy säätöruuvi joka on oikeampi tapa kun polkimen säätö
pitääkö kaasuläppä olla täsmälleen suorassa poljin on pohjassa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by coupe320 View Posttuntuu että auto vetää paremmin kun ajaa 4/5 osa kaasua, sit kun tyrkkää lapun lattiaan meno on jotenkin "röpöttämistä". Sit kun nostaa kaasua pikkasen vetää tasaseen koko kierrosalueen läpi.. Viittaako johonkin tunnistin vikaan vai pitäskö vaan "säätää" kaasupolkimen alla olevaa stopparia..
Taitaa kaasuläppä päästä taittumaan yli, löytyy säätöruuvi joka on oikeampi tapa kun polkimen säätö
Leave a comment:
-
-
tuntuu että auto vetää paremmin kun ajaa 4/5 osa kaasua, sit kun tyrkkää lapun lattiaan meno on jotenkin "röpöttämistä". Sit kun nostaa kaasua pikkasen vetää tasaseen koko kierrosalueen läpi.. Viittaako johonkin tunnistin vikaan vai pitäskö vaan "säätää" kaasupolkimen alla olevaa stopparia..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Haju69 View PostKappas minulla nyt juuri sama vika päällä. Tuliko aivan yllättäen vai touhusitko auton kanssa jotain ennen tuota? Ja sinullakin siis ilmeisesti palaa airbagin valo?
Eikä siis auta vikakoodien nollaus. Valo syttyy välittömästi kun taas virrat laittaa päälle.
Sain vian korjattua. Tilasin käytetyn slipringin, vaihdoin, nollasin ja voilá valo pysyy poissa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Haju69 View PostMillaisella bagilla se tämmönen ratti on? 1- vai 2-vaiheinen vai onko niitä molempia?
Joku viisaampi varmistakoon
edit: http://www.frankies-bmw.com/3series/...ring_wheel.phpLast edited by Slazha; 28-04-2014, 19:20.
Leave a comment:
-
-
Paras paikka tilata edullisesti ja nopeasti bemariin M3 puskurin etujarrujen ilmanohjaus pötkylät? En tiedä osanumeroa, mutta ne mitkä lähtee siitä sumuvalojen vierestä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tiusane View Postsellasta pientä probleemaa, että kierrokset alkaa seilaamaan kun auto on tyhjäkäynnillä ollut noin 20-30 sekunttia, otin imm liittimen irti ja auto sammu samantien, kyseessä 318iS??:think
tyhjänkäynti venttiili paskainen/jumissa tai rikki
Leave a comment:
-
-
318is sitkeän laatuinen startti ongelma vaivaa edelleen.
Auton starttaus kestää mielestäni liian pitkään ja tekee myös monesti sitä että kun lämpimällä koneella sammuttaa auton vähäksi aikaa (esim. kaupassa käynti)
moottori hörähtää käyntiin ja sammuu samantien (kierrokset ei tällöin nouse yli 1500rpm vaikka kaasun junttaa nopeasti pohjaan) Uudelleen starttaus ja moottori lähtee taas käyntiin. Saattaa joutua kaasulla avustamaan.
Autoon vaihdettu noin vuoden sisällä:
-Bensapumppu
-Akku
-Starttimoottori
-Alkuperäiset nokka- ja kampiakselin anturit
-Ruiskun lämpötila-anturi
-Suuttimet
-Tyhjäkäyntiventtiili putsattu
Aiheuttaako bensapumpun rele tuommoista ja voiko sen kunnon tarkistaa jotenkin. Voiko ehtoopuolella oleva ilmamäärämittari tehdä lämpimänä starttaamisesta hankalaa.
Leave a comment:
-
-
Millaisella bagilla se tämmönen ratti on? 1- vai 2-vaiheinen vai onko niitä molempia?
Leave a comment:
-
-
M50B25 vanos koneen imusarjan alla on tämmönen letkun pätkä joka tulee klipsillä kiinni imusarjan pohjaan, en löydä sen osanumeroa mistään..
Kuvassa näkyvä lyhyt kaarella oleva tuubi.
Leave a comment:
-
-
Mitä vaihtoehtosia vikoja hitaaseen kierrosten laskuun on? Kylmänä toimii hyvin, mutta lämpinä ajo muuttuu nykiväksi, jos ei aavistuta odotuta kierroksien laskua. Ja perusjutut on kunnossa, imusarjan tiivisteet ja letkut vaihdettu, haitariputki vaihdettu, eikä vikakoodeja. Pystyikö vanos tekemään tämmöstä?
Leave a comment:
-
Leave a comment: