Mutta ei tos kaverilla oo sellasta pyöreetä että onnistuukse sieltä jalkotilassa olevan pistokkeen kautta?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by H3nxu View PostVirrat kun laittaa päälle ja starttaa auton niin valon kuuluu sammua.
Edelliselle omistajalle oli auton myynyt kauppias kehunut Absivalon johtuvan viallisesta anturista, mutta miten helvetissä auto oli voitu katsastaa muutamaa päivää aikaisemmin, kun edellinen omistajakaan ole airbagin valoa nähnyt. Clusteria on selkeesti näplätty, luulen että airbagin ledi on nypitty irti. Voi tulla kuumotukset kyseiselle katsastuskonttorille, joka on auton leimannut
Comment
-
-
Originally posted by jiiseppi View PostKiitän vastauksesta. Mulla on tässä tämmönen vehjes jossa palaa DSC ja ABS kokoajan, aloin tutkiin Inpalla enkä saa yhteyttä noihin moduuleihin ja sitten tajusin, etten ole nähnyt airbagin valoa ollenkaan sinä kolmen viikon aikana kun auton olen omistanut.
Edelliselle omistajalle oli auton myynyt kauppias kehunut Absivalon johtuvan viallisesta anturista, mutta miten helvetissä auto oli voitu katsastaa muutamaa päivää aikaisemmin, kun edellinen omistajakaan ole airbagin valoa nähnyt. Clusteria on selkeesti näplätty, luulen että airbagin ledi on nypitty irti. Voi tulla kuumotukset kyseiselle katsastuskonttorille, joka on auton leimannut
Comment
-
-
Originally posted by H3nxu View PostOotko kokeillu mittaristo testiä? Tuossa linkissä post #2
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=49084
Comment
-
-
Potilas e46 328i sedan vm 98. Ongelmana että sattumanvaraisesti, harvoin tekee sellaista että ilmastoinnin ja ajotietokoneen valot himmenevät rajusti, muutamaksi sekunniksi ja palaavat sitten normaaliksi. Auto ei vian esiintyessä puudu tai tee mitään joka viittaisi laturiin. Ja mankan valot säilyvät normaalina. Mitään ideoita? Kiitos!
Comment
-
-
Originally posted by H3nxu View PostNo mä kyllä soittelisin jo sinne liikkeeseen mikä auton myi.
Comment
-
-
Originally posted by jiiseppi View PostMeinaakkonä että heillä virhevastuu jatkuu siitäkin huolimatta, että omistaja jo vaihtunut? Vajaa puoli vuotta sitten myyneet edelliselle omistajalle tämän.
Voi olla esim. istuintunnistinmatto, vyön paukku tai penkin alla liitin huonosti.G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
-
Originally posted by Bensko View PostJuu eli omasata e46 318i on alkanut pitää kummalista ääntä imusarjasta. Eli pienen googlauksen jälkeen löytyi että toi DISA-Valve voisi olla aiheuttaja. Tuli kysyttyä paikallisesta Bmw huoltamolta hintaa tolle Disa-Valvelle. Niin sanoivat 294€ Eli kysymys kuulu löytyisikö jostain halvemalla uutta tai jotain korjaussarjaa?( Schmiedmannilta löytyy hintaan 243.90€)Last edited by Antti O; 08-10-2014, 07:34.
Comment
-
-
Originally posted by H3nxu View PostEipä näissä taida olla polttimoita? Eikö kaikki ole niitä pintaliitettyjä ledejä.G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
-
Originally posted by RQQP3 View PostNiin osaako kukaan sanoa tuosta jalkotilassa sijaitsevasta obd pistokkeesta voiko lukea vikakoodit vaikka konehuoneessa on se pyöreä liitin?
Tässä hyvää selvitystä aiheesta:
Comment
-
Comment