Pystyykö puhaltimen moottoriin hiiliä vaihtamaan vai meneekö koko paska vaihtoo? Lakkas puhallin pelaamasta lopullisesti
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by e46miäs View PostPystyy, mutta vika voi olla myös siilissä eli puhaltimen etuvastuksessa. Puhaltaako ollenkaan millään teholla?Last edited by MRX; 07-02-2015, 19:43.
Comment
-
-
kysymys
Tuli hommattua tossa e46 330d M-Sport II -03 ja olisi paljonkin kysyttävää mutta aloitetaan tästä mikä päällimmäisenä risoo:
Eli ulkolämpömittari näyttelee ihan omiaan. Vika alkoi sillä että ensin parin päivän ajan näytti +50 astetta sitten ajossa pompsahti yhtäkkiä -40 asteeseen sen jälkeen seilasi nopein muutoksin -18 - -26 asteen väliä ja nyt tänään joko +50 tai -40 ja aina kun vaihtuu miinukselle kuuluu se pakkas varoitus ääni.
Ilmeisesti anturi rikki tai piuha irti? Missä päin konehuonetta toi anturi sijaitsee? Miten saan selville onko anturi rikki vai piuha jostain päin poikki tai irti?
Toinen kysymys on että mitä moottoriöljyä kyseisessä autossa kannattaa käyttää?Wannabiemmer
---------------------------
E53 X5 3.0d -04
E87 130i -05
E34 520i -91 M30B34
Comment
-
-
Originally posted by expertti View PostEi näyttäisi olevan jostain syystä 320d-330d toukkaan noita lainkaan tarjolla. Oikein mä muistelin, itsellä facelift toukka... Kuka tietää miksei ja onko grillit samat vai erit kuin sedaneissa?
http://www.realoem.com/bmw/partxref....699&showeur=on
Comment
-
-
Originally posted by susi_ihminen View PostTuli hommattua tossa e46 330d M-Sport II -03 ja olisi paljonkin kysyttävää mutta aloitetaan tästä mikä päällimmäisenä risoo:
Eli ulkolämpömittari näyttelee ihan omiaan. Vika alkoi sillä että ensin parin päivän ajan näytti +50 astetta sitten ajossa pompsahti yhtäkkiä -40 asteeseen sen jälkeen seilasi nopein muutoksin -18 - -26 asteen väliä ja nyt tänään joko +50 tai -40 ja aina kun vaihtuu miinukselle kuuluu se pakkas varoitus ääni.
Ilmeisesti anturi rikki tai piuha irti? Missä päin konehuonetta toi anturi sijaitsee? Miten saan selville onko anturi rikki vai piuha jostain päin poikki tai irti?
Toinen kysymys on että mitä moottoriöljyä kyseisessä autossa kannattaa käyttää?
http://www.bimmerfest.com/forums/sho...d.php?t=101296 Voi oll myös toisella puolellaLast edited by Madduli; 07-02-2015, 20:35.E46 316 -99
Ex:
E39 523iA -98
E46 316 -99
E46 318 -99
Comment
-
-
Originally posted by Vildemar View PostSigun autossa 16:9 navi. Ongelmana on se että navin ääni on aina täysillä. Vaikka sen säätää pienemmälle niin se ei mene. Nainen sanoo quieter mutta se ei vaan mene hiljemmalle. Ei oikein navia voi käyttää kun huutaa niin että korvissa soi... :think
Ehdotuksia tai saisko sen sillai ettei olis puheohjausta ollenkaan ?
Comment
-
-
Originally posted by Terå View PostViittiskö joku tietävämpi valaista että käykö E46 prefacelift sedanin DEPO:n enkelinsilmiin alkuperäis umpioiden linssit?
Näyttäs ainakin internet selailun perusteella samalta, eikä erillisiä depon omia linssejä tunnu olevan myynnissäkään?
Oon jo kokeillut kiillotella, mutta on niin pahasti läpipalaneet linssit ettei enää hiominenkaan auta.
Ois kiva nähdä eteensä___________________________
E91 330d xDrive -09 M-Sport
E30 325e -85
EX
E46 330i -01
E46 330i -00 M-sport 1
E36 318i -91
E39 528iA -98
sigpic
Comment
-
-
Tänään yritin kattella vaan ei millään osunu silmään anturi mutta yksi katkennut johto löytyi(vika siis ilmeisesti siinä) johto oli samassa nipussa kuskin puolin sumarille menevän johdon kanssa. Nyt kun vielä löytäis sen anturin :thinkWannabiemmer
---------------------------
E53 X5 3.0d -04
E87 130i -05
E34 520i -91 M30B34
Comment
-
-
Originally posted by susi_ihminen View PostKiitoksia vastauksista
Tänään yritin kattella vaan ei millään osunu silmään anturi mutta yksi katkennut johto löytyi(vika siis ilmeisesti siinä) johto oli samassa nipussa kuskin puolin sumarille menevän johdon kanssa. Nyt kun vielä löytäis sen anturin :think
Comment
-
-
Mistä lähteä seuraavaksi vikaa etsimään kun joskus(ei edes joka päivä) autoa startatessa oli sitten moottori lämmin tai kylmä, niin joutuu starttaamaan monesti. Moottori vaan sahaa eikä lähde käyntiin. Joskus jos starttaa ja ei lähde niin ränkkää virtoja päälle ja pois ja odottelee hetken autossa niin lähtee taas käyntii mukisematta.
Vikakoodit luettu ja herjas hehkujen relettä. Nyt kumminkin vaihdettu hehkut sekä hehkujen rele uusiin. Näiden operaation jälkeen ei ole vielä luettu vikakoodeja, jos se releen koodi vaikka sieltä häviäisikin.
Mitä seuraavaksi? Sigun auto kyseessä.e36 m60
Comment
-
-
Originally posted by wsq´_ View PostMistä lähteä seuraavaksi vikaa etsimään kun joskus(ei edes joka päivä) autoa startatessa oli sitten moottori lämmin tai kylmä, niin joutuu starttaamaan monesti. Moottori vaan sahaa eikä lähde käyntiin. Joskus jos starttaa ja ei lähde niin ränkkää virtoja päälle ja pois ja odottelee hetken autossa niin lähtee taas käyntii mukisematta.
Vikakoodit luettu ja herjas hehkujen relettä. Nyt kumminkin vaihdettu hehkut sekä hehkujen rele uusiin. Näiden operaation jälkeen ei ole vielä luettu vikakoodeja, jos se releen koodi vaikka sieltä häviäisikin.
Mitä seuraavaksi? Sigun auto kyseessä.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Osaisko kukaan varmuudella sanoo mistä voisi johtua -04 330xd kytkimen kolahtelu voiman siirrossa? Eli kun kun nostaa kytkimen ylös vetopäällä autossa tuntuu voima puolella kolahdus. Vaikka esim: vaihdetta normiajossa vaihdettaessa. Itse epäilen kytkintä mutta voisiko kyseessä olla takaripustuksen puslatkin?
Auto myös täristää välillä täys kaasulla kiihdyttäessä. Siihen tosin vika selittynee ristinivelellä tai kardaanin tukipuslalla/laakerilla?
Auto ei siis tee kumpaakaan jatkuvasti vaan suhtis useesti.
Suhtis ärsyttävä ominaisuus jos semmoinen on.e91 320d touring -09
ex E46 330XD touring -04
ex e46 320d -00
Comment
-
-
Originally posted by Heze.R View PostOsaisko kukaan varmuudella sanoo mistä voisi johtua -04 330xd kytkimen kolahtelu voiman siirrossa? Eli kun kun nostaa kytkimen ylös vetopäällä autossa tuntuu voima puolella kolahdus. Vaikka esim: vaihdetta normiajossa vaihdettaessa. Itse epäilen kytkintä mutta voisiko kyseessä olla takaripustuksen puslatkin?
Auto myös täristää välillä täys kaasulla kiihdyttäessä. Siihen tosin vika selittynee ristinivelellä tai kardaanin tukipuslalla/laakerilla?
Auto ei siis tee kumpaakaan jatkuvasti vaan suhtis useesti.
Suhtis ärsyttävä ominaisuus jos semmoinen on.
Sitten omaani, eli puhaltimen tuuletin heittelehtii sillointällöin eli ei puhalla tasaseen. Onko puhaltimen siili menossa? Missä sijaitsee mimmonen homma vaihtaa?G30 530e iPerfomance M-sport -18
Ex: F30 330D M-sport -15
Ex: E90 330D M-sport -06
Ex: e46 325Ci M-Sport II -03
Ex: e30 320i -89
Ex: e30 318iS -90
Comment
-
Comment