Originally posted by Malagutisti
View Post
E46 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jos kiire on kova niin sitten nämä nimimerkki MPV:n vinkkaamat powerflexit
.
BMW E46 328i -03 Silbergrau Metallic ratapäivälelu, maybe one day
BMW E90 320d -08 Sparkling Graphite Metallic
E46 320d purettua palikkaa tarjolla
Comment
-
320 2,0 bensa vm.00
Kannnattaako korjauttaa ruostevaurioita kyseistä mallista kun kilometrejä on jo semmonen 310 000? Sen verran tiiän että ainakin toinen ovi ja etu kaari pitäis vaihtaa ja ruostetta myös molemmanpuolen helmoissa. eli hintaa tulis korjauksille todennäkösesti 1000-2000€
Mahtaako moottori kestää enään montaakaan kymmentä tuhatta kilsaa? :think
Comment
-
Kyllä kone kestää. Kannattavuus riippuu siitä mikä tuo auto tarkemmin on. Karvalakki neliovisen e46 saa jo tolla parilla tonnilla, joten järjen käyttö sallittua.Originally posted by Lassi.E46 View PostKannnattaako korjauttaa ruostevaurioita kyseistä mallista kun kilometrejä on jo semmonen 310 000? Sen verran tiiän että ainakin toinen ovi ja etu kaari pitäis vaihtaa ja ruostetta myös molemmanpuolen helmoissa. eli hintaa tulis korjauksille todennäkösesti 1000-2000€
Mahtaako moottori kestää enään montaakaan kymmentä tuhatta kilsaa? :thinkex: viitisenkymmentä bmw+muut
Comment
-
Tuli vaihdettua automaattilaatikon öljyt pari viikkoa sitten.
Alkuun öljyn haju tuli autoon selvästi, pistin lievän sotkemisen piikkiin.
Nyt ei enää haise muuten öljy autoon mutta kun kone on lämmin ja pysähtyy vaikka valoihin, laatikonöljyt haisee autoon selvästi.
Kävin tänään auton alla eikä missään näkynyt vuotoja tai märkää. Tämän perusteella uskoisin ettei vuoda.
Silti selvä käry tulee sisälle kabiiniin.
Miten laatikon huohotus on toteutettu? Samalla tapaa kuin perän?
Voiko huohotuksen kautta tulla hajut? :thinkNyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
Joensuusta sai Fixus liikkeestä hyllystä 65e hintaan.Originally posted by MPV View PostMikä on huomattavasti halvempi? Autoracingiltä powerflexit toimituskuluineen 74 euroa, ja puslat oli kourassa alle 24h tilauksesta(matkahuollon kyydillä). Säästäähän siinä toki toista kymppiä, jos vain malttaa ootella.
Last edited by toNmbbA; 02-11-2015, 18:58.Nykyisin: VW Crafter '20
+ e61
Ex:e30 x3, e34 x2, e36 x8, e39 x2, e46 x3, e60 x2, e61,e91 x2, e90.
Comment
-
Kellään kokemuksia Smiedmannin tarjoamasta tarvike DISA venttiilistä? Hinta sen 185€, eli halvempi tosiaan kuin orkkis (232€ -> ). Kosjaussarjat ei juuri itseä napostele tässä tapauksessa.-10 e93 325i
-04 e46 320i
-92 e31 850i 6speed
-92 e30 325 cab
-93 e36 M3
-91 e36 325
Comment
-
Paremman saisit korjaussarjalla, muoviosat kun korvautuu metallisilla: KLIK. Koskee siis M52TU ja M54.Originally posted by JTMD View PostKellään kokemuksia Smiedmannin tarjoamasta tarvike DISA venttiilistä? Hinta sen 185€, eli halvempi tosiaan kuin orkkis (232€ -> ). Kosjaussarjat ei juuri itseä napostele tässä tapauksessa.
Jos haluat uuden välttämättä, ottaisin originaalin.
Comment
-
Itse ostin Profiteilestä Vaico-merkkisen Disa-venttiilin M52TU-koneeseen, eli siis tämän: https://profiteile.de/ventil-luftste...4-162?tid=9092Originally posted by JTMD View PostKellään kokemuksia Smiedmannin tarjoamasta tarvike DISA venttiilistä? Hinta sen 185€, eli halvempi tosiaan kuin orkkis (232€ -> ). Kosjaussarjat ei juuri itseä napostele tässä tapauksessa.
Löytyy myös M54 versio: https://profiteile.de/ventil-luftste...-162?tid=15452
Alkuperäisestä Disasta oli todennäköisesti kalvo hajalla, sillä se ei jaksanut kääntää läppää, muuta kuin sormella säätötangosta hieman avittamalla. Myös voimakas suhina kuului Disasta ja tätä kautta myös jonkunlainen imuilmavuoto aiheutui sitäkautta. Mekaanisesti Disa oli täysin kunnossa, läppä tiukasti kiinni rungossa.
Tilaamani Vaico-osa on toiminut hyvin. Näyttää ja tuntuu samanlaiselta kuin alkuperäinen.f22 220i
Comment
-
Käykö E46 -02 3.0i. Tuommonen sininen jäähdytysneste.
Ja onko vaihto näin yksinkertainen. -> nesteet ulos vesihuuhtelu alavesiletku irti. uuet sisään. Ilmausruuvin löysin eli kone käyntii ilmaruuvi auki kunnes tulee tavaraa ulos ilmausruuvista?
Pahoittelut sekavasta vististä.
Kiitos vastauksisa jo etukäteeen!
Terveisin uusavuton.
Comment
-
Lämppäri täysille puhaltamaan lämmintä ja auto käyntiin oottelee et lämmöt normaalissa ja paisarissa nestettä.. Ni ei pitäs jäähä ilmaa. Omaan M54:seen laitoin punaset jäähytysnesteet, Ei oo ongelmia ollut, järjestelmä huuhdeltu ennen sitä. Kuskinpuolella on tyhjennys roppu sitten syylärin alakulmassa!
Mitenkäs Coupen hattuhyllyn irroitus? Omassa on aurinko haalistanut kankaan täytyis värjätä tummaks uudestaan.E46 320i Coupé -02
ex E36 318ia Touring -96
ex E34 535ia -91
ex E34 525i -91
Comment
-
Kiitoksia vastauksista. Mulla DISA piti sellaista nakuttavaa ääntä ja testerin lukemat viittasi imuvuotoon. Imusarjan päätytulpan tiivistys ja DISA:n laitoin uudelleen kiinni laittamalla tiivisteen tuntumaan hieman tiivistesilikonia. Viat ja nakunakuäänet poistui.Originally posted by maukka86 View PostItse ostin Profiteilestä Vaico-merkkisen Disa-venttiilin M52TU-koneeseen, eli siis tämän: https://profiteile.de/ventil-luftste...4-162?tid=9092
Löytyy myös M54 versio: https://profiteile.de/ventil-luftste...-162?tid=15452
Alkuperäisestä Disasta oli todennäköisesti kalvo hajalla, sillä se ei jaksanut kääntää läppää, muuta kuin sormella säätötangosta hieman avittamalla. Myös voimakas suhina kuului Disasta ja tätä kautta myös jonkunlainen imuilmavuoto aiheutui sitäkautta. Mekaanisesti Disa oli täysin kunnossa, läppä tiukasti kiinni rungossa.
Tilaamani Vaico-osa on toiminut hyvin. Näyttää ja tuntuu samanlaiselta kuin alkuperäinen.-10 e93 325i
-04 e46 320i
-92 e31 850i 6speed
-92 e30 325 cab
-93 e36 M3
-91 e36 325
Comment
Comment