Jees 2 kappaletta ja punaiset on ainaki mulla, ei valittamista. Mukavan jämäkät mutta ei aiheuta mitään hillittömiä värinöitä.
Huppista, ei ole hinnalla pilattu. Ei oo tullu koskaan ettittyä että mistä löytyis halvimmat Strongflexeissä kuitenkin menee se pari päivää ja jäis veroeurot suomeen (kai?). Loput puslat onkin sitten aivan poskettoman hintaisia.
Tottakai kyseiset puslat ovat loppuneet. Ja katsastus painaa päälle...
Kannnattaako korjauttaa ruostevaurioita kyseistä mallista kun kilometrejä on jo semmonen 310 000? Sen verran tiiän että ainakin toinen ovi ja etu kaari pitäis vaihtaa ja ruostetta myös molemmanpuolen helmoissa. eli hintaa tulis korjauksille todennäkösesti 1000-2000€
Mahtaako moottori kestää enään montaakaan kymmentä tuhatta kilsaa? :think
Kannnattaako korjauttaa ruostevaurioita kyseistä mallista kun kilometrejä on jo semmonen 310 000? Sen verran tiiän että ainakin toinen ovi ja etu kaari pitäis vaihtaa ja ruostetta myös molemmanpuolen helmoissa. eli hintaa tulis korjauksille todennäkösesti 1000-2000€
Mahtaako moottori kestää enään montaakaan kymmentä tuhatta kilsaa? :think
Kyllä kone kestää. Kannattavuus riippuu siitä mikä tuo auto tarkemmin on. Karvalakki neliovisen e46 saa jo tolla parilla tonnilla, joten järjen käyttö sallittua.
Tuli vaihdettua automaattilaatikon öljyt pari viikkoa sitten.
Alkuun öljyn haju tuli autoon selvästi, pistin lievän sotkemisen piikkiin.
Nyt ei enää haise muuten öljy autoon mutta kun kone on lämmin ja pysähtyy vaikka valoihin, laatikonöljyt haisee autoon selvästi.
Kävin tänään auton alla eikä missään näkynyt vuotoja tai märkää. Tämän perusteella uskoisin ettei vuoda.
Silti selvä käry tulee sisälle kabiiniin.
Miten laatikon huohotus on toteutettu? Samalla tapaa kuin perän?
Voiko huohotuksen kautta tulla hajut? :think
Mikä on huomattavasti halvempi? Autoracingiltä powerflexit toimituskuluineen 74 euroa, ja puslat oli kourassa alle 24h tilauksesta(matkahuollon kyydillä). Säästäähän siinä toki toista kymppiä, jos vain malttaa ootella.
Joensuusta sai Fixus liikkeestä hyllystä 65e hintaan.
Kellään kokemuksia Smiedmannin tarjoamasta tarvike DISA venttiilistä? Hinta sen 185€, eli halvempi tosiaan kuin orkkis (232€ -> ). Kosjaussarjat ei juuri itseä napostele tässä tapauksessa.
Kellään kokemuksia Smiedmannin tarjoamasta tarvike DISA venttiilistä? Hinta sen 185€, eli halvempi tosiaan kuin orkkis (232€ -> ). Kosjaussarjat ei juuri itseä napostele tässä tapauksessa.
Paremman saisit korjaussarjalla, muoviosat kun korvautuu metallisilla: KLIK. Koskee siis M52TU ja M54.
Jos haluat uuden välttämättä, ottaisin originaalin.
Kellään kokemuksia Smiedmannin tarjoamasta tarvike DISA venttiilistä? Hinta sen 185€, eli halvempi tosiaan kuin orkkis (232€ -> ). Kosjaussarjat ei juuri itseä napostele tässä tapauksessa.
Alkuperäisestä Disasta oli todennäköisesti kalvo hajalla, sillä se ei jaksanut kääntää läppää, muuta kuin sormella säätötangosta hieman avittamalla. Myös voimakas suhina kuului Disasta ja tätä kautta myös jonkunlainen imuilmavuoto aiheutui sitäkautta. Mekaanisesti Disa oli täysin kunnossa, läppä tiukasti kiinni rungossa.
Tilaamani Vaico-osa on toiminut hyvin. Näyttää ja tuntuu samanlaiselta kuin alkuperäinen.
Ja onko vaihto näin yksinkertainen. -> nesteet ulos vesihuuhtelu alavesiletku irti. uuet sisään. Ilmausruuvin löysin eli kone käyntii ilmaruuvi auki kunnes tulee tavaraa ulos ilmausruuvista?
Pahoittelut sekavasta vististä.
Kiitos vastauksisa jo etukäteeen!
Terveisin uusavuton.
Lämppäri täysille puhaltamaan lämmintä ja auto käyntiin oottelee et lämmöt normaalissa ja paisarissa nestettä.. Ni ei pitäs jäähä ilmaa. Omaan M54:seen laitoin punaset jäähytysnesteet, Ei oo ongelmia ollut, järjestelmä huuhdeltu ennen sitä. Kuskinpuolella on tyhjennys roppu sitten syylärin alakulmassa!
Mitenkäs Coupen hattuhyllyn irroitus? Omassa on aurinko haalistanut kankaan täytyis värjätä tummaks uudestaan.
E46 320i Coupé -02
ex E36 318ia Touring -96
ex E34 535ia -91
ex E34 525i -91
Alkuperäisestä Disasta oli todennäköisesti kalvo hajalla, sillä se ei jaksanut kääntää läppää, muuta kuin sormella säätötangosta hieman avittamalla. Myös voimakas suhina kuului Disasta ja tätä kautta myös jonkunlainen imuilmavuoto aiheutui sitäkautta. Mekaanisesti Disa oli täysin kunnossa, läppä tiukasti kiinni rungossa.
Tilaamani Vaico-osa on toiminut hyvin. Näyttää ja tuntuu samanlaiselta kuin alkuperäinen.
Kiitoksia vastauksista. Mulla DISA piti sellaista nakuttavaa ääntä ja testerin lukemat viittasi imuvuotoon. Imusarjan päätytulpan tiivistys ja DISA:n laitoin uudelleen kiinni laittamalla tiivisteen tuntumaan hieman tiivistesilikonia. Viat ja nakunakuäänet poistui.
Comment