Originally posted by Esal
View Post
E46 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ei mitään
Käykö touringin sisusta sedaniin? (kuten eräs sisustan myyjä väittää)
Ja käykö se sitten myös sedan e36 malliin?
Kun taas kolmikutosissa touringin jakkarat ei menis sedaniin (kai):think
Etupenkit käy sedaniin,ja pahvit.. näin se olikin. Tuskin kolmekutoseen pahveja.Last edited by e30_M-tech1; 26-07-2016, 22:28.Nykyiset:e39 530i & e36 325
---------------------------------------------------
Exät:
vw golffi
e46 328 -00
e30 320 -87
e30 325 -83
e36 325 -91
e36 328 -98
e30 325 M-tech1 -87
Comment
-
Käypikö manuaali sportti etupenkit ristiin? Eli saisiko pienellä purkamisella ehjästä vänkärin penkistä kuskin penkin? Voisi olla että jos purkuosana löytyy, niin oikea puoli olisi parempi.
Alcantara, niin tietäähän sen kuinka käyny vuosien saatossa kuskin sivutuelle. Vai saako noihin korjauspaloja, tms., tai pystyykö edes vaihtamaan?EVERYTHING | WORKS
Comment
-
bmw 316 e46 vm.2003 ei käynnisty
Aluksi vika ilmeni niin että teho alkoi pikkuhiljaa hävitä kiihdyttäessä. Kun painoi kaasua niin jotain suhinaa kuului moottorista. Ajon jälkeen auton alapuolelta nousi tulikuumaa ilmaa kuskin oven kohdalta. Antoi vikakoodia jakopään asento anturista joka on vaihdettu. Kampia-akselin anturikin on vaihdettu. Nyt ei anna koodeja mutta ei vaan käynnisty. Mikähän mahtaa olla kyseessä? KIITOS etukäteen vastauksista.
Comment
-
Suhinaan mottorista? Kenties vuotava pakoputki, pakosarja tms.? Jakopään asento anturi? Mikä se on? Autossa on nokka-akselin antureita ja kampiakselin anturi, mutta en kyllä ole kuullut jakopään asento anturista. :think Vaihdoitko tarvike vai alkuperäisen anturin?Originally posted by Heimix View Postbmw 316 e46 vm.2003 ei käynnisty
Aluksi vika ilmeni niin että teho alkoi pikkuhiljaa hävitä kiihdyttäessä. Kun painoi kaasua niin jotain suhinaa kuului moottorista. Ajon jälkeen auton alapuolelta nousi tulikuumaa ilmaa kuskin oven kohdalta. Antoi vikakoodia jakopään asento anturista joka on vaihdettu. Kampia-akselin anturikin on vaihdettu. Nyt ei anna koodeja mutta ei vaan käynnisty. Mikähän mahtaa olla kyseessä? KIITOS etukäteen vastauksista.
Millä koodit luettiin? Kaikki laitteet osaa lukea esim. ajoneston koodeja. Mikäli sieltä ei todella löydy mitään koodeja, niin sitten selvittämään perusjutut eli bensanpaineet ja kipinä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Verhoilut vaan apukuskin penkistä kuskin penkkiin. Ainakin E39 onnistuu ensikertalaiseltakin pienen tutkiskelun jälkeen, oma näpertäminenhän noissa toki on.Originally posted by bemmeri View PostKäypikö manuaali sportti etupenkit ristiin? Eli saisiko pienellä purkamisella ehjästä vänkärin penkistä kuskin penkin? Voisi olla että jos purkuosana löytyy, niin oikea puoli olisi parempi.
Alcantara, niin tietäähän sen kuinka käyny vuosien saatossa kuskin sivutuelle. Vai saako noihin korjauspaloja, tms., tai pystyykö edes vaihtamaan?
Koko penkkiä en toiselle puolelle lähtisi soveltamaan, niissähän on säädötkin sivussa. :thinkF33 420i -15 Cabrio Alpinweiss III
L322 4.4TDV8 -11 SUV Santorini Black
E86 3.0si -06 Coupe Silbergrau
E39 B10 -02 Touring Titansilber
E39 D10 -01 Touring Oxfordgrün II
E36 Z3 2.8 -00 Roadster Cosmosschwarz
E46 318i -98 Sedan Farngrün
E30 320i -89 Cabrio Diamantschwarz
E30 318is -88 2D Sedan Alpinweiss II
Comment
-
Katso vaikka RealOEMstä tai BMWFanssista, esim. etupenkkien päälliosissa on vain yksi osanumero eli käyvät ristiin: KLIK. Samoin selkänojat ja istuimen runko ovat samat, peitelevyt ja nostinmekanismi tietty vasurille ja oikealle erikseen.Originally posted by bemmeri View PostKäypikö manuaali sportti etupenkit ristiin? Eli saisiko pienellä purkamisella ehjästä vänkärin penkistä kuskin penkin? Voisi olla että jos purkuosana löytyy, niin oikea puoli olisi parempi.
Alcantara, niin tietäähän sen kuinka käyny vuosien saatossa kuskin sivutuelle. Vai saako noihin korjauspaloja, tms., tai pystyykö edes vaihtamaan?
Comment
-
juu elikkä nokka akselin asento anturi oli vaihdettu... menee alottelija ihan sekasin näissä antureissa.Originally posted by HTK12 View PostSuhinaan mottorista? Kenties vuotava pakoputki, pakosarja tms.? Jakopään asento anturi? Mikä se on? Autossa on nokka-akselin antureita ja kampiakselin anturi, mutta en kyllä ole kuullut jakopään asento anturista. :think Vaihdoitko tarvike vai alkuperäisen anturin?
Millä koodit luettiin? Kaikki laitteet osaa lukea esim. ajoneston koodeja. Mikäli sieltä ei todella löydy mitään koodeja, niin sitten selvittämään perusjutut eli bensanpaineet ja kipinä.
Comment
-
Originally posted by AEP View PostVerhoilut vaan apukuskin penkistä kuskin penkkiin. Ainakin E39 onnistuu ensikertalaiseltakin pienen tutkiskelun jälkeen, oma näpertäminenhän noissa toki on.
Koko penkkiä en toiselle puolelle lähtisi soveltamaan, niissähän on säädötkin sivussa. :think
Ok. Kunhan vain jostain löytäisi ehjän penkin josta ottaa nuo osat. Aika monessa alcantarassa on risa tuo sivutuki. :think
Englannista oon katellu "apukuskin" penkkiä, kun oletettavasti on paremmassa kunnossa kuin oikean puoleinen. Ei vaan tällä hetkellä ole myynnissä. Sitten yleensä ovat koko sarjoja, kaikkine ovi-, yms verhoiluineen.Last edited by bemmeri; 28-07-2016, 12:01.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
Itelläkin käyny mielessä, että tuossa voisi olla jopa markkinarako, tuoda englannista käytettyjä repsikan penkkejä jotka siis täkäläisittäin käy kuskin puolelle.Originally posted by bemmeri View PostOk. Kunhan vain jostain löytäisi ehjän penkin josta ottaa nuo osat. Aika monessa alcantarassa on risa tuo sivutuki. :think
Englannista oon katellu "apukuskin" penkkiä, kun oletettavasti on paremmassa kunnossa kuin oikean puoleinen. Ei vaan tällä hetkellä ole myynnissä. Sitten yleensä ovat koko sarjoja, kaikkine ovi-, yms verhoiluineen.
Takavetoinen on erinomainen talviauto, kunhan kuljettajalla on kädet.
325d e91 -08 M-Sport, vaimolla 118d e87 -05,
Ex. 316i e46 Sedan -00, 320i touring M-Sport -04
Comment
-
Murikan kiinnitys irti takapäästä ja väännättää vähän sitä murikkaa. On tosi ahdasta, mutta juuri ja juuri mahtuu kyllä pultti tulemaan pois. Perämurikkaa ei siis tarvitse ottaa irti, jotta alatukivarren saat pois. Been there done that (hated it).Originally posted by pablo View PostSaako kuskinpuoleista poikittaista alatukivartta paikallaan ollessa irti 330:stä? Näyttäs ettei pultti tule tarpeeksi ulos, kun ottaa perämurikkaan kiinni. Vai onko olemassa joku jippo?
-AnssiAjossa: E21 M52B30, E93 N53B30, F30 lci B48B20
Työn alla: E21 320/6
Entisiä: 1 x E92, 1 x E90, 2 x E39, 7 x E46, 8 x E36, 2 x E30, 2 x E21
Comment
-
Tuota itseasiassa koitin vielä sen jälkeen,kun kysymyksen tänne kirjotin. En ottanut pulttia kokonaan pois vaan löysäsin löysälle ja siitä alumiinirekkarilla väänsin murikkaa sivuun, van ei se pultti sieltä sopinu tulee. Useammasta millistä jäi kiinni niin annoin sit olla. :think Onko 330:ssä isompi murikka kuin muissa vai ootko juuri sellasesta tehny noin?Originally posted by e36coupe View PostMurikan kiinnitys irti takapäästä ja väännättää vähän sitä murikkaa. On tosi ahdasta, mutta juuri ja juuri mahtuu kyllä pultti tulemaan pois. Perämurikkaa ei siis tarvitse ottaa irti, jotta alatukivarren saat pois. Been there done that (hated it).
-Anssi
Comment
-
Nimenomaan 330:iin olen tukivarret vaihtanut irroittamatta perämurikkaa. Oli tosi ahdasta, mutta onnistui.
En muista enää varmaksi mihin suuntaa perää väänsin, mutta takaa sen kiinnityspultin irroitin kokonaan.Last edited by e36coupe; 01-08-2016, 17:53.Ajossa: E21 M52B30, E93 N53B30, F30 lci B48B20
Työn alla: E21 320/6
Entisiä: 1 x E92, 1 x E90, 2 x E39, 7 x E46, 8 x E36, 2 x E30, 2 x E21
Comment
Comment