Jatketaan yksinpuhelua.
Tutkittu lisää ja löytyi polttoainesuodattimelta imupuolen haitarikumille tuleva letku joka poikki suodattimen juuresta. Onko tämä polttoainepaineen säätöä varten ?.
Nyt tilanne se että kun nollaa vikakoodit (fuel bank) rupeaa kone käymään hetken hyvin, sitten tupsauttaa ihan vähän ja rupeaa pikkuisen pröyäämään ja ilmamassa-arvot lähtee nousuun, eli toimiessaan ilmamassa ~10kg ja prötätessä ~16kg.
Imuvuodot ja Disaventtiili tutkittu mutta ei havaittavaa.
E: ei vaikuttanut polttoainesuotimen alipaineletku mitenkään, vikakoodit tulee edelleen.
Seuraavaksi taidan ostaa uuden suodattimen josko täynnä shontaa tai suodattimen sisäinen säädin hajalla ?
Ainakaan mitään näkyvää ei tämän pötkylän sisällä ollut hajalla tai suodatin kovin likainen, kaikki klemmarit taisi olla vuosia vanhoja kun piti tongeilla raksia pois, ei ollut mistä vääntää ruuvimeistillä.
Ei ole kummoista rakettitiedettä sisältä.
Lambdojen ja immin arvot tuntuu ihan järjellisiltä.
Vikakoodinlukija ei anna vikakoodia aiheutetusta (johto irti 1 ja 3 syl) sytytyskatkosta, ja koneen käynnissä ei huomaa noiden kahden sylinterin poissaoloa oikeastaan mitenkään ��
Tutkittu lisää ja löytyi polttoainesuodattimelta imupuolen haitarikumille tuleva letku joka poikki suodattimen juuresta. Onko tämä polttoainepaineen säätöä varten ?.
Nyt tilanne se että kun nollaa vikakoodit (fuel bank) rupeaa kone käymään hetken hyvin, sitten tupsauttaa ihan vähän ja rupeaa pikkuisen pröyäämään ja ilmamassa-arvot lähtee nousuun, eli toimiessaan ilmamassa ~10kg ja prötätessä ~16kg.
Imuvuodot ja Disaventtiili tutkittu mutta ei havaittavaa.
E: ei vaikuttanut polttoainesuotimen alipaineletku mitenkään, vikakoodit tulee edelleen.
Seuraavaksi taidan ostaa uuden suodattimen josko täynnä shontaa tai suodattimen sisäinen säädin hajalla ?
Ainakaan mitään näkyvää ei tämän pötkylän sisällä ollut hajalla tai suodatin kovin likainen, kaikki klemmarit taisi olla vuosia vanhoja kun piti tongeilla raksia pois, ei ollut mistä vääntää ruuvimeistillä.
Ei ole kummoista rakettitiedettä sisältä.
Lambdojen ja immin arvot tuntuu ihan järjellisiltä.
Vikakoodinlukija ei anna vikakoodia aiheutetusta (johto irti 1 ja 3 syl) sytytyskatkosta, ja koneen käynnissä ei huomaa noiden kahden sylinterin poissaoloa oikeastaan mitenkään ��
Comment