Originally posted by jonzze
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Juxeyy View PostKuuluuko e46 farmarissa kääntyä kattoluukku lippa-asentoon? Oon kahta 46 käyny kahtomassa, toinen m sportti ja toinen m sport 2 ja kummassakaan ei kattoluukku käänny lippa-asentoon. Eikö sen kaiken järjen mukaan pitäis kääntyäG30 530e iPerfomance M-sport -18
Ex: F30 330D M-sport -15
Ex: E90 330D M-sport -06
Ex: e46 325Ci M-Sport II -03
Ex: e30 320i -89
Ex: e30 318iS -90
Comment
-
-
Originally posted by RasvaPatti View PostTarvisin autooni bluetooth vikakoodinlukijan. Sain kaverilta lainaan yhden, joka ei mulla toiminu. Onko joku tietoinen mikä olisi edullinen ja toimiva? Auto e46 1.9 77kw ja puhelin iphone 6s plus.
Kiitokset.Menopelit - 116 F20, Yamaha YZF-R6, Suzuki VZ800 Marauder
ex 325 e30, 316ti e46
Comment
-
-
Originally posted by Lundersson View PostMikä vm. auto kyseessä? Ymmärtääkseni ikääntyneen auton (*-2000 tjs.) koodit saa vain konehuoneen pyöreästä liittimestä, joten tarvitsee adapterin. Kaikkien lukijoiden toimivuus tässäkään tapauksessa ei ole taattu. Mikä aplikaatio on puhelimessa?
Comment
-
-
Originally posted by RasvaPatti View PostRekisteriotteessa on merkitty 2001-vuoden autoksi, mutta semmonen muistikuva olisi, että auto on oikeasti vm.2000 ja ostettu ylivuotisena. Konehuoneessa en ole missään pyöreää liitintä nähnyt. Ainakin abs-valo nollataan mulla obd2-liittimestä. Kännykkään en ole vielä hommannut mitään appsiae39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Yläketjunkiristimen vaihto himassa??
Miten paljon tuota ketjua on normaalia nostaa sormin?Paljonkos se saa liikkua? ja saako ketjunkiristimen laahainmuovi liikkua milliäkään kun sitä heiluttelee?
Onnistuuko miten helposti kotipihassa vaihttaa ketjunkiristin,Saakos ajotusta lukittua helpommalla tavalla?
Vai pitääkö noita neliskanttisia lukitukseen tarkotettuja erikoistyökaluja tilata jostain?Nykyiset:e39 530i & e36 325
---------------------------------------------------
Exät:
vw golffi
e46 328 -00
e30 320 -87
e30 325 -83
e36 325 -91
e36 328 -98
e30 325 M-tech1 -87
Comment
-
-
-04 330xd automaatti ja 325tkm ajettu. 50km/h vauhdissa kierrokset n. 1500-2000rpm ja auto tärisee huomattavasti. Muilla kierrosalueilla tota ongelmaa ei ole, viittaako tuo väljään kannatinlaakeriin tai kumilimppuun? 100km/h vauhdissa pitkää alamäkeä "moottorijarrulla" laskiessa kierrokset seilaa 1500-2000rpm välillä kun laatikko "arpoo" pienemmän ja isomman vaihteen väliä, ehkä jopa hieman nykien. Tekee n. 6kertaa tuon ja sitten jää pienemmälle vaihteelle. Onko tuolla kierrosalueelle jokin yhteys noissa vai muutenko vain sattumaa?
Comment
-
-
Originally posted by jonzze View PostIski sellane ongelma että mistäs saan vedettyä johdon konehuoneesta sisälle kuskinpuolelle? Laittamas ahtomittaria mutta nyt en saa anturilta johtoa sisälle. Kyseessä 330d
Comment
-
-
Mikä anturi tekee tätä?
Originally posted by e30_M-tech1 View PostJos vapaalla hipasee kaasua niin kierrokset tipahtaa alas, jolloin auto sammuu tai meinaa sammua, myös alavääntö heikentynyt jonkin verran, eikä ymmärrä kaasupolkimen painalluksia, mitään ei tapahdu.
Ei tee tätä ihan joka kerta.
Aikaisemmin oireet tuli lämpimällä koneella, nyt kylmälläkin(tai auringon paahtamana)
Pakopuolelle vaihdettiin jo nokka-akselin tunnistin, joten se on ehjä.
Korjaamolla aavisteli ketjun kiristin tai bensapumppu tai pa-pumpun rele, releen vaihdoin jo, ei vaikutusta.
Seuraavaksi vaihdan taas ehkä jotain turhaa ja kallista osaa..tosin beisanin tiivisteet ja uus ketjunkiristin ei
varmasti turhia ole =)
Onko kellään tällasesta kokemuksia?
Voisiko nokka-akselin anturi siinä vanoksen takana olla syypää?
Kunnes vika tuli päälle,eli taas täyskaasu kiihdytys kolmos-vaihteella niin max nopeus on 50 km/h...Kiihtyminen olematona, ei reagoi kaasuun ja kaasunpainalluksessa tyhjäkäynnillä kierrokset laskee nollaan, tai lähes nollaan ennen nousemista..Eli joko sammuu tai meinaa sammua
Vikakoodeja ei löydy.Ei vaikuta ilmeisesti mikään lämpötila tai ilmastonmuutos millonka vika tulee...
Voiko olla joku anturi joka tekee tällästä vai onko joku muu idea?Nykyiset:e39 530i & e36 325
---------------------------------------------------
Exät:
vw golffi
e46 328 -00
e30 320 -87
e30 325 -83
e36 325 -91
e36 328 -98
e30 325 M-tech1 -87
Comment
-
-
Originally posted by e30_M-tech1 View PostBeisanin vanostiivisteiden vaihdon jälkeen menohalut ajossa selvästi parani.
Kunnes vika tuli päälle,eli taas täyskaasu kiihdytys kolmos-vaihteella niin max nopeus on 50 km/h...Kiihtyminen olematona, ei reagoi kaasuun ja kaasunpainalluksessa tyhjäkäynnillä kierrokset laskee nollaan, tai lähes nollaan ennen nousemista..Eli joko sammuu tai meinaa sammua
Vikakoodeja ei löydy.Ei vaikuta ilmeisesti mikään lämpötila tai ilmastonmuutos millonka vika tulee...
Voiko olla joku anturi joka tekee tällästä vai onko joku muu idea?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment