Onko tietoa sopiiko 320 perä 328 malliin? Tiedossa on että 320 perä on fyysisesti pienempi, mutta mahtaisiko käydä päikseen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by JiiVee92 View PostTuo vikakoodi on englanniksi "unknown error location" eli sanasta sanaan suomennettuna "tuntematon virhe sijainti" eli sanoisinko vapaalla suomennoksella "tuntematon vikakoodi"
EDIT: Ei se kyllä hyvältä vaikuta boksin suhteen, että sieltä tulee sellainen vikakoodia, mitä siellä ei edes ole. Onhan johdot ehjät boksille asti? Se, että kolmelta renkaalta näkyy pyörintänopeus, tarkoittaa vain, että boksi on ehjä niiden kolmen absianturin sisääntulon kohdalta.Nyt:e60 530xda herkuilla
ex e61 530d e46 328i -99 e39 523i -96, e34 520i 24v
Comment
-
-
Autona e46 m52b20tu koneella ja ongelma seuraavanlainen. Auto tehnyt siitä asti kun mulle tullut sitä että satunnaisesti anto misfireä aina jollekkin pytylle ja sytytteli vikakoodia. Sillon aloin tutkimaan ja imusarjan päällä menevä letku oli halki jonka silloin uusin ja samalla vaihtelin tulpiksi denso k20tt kun semmoset oli siihen hätään sillon saatavilla. Auto rauhottu hetkeksi nuilla mutta sitten alkoi tekemään niin että ajossa kyllä toimi niin pitkään kun vaan jakso ajella mutta jos pitemmäksi aikaa jätti tyhjäkäynnille niin jonku tovin päästä sytytti vikavalon ja käynti muuttu todella raskaaksi. Misfireä ilmotti silloinkin.
Joku tovi sitten samalla kun syylärin, vesipumpun ja termarin vaihtelin niin käytin imusarjan irti ja imusarjan takaa oli kumitulpat rikki ja kaasuläpän haitariputki revenny. Ne vaihtelin ja kasasin imusarjan uusilla tiivisteillä ja huohotusletkut ym vaihtelin samalla kylmien maiden malleihin ja löin auton kasaan. Nyt käy todella nätisti tyhjää kun ennen oli havaittavissa nytkähtelyä ym ja vetääkin nyt rajottajalle asti nykimättä mutta nyt tekee niin että kun ajanut moottorin kunnolla lämpimäksi niin alkaa yhtäkkiä nykimään pintakaasulla ja sytyttää vikavalon. Koodit luin ja 5 sekä 6 pytylle misfire sekä uutena koodina samoille sylintereille semmoisen koodin kuin cylinder activation. Mihin se tuomonen cylinder actication nyt mahtaa viitata ja mitä tässä seuraavana lähtisi koittamaan? Kuinka ranttuja nämä nuista tulpista on? Jossakin haukuttiin densojen toimivuutta bemarin moottorissa että pitäskö sinne nakata alkuun ne tulpat mitä näihin suositellaan?Nyt:
-Bmw e46 320ci -00
Ex:
-Bmw e36 328 -95
-Bmw e30 316 -88
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostKävin koeajamassa yhtä -04 320d:tä, ja mielestäni outoa oli kun sammutti auton niin moottori tuntui ravistavan/heilahtavan voimakkaasti. Ajossa ei kumminkaan tuntunut mitään poikkeavaa. Myös lämpömittari oli ihan karvan yli puolenvälin kokoajan, mutta siinä pysyi kyllä.G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
-
Nyt kun tuli dieselin sammuttamisesta puhetta niin omasta 330D sammuttaessa tärähtämisen lisäksi kuuluu myös 'kilahdus' joka vaihdepäällä on vähän miedompi, kellään muulla vastaavaa ominaisuutta? Tarvittaessa voin videoida kunhan saa aikaseksi vaihtaa bucketista toiseen kuvapalveluunE91 320D & E46 320D & E30 325iX & E61 525D
Comment
-
-
Pitäisi vaihtaa 2001 pre-facelift tourinkiin ajovalojen "lasit" uusiin mutta noissa auton nykyisissä plekseissä on vänkärin puolella AL:n merkki ja kuskinpuolella Boschin merkki.
Voinko tilata nyt uudet "lasit" tuon AL:n valmistamina molemmille puolille? Käykö nuo eri valmistajien valojenosat ristiin? Katalogi tarjoaa vain tuota Al:llää http://bmwfans.info/parts-catalog/E4...for_headlight/E91 lci 330xd.
Comment
-
-
330i kävi öljynvaihdossa...koneessa oli 0w30 castrollit ja tilalle vaihdettiin castrollin 5w40. Öljynvaihdon jälkeen joka kylmäkäynnistyksessä kuulunut pari sekuntia venttiilien säksätys, ja joku pieni naputus kuuluu myös tietyillä kierroksilla. Tämä kaikki alkoi öljynvaihdon jälkeen. Ilmeisesti toi 5/40 on kuitenkin bmwn hyväksymää tähän laitteeseen. Uskaltaako ajella seuraavaan öljynvaihtoon asti vai pitääkö vaihtaa heti takaisin? Öljyä on oikea määrä ja öljyvalot ei pala. Helppiä?:think
Comment
-
-
Originally posted by Suorakuus View Post330i kävi öljynvaihdossa...koneessa oli 0w30 castrollit ja tilalle vaihdettiin castrollin 5w40. Öljynvaihdon jälkeen joka kylmäkäynnistyksessä kuulunut pari sekuntia venttiilien säksätys, ja joku pieni naputus kuuluu myös tietyillä kierroksilla. Tämä kaikki alkoi öljynvaihdon jälkeen. Ilmeisesti toi 5/40 on kuitenkin bmwn hyväksymää tähän laitteeseen. Uskaltaako ajella seuraavaan öljynvaihtoon asti vai pitääkö vaihtaa heti takaisin? Öljyä on oikea määrä ja öljyvalot ei pala. Helppiä?:think
Comment
-
-
Mistähän mahtoi aiheutua vikakoodit P0171 sekä P0174, kun aluksi auto antoi vikakoodia pelkästään vialliselle nokka-akselin asentotunnistimelle, tämän vaihdoin ja se vikakoodi lähti pois, mutta sen jälkeen ilmestyi heti nuo 2 uutta koodia..? Vanoksen solenoidit käytin vahingossa irti siinä asentotunnistimien vaihdon yhteydessä Jos solenoidien o-renkaat on entiset voiko se aiheuttaa nuo koodit? Antaako rikkinäinen maf mitään koodia..?
Comment
-
Comment