Tietääkö joku tarkemmin kuinka bolt on projekti olisi vaihtaa 318 coupeen 330 farkusta tekniikka+laatikko? molemmat siis bensa manuaali, mitä kaikkea joutuisi vaihtamaan tai lähinnä se mietityttää että osuuko 6 koneen koneenkannakkeet 318 konehuoneessa samoille kohdille? ja mitähän muuta poikeavaa on?
vm 2000 sedanissa alkaa takaikkunan tiiviste olla hieman hapero. Onko iso homma vaihtaa itse vai suosiolla liikkeeseen? Google ei ihan heti kertonut, coupen takaikkunasta lähinnä tuli juttua.
Tietääkö joku tarkemmin kuinka bolt on projekti olisi vaihtaa 318 coupeen 330 farkusta tekniikka+laatikko? molemmat siis bensa manuaali, mitä kaikkea joutuisi vaihtamaan tai lähinnä se mietityttää että osuuko 6 koneen koneenkannakkeet 318 konehuoneessa samoille kohdille? ja mitähän muuta poikeavaa on?
Ihan siedettävä homma pihallakin tehtäväksi, ainakin mukavampaa näillä keleillä kuin täysi alustaremppa marraskuun räntäsateella, sekin on tullut tehtyä..
Kävin varaamassa huoltoon ajan, mutta..
Jäi vähän epäselväksi että tuleeko tuo alempi nivel siihen. Aspassa puhui noin 30cm pitkästä varresta, mutta jäi epäselväksi tuleeko siihen tuo alempi nivel. Haluaisin kyllä vaihdattaa molemmat, ihan perseestä ajettava tällä hetkellä.
Pikkusen eri asiaan, smg laatikosta on olemassa kaksi eri variaatiota. Ilmeisesti I ja II versiot. Mistä ne erottaa? Mulla on 2004 vuoden 325i, jossa on kyllä smg mutta vähän auki kumpi. Varustelista ei kerro tarkemmin
Pikkusen eri asiaan, smg laatikosta on olemassa kaksi eri variaatiota. Ilmeisesti I ja II versiot. Mistä ne erottaa? Mulla on 2004 vuoden 325i, jossa on kyllä smg mutta vähän auki kumpi. Varustelista ei kerro tarkemmin
Muistaakseni SMG I- versiosta löytyy jopa 5- ja 6 vaihteiset versiot, mutta SMG II käytettiin vain E46 M3:ssa. Korjatkoon joku viisaampi, jos meni väärin.
minkä kokoiset ETUjarrulevyt on 328ci,muutamia sivustoja selanneenna antaa 295,300 tai 325mm. noi 325mm on vissiinkin 330d/i vaikka se sitä tarjoaakin 328i? vaikuttaako msport paketti tai vuosimalli? -99vm kyseessä
hitto vie,ja taksi tuo BMW:N VIRTA-AVAIMESTA KÄYNNISTYY ENEMMÄN.
Kertokaahan viisaammat mistä voisi johtua resonointi kojelaudassa. Ei häiritse paljoa mutta hieman se korvaan kolahtaa. Tuntuu kuin jossain vähän syvemmällä kojelaudan uumenissa resonoisi, eniten kuuluu kun ajaa 3 vaihteella kierrokset noin 2k
Mitenkäs paljon nominal air-mass ja actual air-mass saisi poiketa toisistaan?
Omassa autossa eroa tyhjäkäynnillä noin 120 mg/Hub. 354.41/475.41 (Inpan arvoja) Suunnilleen samat erot vanhalla ja uudella ilmamassamittarilla. Uuden imm vaihdon yhteydessä imm adaptio arvot nollattu.
Onko arvojen erot normaalit? Vai mistä erot voisi johtua?
Kyseinen auto 330D vm 2004
Nostellaas vaihteeksi jos joku oisi törmännyt vastaavaan. Kulutus on mielestäni melko reilu verrattuna foorumin kirjoituksiin ja ajotietokoneen näyttöön.
Auton ilmoittama kulutus aina noin 1.5L/100km pienempi, kuin oikea kulutus tankkauksesta laskettuna. Matalin kulutus muistaakseni puhtaalla matka-ajolla 7.9l/100km.
Eikai imusarjan läppien poistosta johtuva moottorin vikavalo laita mitään safety modia päälle, mistä em. oireet voisi johtua?
Olisi halu alkaa rakentamaan e46 cabrioletistä kiva kesäauto. Pellin alle pitäisi saada leimattua 3 litrainen turboahdettu moottori jossa on tehoa n260hp. Millainen cabi minun kannattaa etsiä aihioksi että jarrut yms alustan osat kelpaavat leimalle? Mikäs näissä e46 cabrioleteissä on tehokkain malli?
Tässä hetki selattu auton myyntipalstoja ja näyttää että tuo 330 cabrioletin hinta pomppaa huomattavasti verrattuna pienempi koneisiin. Mitäs kaikkea pitää vaihtaa alustaan jotta vastaa mallisarjan tehokkainta jos hankin aihioksi pienemmällä kuutosmoottorilla olevan pelin? Ja löytyykö nämä osat järkevään hintaan uutena jostain vai meneekö käytettyjen metsästämiseksi?
Ja jos jollain lojuu siistikuntoinen rullaava e46 avon kori niin voi yksityisviestillä tarjota.
Comment