Eli tuli tuossa huohotin vaiheltua tänään niin nyt kasauksen jälkeen muuten lähtee hyvin käyntiin ja pyörii tasaisesi, mutta kaasua nopeasti käyttäessä ihan kuin "rykäsis" hieman allaalta. :think Joskus kyllä tuli näistä lueskeltua semmoista MUISTAAKSENI että kaasuläpän ja disan irroituksen jälkeen voisi jotain onkelmaa esiintyä aluksi takaslaiton jäliltä. Joten romaanin päätteeksi tiedustelisin osaako joku sanoa muistanko oikein tätä ja se vaan nyt tarvitsisi hieman "totuttelu" ajelua vai joko jännitellään sitä alotellaanko kohta uudelleen purkamaan
E46 328i Sedan Orientblau metallic
Ex. E36 318i Sedan
Saako 07/2001 E46 cabrioon koodattua funktiota joka mahdollistaisi katon avauksen ja sulkemisen ajoneuvon ollessa liikkeessä? Jos onnistuu niin mihin boksiin ja millä nimellä funktio löytyy?
Hyviä työkaluvinkkejä takapyörän laakerin vaihtoon?
Jokin työkalusarja just tähän tarkoitukseen?
Ens viikonloppuna täytyy yrittää, mutta nyt voisi jotain apuja vielä ehtiä hankkiakin.
Takavetoinen on erinomainen talviauto, kunhan kuljettajalla on kädet.
Hyviä työkaluvinkkejä takapyörän laakerin vaihtoon?
Jokin työkalusarja just tähän tarkoitukseen?
Ens viikonloppuna täytyy yrittää, mutta nyt voisi jotain apuja vielä ehtiä hankkiakin.
Kiinnostavaa juttua, mutta valitettavasti ei ole prässiä, ja ihan kaikkia nuita en irroittaisi, jos ei pakko, varmaan jonkinlaista ruuvivoimaa sovellan prässäämiseen.
Takavetoinen on erinomainen talviauto, kunhan kuljettajalla on kädet.
Ei suhahda mulla ainaskaan kumpikaan nelikuutio kun menee tankille.. :think
Eikös kaikissa bensa(ja diesel)tankeissa kuulu olla jonkinlainen huohotussysteemi? Ja vähänkään uudemmissa bensoissa joku lisäpönttö, joka imee käryt pois? Jos on alipainetta, niin sitten em. asiat syyniin.
E92 335iA -08
---
ex E34 540iA -93
ex E90 325iA -05
ex E39 530iA -00
ex Toyota Avensis
ex 4x Toyota Corolla (-83 -> -03)
Tuossa joku aika sitten tein valvetronic remonttia ja siinä sitten samalla vaihdoin venttiilikopan tiivisteen kun vähän vuoti. Sen jälkeen alkoi pölläyttelemään sinistä savua pakoputkesta ja öljyä alkoi kulua aika paljon. Jos auton antaa seistä tyhjäkäynnillä jonkun aikaa niin sinistä savua tulee paljon ja myös jos liikennevaloihin pysähtyy niin pölläyttää vähäsen. Eli onko mulla huohotin tukossa tai se venttiili paskana mikä on imusarjan alla?? Onko muita mahdollisia syitä tälle?
Eikös kaikissa bensa(ja diesel)tankeissa kuulu olla jonkinlainen huohotussysteemi? Ja vähänkään uudemmissa bensoissa joku lisäpönttö, joka imee käryt pois? Jos on alipainetta, niin sitten em. asiat syyniin.
Tässä videossa on harvinaisen hyvin selitetty tuon toiminta.
Sen takia kysyin, koska joskus kun tankkasin täyteen, niin bensaa valui jostain maahan. En ole sen jälkeen ihan täyteen tankannut. Koitin toissapäivänä tutkia että mistä se vuotaa, mutta en löytänyt mitään kohtaa (pitäisi tankata ja kattoa mistä vuotaa). Mutta koska se jostain vuotaa, niin mietin että se reikä tietenkin päästää sinne ilmaa, niin sen takia kysyin että kuuluuko olla alipaine vai ei.
Comment