Ai näkee:O en löytäny ainakaan tosta versiosta mikä mulla on.
Pitäs varmaan olla valikossa "Read status"? siellä on kyllä Lamda arvoja mutta ei suoranaisia fueltrimmejä.
No siinähän ne ovat lambdan arvoissa. Aivan oikea sivu.
Tänään kokeilin kuormittaa laturia puhallusteho täysillä, pitkät valot ja takalasinlämppäri päällä ja latausjännite olikin enää 12.7v
Moottorin maadoitus ok, ja laturi > akku piuhat ok.
Voisikohan huono laturi aiheuttaa tämmöisiä käyntiongelmia
Viikko sitten kokeiltu carina e:n latausta laturin vaihdon jälkeen juuri noin, tulos 14,4 V. Tyhjäkäynnillä. Sulla on laturi tai säädin kaput.
00 vuoden e46 sedani keskuslukossa häikkää. Ovet menevät kiinni aina kun napista painaa, mutta auki ei meinaa saada millään. avaimella kun kääntää lukkopesästä niin vain kuskin ovi aukeaa, myöskin sisäkahvasta avaamalla vain kuskin oven saa auki mikäli ovet ovat lukossa. onko joku viisaampi joskus ratkaissut vastaavanlaisen ongelman. avain on joskus käytetty auki kun on liimattu kasaan. mahtaisiko johtua siitä vai olisiko vika autossa jossain. itse en keksi mistä voisi johtua kyseisen lainen oireilu.
Originally posted by SierrantuoksuinenisäntäView Post
00 vuoden e46 sedani keskuslukossa häikkää. Ovet menevät kiinni aina kun napista painaa, mutta auki ei meinaa saada millään. avaimella kun kääntää lukkopesästä niin vain kuskin ovi aukeaa, myöskin sisäkahvasta avaamalla vain kuskin oven saa auki mikäli ovet ovat lukossa. onko joku viisaampi joskus ratkaissut vastaavanlaisen ongelman. avain on joskus käytetty auki kun on liimattu kasaan. mahtaisiko johtua siitä vai olisiko vika autossa jossain. itse en keksi mistä voisi johtua kyseisen lainen oireilu.
Oven johtosarja tai mahd. takaluukun sarja joka näissä hajoilee jännästi.
Paljokohan maksaa imusarjan läppien poisto operaatio 320D? Egr tukkiminen yms ja pitää ilmeisesti myös ohjelmoida ne pois?
pre-facelifttissä ei ainakaan omassa imusarjaläppiä ole eikä dpf'ää jossei ole joku harvinainen saksantuonti.
facelifteis on sit dpf ja imusarjan läpät.
faceliftist imusarjan läpät saa poistaa ilman ohjelmointia, ei ole ku tunnin homma ja liiman kuivimisaika. Imusarja irti, sisuskalut irti ja akseli joka on imusarjan päässä, sen tilalle jää reikä. sikapaskalla umpee ja kovaan ajoon. Se imusarja läppien säätöventtiili kannattaa jättää johdonpäähän ni ei anna vikakoodia, mutta ei mene vikatilaan vaikka jättää pelkän johdon roikkumaan vaan.
egr'än joutuu ohjelmoimaa jos haluat ohittaa tai poistaa.
Mitä tollanen 04/01 m47 110kw koneellinen nelikutonen ahtaa vakiona?
Omassa seilailee ahtopaineet vähä siellä täällä. ahtoja on 0.9baria ja tuntuu 40hp vapari diisseliltä. Letkuja uusittiin ni alko ahtaa 2.0baria ja siihen loppuu ahtomittari sitten.
Mutta antaa myös vikakoodin numerolla 65. Joten ahtaa liikaa
Muistaakseni n47 kone ahto vakiona 2.3baria. Miten tällänen vanhempi m47?
Kokoilen B52M25-moottoria ja ryhdyin hämmästelemään vehkeen pakosarjoja: onko sylinterien täytön takia sarjaan jätetty kynnyksiä? Sylinterilohkon pakoaukot suuremmat kuin pakosarjan aukot, pakosarjoissa hitsatut lähes puolisenttiset kynnykset. Samoin pakosarjassa katin päässä hitsaamalla tehty muhkea supistus. Jätänkö kummallisuudet sarjan sisään vai pyyhkäisenkö vingulla pois?
Comment