Arvot näyttävät muuten ihan hyviltä vakioalustaiselle autolle, mutta etupään cambereihin eivät (YLLÄTYS YLLÄTYS) ole koskeneet, joten ne ovat raja-arvojen ulkopuolella. Muutoinhan nuo näyttävät olevan ihan Ok. Vetely on varmaankin rauhoittunut osaksi renkaiden ja osaksi taka-aurauksen johdosta.
Uraherkkyys ja rengasvalinta (E46)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nimenomaan näin, eli rengasmerkki/malli on ko.vetelyn poistumisen takana(vaikka Pirelli "premium" renkaanahan ei kuulemma vetele...), ei siis ko."suuntaus"=valohoito. No ok, aurauksia on hieman vähennetty edestä ja takaa joten ehkä pieni vaikutus sillä toki on ajon rahoittumiseen.Originally posted by NokiLeka View PostArvot näyttävät muuten ihan hyviltä vakioalustaiselle autolle, mutta etupään cambereihin eivät (YLLÄTYS YLLÄTYS) ole koskeneet, joten ne ovat raja-arvojen ulkopuolella. Muutoinhan nuo näyttävät olevan ihan Ok. Vetely on varmaankin rauhoittunut osaksi renkaiden ja osaksi taka-aurauksen johdosta.
Comment
-
Tyhmä kysymys vielä tähän väliin, kun haluaisin varmistaa, että olen ymmärtänyt asian oikein...Originally posted by NokiLeka View PostArvot näyttävät muuten ihan hyviltä vakioalustaiselle autolle, mutta etupään cambereihin eivät (YLLÄTYS YLLÄTYS) ole koskeneet, joten ne ovat raja-arvojen ulkopuolella. Muutoinhan nuo näyttävät olevan ihan Ok. Vetely on varmaankin rauhoittunut osaksi renkaiden ja osaksi taka-aurauksen johdosta.
Onko siellä etupään cambereissä säätövaraa ILMAN niiden pulttien vingutusta tai jotain muita "erikoistemppuja"?
t. nimim. Reklamoinko?E46 328i -98
Comment
-
Originally posted by jpx81 View PostTyhmä kysymys vielä tähän väliin, kun haluaisin varmistaa, että olen ymmärtänyt asian oikein...
Onko siellä etupään cambereissä säätövaraa ILMAN niiden pulttien vingutusta tai jotain muita "erikoistemppuja"?
t. nimim. Reklamoinko?
On, siellä on ihan "virallinen" säätö jonka mm. autodata ja hunter tuntevat. Se stoppari tappi vaan pitää lyödä pois..DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
Kuplastopparin lyö pois iskarin yläpäistä niin saa hiukan säädettyä ja koska kyseessä on vakioalustainen auto, niin se säätö riittää kyllä. Mutta jos menet reklamoimaan niin siellä ollaan silmät ymmyrkäisinä ja ihmetellään, että mikä etupään camber, ei sitä voi säätää.. Eli lyöt stopparit pois ja käyt valittamassa ettei säätöä ole tehty oikeinOriginally posted by Peltsii View PostOn, siellä on ihan "virallinen" säätö jonka mm. autodata ja hunter tuntevat. Se stoppari tappi vaan pitää lyödä pois..
"I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Tämä nyt taas kerran on BS:ää. Säätöä ei suinkaan ole jokaisessa e46:ssa, vaan niitä löytyy ihan pyöreilläkin perssonin kiinnityksreijillä.Originally posted by Peltsii View PostOn, siellä on ihan "virallinen" säätö jonka mm. autodata ja hunter tuntevat. Se stoppari tappi vaan pitää lyödä pois..
Comment
-
Omia kokemuksia pirelli p zero nero 4-5mm kp 225/40 edessä ja 235/40 sekä 255/35 ollut takana 8x18 bbs le mans vanteilla ja eibachin madallusjouset motorsport e46 330d msport 2 farkun alla.
-> Erittäin voimakas uraherkkyys. Ostin jo tavanomaiset msport jouset varalle kun luulin se oleva siitä kiini.
Nyt alle uudet ultragrip 500 225/45/17 nastarenkaat vakio 17" msport vanteilla. Ei minkäänlaista uraherkkyys..ihanaa!Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
En tiedä, mutta itselläni on ollut kaikissa.. Lisäksi hunter näyttää säätöpaikaksi iskarin yläpään 3-kiinnityspulttia, ja samoin autodata. Mutta sinähän olet oikeassa, niinkuin aina ennenkin..Originally posted by Hemi View PostTämä nyt taas kerran on BS:ää. Säätöä ei suinkaan ole jokaisessa e46:ssa, vaan niitä löytyy ihan pyöreilläkin perssonin kiinnityksreijillä.
DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
onhan täällä foorumillakin joku joskus kysellyt, että miksi hänen autossaan ei ole pitkiä reikiä etutolpissa..taisi olla ihan kuvan kanssa. Eli eiköhän niitäkin löydy (alkupään malleja ehkä?)
sigpic
Nykyiset: BMW E91 320dA -11, E46 320d -02, BMW E30 M50 projekti
ex: BMW E91 320dA -08, MB E200cdi -06, E36 316i -96, E30 316i -89
Comment
-
Voi olla, sitä en kieltänyt. Sanoin vaan, että pyöränsuuntauskoneiden ym. muun informaation mukaan E46 iskarin yläpäässä on virallinen camber säätö.Originally posted by Kurre View Postonhan täällä foorumillakin joku joskus kysellyt, että miksi hänen autossaan ei ole pitkiä reikiä etutolpissa..taisi olla ihan kuvan kanssa. Eli eiköhän niitäkin löydy (alkupään malleja ehkä?)
DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
Niin......Originally posted by Peltsii View PostEn tiedä, mutta itselläni on ollut kaikissa.. Lisäksi hunter näyttää säätöpaikaksi iskarin yläpään 3-kiinnityspulttia, ja samoin autodata. Mutta sinähän olet oikeassa, niinkuin aina ennenkin..
..... Se ongelmahan näissä sinun jutuissasi vain on siinä, että sinä et koskaan tajua puhuvasi paskaa, kuten et taas tapasi mukaan nytkään.
Eli en tosiaan tiedä kuinka monta e46:n perssonin yläpäätä olet avannut, mutta et ilmeisesti kovin montaa mikäli eteen ei ole vielä tullut yhtään pelkillä pyöreillä reijillä olevaa tornia.
Eli ihan turha minulle on tästäkin asiasta alkaa kiukuttelemaan kuin Ville
5-vuotta, jos sinulla tämäkin asia on hakusessa.
Niistä rengasvalmistajien mainosesitteistä ja hunter/autodatan jutuista ei ihan välttämättä sitä absoluuttista totuutta kuitenkaan ei löydy....vaikka uskosi olisi kuinka vahva tahansa. Aikuisena toki tämänkin voit...huom.Voit tajuta.
Taitaa olla parempi että käyt kellottamassa nakkikioskikierroksen Michelin huippurenkaillasi, onanoit itsesi Michelinukko mielessäsi uneen ja jätät nämä tekniset jutut muille.
Comment
-
Menisin, mutta michelinit on tallissa talviteloilla..Originally posted by Hemi View PostTaitaa olla parempi että käyt kellottamassa nakkikioskikierroksen Michelin huippurenkaillasi, onanoit itsesi Michelinukko mielessäsi uneen ja jätät nämä tekniset jutut muille.
DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-

Comment