Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 Madallus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alpine3
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2010
    • 1270
    • Kajjjaani

    Taisi olla jostain saksanmaalta, en muista tarkemmin ja vakiokoiranluut kävivät juu vaikka aluksi itsekin sitä epäilin

    EDIT: ja nimenomaan 55/35, kuvia löytyy galleriasta.
    BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
    BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey

    Comment

    • koivuhalko
      Bimmer Rookie
      • Dec 2013
      • 33
      • Etelä-Karjala

      Originally posted by BMWjunkie View Post
      Taisi olla jostain saksanmaalta, en muista tarkemmin ja vakiokoiranluut kävivät juu vaikka aluksi itsekin sitä epäilin

      EDIT: ja nimenomaan 55/35, kuvia löytyy galleriasta.
      Asiallisen näkönen!

      Comment

      • jarkko520
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2012
        • 253
        • Turku

        Käykös 1 sarjalaisen tarkoitetut madallusjouset e46:seen?
        G30 530e m-sport

        Ex e92 335”M”, e61 530d e39 m5, e46 330, e34 520 +muut

        Comment

        • 426Hemi
          Bimmer Fanatic
          • Jun 2008
          • 621
          • Pälkäne

          Mistä/mitkä koiranluut kannattaa laittaa eteen madalletussa?
          ex: viitisenkymmentä bmw+muut

          Comment

          • Rider
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2014
            • 211
            • Tampere

            Originally posted by 426Hemi View Post
            Mistä/mitkä koiranluut kannattaa laittaa eteen madalletussa?
            Säädettävät, tosin itellä on ne avensiksen luut mutta tuntu aika hepposilta joten seuraavat on säädettävät.

            Jos et laita säädettävää alustaa vaan kiinteästi madaltavan niin ei pitäisi tarvita lyhyempiä luita.

            Tampereella taitaa ainakin polarauto myydä säädettäviä.

            Comment

            • dmonni
              Newbiemmer
              • Jan 2011
              • 28
              • Tku - Hki

              Josko runoilis omat kokemukset Lowtec H9.3 R coilovereista näin perjantai iltaan. Alustata löytyi kohtuu edukkaasti, 600e tietämillä saksasta. Suomessa näytti olevan hintaluokassa 1000-1300e, mikä sai uskomaan että kyseessä laadukkaampaa. Luettuani eri foorumeita ja negatiivisen palautteen puutttuessa coilovereista, tein tilauksen. Paketti tuli nopeasti ja ongelmitta.

              Setti tuli hommattua loppukeväästä 2012 ja asennettiin alle kesän tietämillä. Ensivaikutelmalmalta settistä oli positiivinen. Coiloverit vaikutti laadukkailta. Alustasta tuli jämäkkä mutta ei liian pintakova.

              Ensimäinen talvi (12-13) menikin ongelmitta. Toisena talvena (13-14) kuskinpuoleinen iskari alkoi vuotamaan. Vuodon bongasi katsastus mies mainiten että, "no katsotaan ensivuoden katsastuksessa". Tässä vaiheessa allusta alla noin 15-20tkm. Elättelin siis vielä toivoa enkä vielä ottanut yhteyttä myyjään tai valmistajaan. Seuraavassa katsastuksessa (2015) ilmeni kuitenkin että iskari oli vuotanut viimeisetkin mehut pihalle menneen vuoden aikana. Ajokilmetrejä alustalla tässä vaiheessa siis joku 25-30tkm. Se siitä laadusta.

              Takuukin tais raueta tässä vaiheessa, omapahan vika. Lähetin viestiä ensin suoraan Lowteckille, josta enempää asiasta kiinnostumatta kehoitettiin ottamaan yhteyttä myyjään. Otin yhteyttä myyjään (Sound and Tuning Garage), viikon odottelun jälkeen ei oo kuulunut vielä mitään. Jokainen vetäkööt omat johtopäätökset tästä. :think

              Oli siis aika tilata uutta alustaa alle, toiselta valmistajalta ja toiselta myyjältä. Foorumia plärättyäni päädyin tilaamaan H&R 55/35 pudottavan cup kitin. Alusta on para-aikaa matkalla tänne. Toivottavasti tää kestää vähän pidempään.

              Positiivista coilovereista ensimmäisenä alustana ehkä vielä se että löysi itselleen sen optimaalisen pudotusen millä pärjää päivittäisessä ajossa. Ehkä se edukkaampi TA-Tech ois riittänyt tähän tarkoitukseen, ja kestänyt vähintään yhtä kauan.
              E92 325i M-sport | Trek Session 88
              E46 320i Facelift

              Comment

              • McBeast
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2007
                • 2998
                • Tallinn

                BC:tä ja K-Sportia saa sen verran kohtuuhintaan Suomesta, etten ainakaan henkilökohtaisesti ole nähnyt järkeä lähteä tilaamaan saman hintaluokan Coilovereita ulkomailta. :think

                Takuuasiat ainakin K-Sportin kanssa onnistunut ongelmitta.
                Ex: BMW 530d X-Drive F11, BMW 335i E93, BMW 325i E92, BMW 740iL E38, BMW 330Ci E46, BMW 740iA E38

                Comment

                • jarkko520
                  Bimmer Fanatic
                  • Oct 2012
                  • 253
                  • Turku

                  kokemuksia bc:n br dropista?
                  G30 530e m-sport

                  Ex e92 335”M”, e61 530d e39 m5, e46 330, e34 520 +muut

                  Comment

                  • amisqo
                    BTCF Member
                    • Apr 2011
                    • 1614
                    • Vantaa

                    Originally posted by jarkko520 View Post
                    kokemuksia bc:n br dropista?
                    tai kokemuksia leimasedistä mitä ne noista BC:stä nykyään sanoo? Oon kuullu juttuu et voi alkaa vinkumaa jostai syystä? :think
                    G30 530e iPerfomance M-sport -18
                    Ex: F30 330D M-sport -15
                    Ex: E90 330D M-sport -06
                    Ex: e46 325Ci M-Sport II -03
                    Ex: e30 320i -89
                    Ex: e30 318iS -90

                    Comment

                    • jarkko520
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2012
                      • 253
                      • Turku

                      Originally posted by amisqo View Post
                      tai kokemuksia leimasedistä mitä ne noista BC:stä nykyään sanoo? Oon kuullu juttuu et voi alkaa vinkumaa jostai syystä? :think
                      Oon ymmärtäny et maahantuojan hyväksyntä riittää ja sen saa vaikka mamasanilta.. korjatkoom fiksummat jos ei näin ole
                      G30 530e m-sport

                      Ex e92 335”M”, e61 530d e39 m5, e46 330, e34 520 +muut

                      Comment

                      • Nikke-
                        Bimmer Rookie
                        • Mar 2014
                        • 101
                        • Toholampi

                        Mahtuuko pyörimään e46 sedanin alla 8" ET35 - 9,5" ET43/18"
                        Renkaat 225/40 ja taakse 255/35. Tulossa 40/20 madallus, jääkö liian korkeaksi? Tietysti mielipiteitä yhtä monta ku sanojaaki, mutta tuolla sais varmaan tuon keulimisen pois kun laittas eteen 40 jouset :think
                        e46 330d Sedan ///M-Sport II -02 Topasblau Metallic
                        ex e36 325i Coupe -93

                        Comment

                        • Sansq
                          Bimmer Rookie
                          • Sep 2013
                          • 54
                          • Espoo/Lahti

                          Edestä pitäisi tuota omaa toukkaa saada alaspäin. Tällä hetkellä vakiojouset ja -iskarit, ei ///M-sport-alustaa. Kuinkas paljon tuota uskaltaa alaspäin laskea ennekuin alkaa kaaret raapimaan renkaisiin (225/45R17). Ja mitäs nuo vakioiskarit tykkää jos pelkät jouset vaihtaa? Uudet iskarit kun on vaihdettu viime syksynä alle niin ei tekisi mieli lähteä vaihtamaan :think Hölmönä en vain silloin samalla tiputtanut keulaa alaspäin... Itse miettinyt että joku -30-40mm sopivasti, mitä mieltä?
                          Ja minkäs merkkistä jousta sinne laittamaan, ehdotuksia? Esimerkiksi NÄMÄ, miltä kuulostaa? Ja takana tosiaan saa nuo vakiokamppeet olla, eli niitä ei ole pakko lähteä vaihtamaan, vai kärsiikö ulkonäkö+ajoominaisuudet siitä paljon jos niitä ei vaihda?

                          E: Ja tosiaan auto siis 330d, sillä kuitenkin merkitystä..
                          E46 330d touring '03

                          Comment

                          • jarkko520
                            Bimmer Fanatic
                            • Oct 2012
                            • 253
                            • Turku

                            Originally posted by Sansq View Post
                            Edestä pitäisi tuota omaa toukkaa saada alaspäin. Tällä hetkellä vakiojouset ja -iskarit, ei ///M-sport-alustaa. Kuinkas paljon tuota uskaltaa alaspäin laskea ennekuin alkaa kaaret raapimaan renkaisiin (225/45R17). Ja mitäs nuo vakioiskarit tykkää jos pelkät jouset vaihtaa? Uudet iskarit kun on vaihdettu viime syksynä alle niin ei tekisi mieli lähteä vaihtamaan :think Hölmönä en vain silloin samalla tiputtanut keulaa alaspäin... Itse miettinyt että joku -30-40mm sopivasti, mitä mieltä?
                            Ja minkäs merkkistä jousta sinne laittamaan, ehdotuksia? Esimerkiksi NÄMÄ, miltä kuulostaa? Ja takana tosiaan saa nuo vakiokamppeet olla, eli niitä ei ole pakko lähteä vaihtamaan, vai kärsiikö ulkonäkö+ajoominaisuudet siitä paljon jos niitä ei vaihda?

                            E: Ja tosiaan auto siis 330d, sillä kuitenkin merkitystä..
                            Riippuu vanteistasi milloin ottaa kiinni.. uskaltaahan sitä aika paljon tiputtaa mutta tulee omasta mielestä ehkä hieman hölmön näköinen jos takapään jättää vakiokorkeuteen.. HR jouset on hyvä valinta autoon kun autoon.
                            G30 530e m-sport

                            Ex e92 335”M”, e61 530d e39 m5, e46 330, e34 520 +muut

                            Comment

                            • Enoo
                              Bimmer Rookie
                              • May 2011
                              • 40
                              • Joensuu

                              Terve! Miten onko kellään kokemuksia tuosta korkeus/jäykkyys säädettävästä v-maxxin xxtreme alustasta? Kuulisin mielellään mielipiteitä!

                              Comment

                              • jukkae
                                Bimmer Enthusiast
                                • Apr 2006
                                • 3506
                                • 70800

                                Onko nuo nelikutosen ta technixit sun muut olleet aina "tupla" korkeusäädöllä vai onko tuo joku uus malli mikä mulle tuli kun voi säätää jousen jäykkyyttä jolloin korkeus tietenkin muuttuu ja sitten vielä alapäässä korkeussäätö.


                                Jahas taitaa olla kummallakin tavalla tai ainakin googlen kuvahaulla löytyy kumpaakin






                                Jälimmäinen kaikella järjellä ajateltuna parempi?
                                Last edited by jukkae; 27-03-2015, 20:38. Reason: joo

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎