Cabiin kun laitoin ta tecnicsin coilit eteen, huomasin että iskarin alapää on tavallaan löysästi sielä reiässään (tuntuu kuin iskari olisi liian ohut) Onko muilla ollu samaa ongelmaa, on kyllä kiristetty pultit tiukalle mutta ei vaan kiristy tarpeeks vaan pääsee elämään siellä.. Leimalle pitäs kohta viiä ja ei varmaan sielä oikeen tykkää kun vähä väljä meinaa olla..
Sama juttu oli itsellä. Se tappi on liian paksu mikä tulee navan hahloon. Itse viilasin ohuemmaks, että napa pääsi puristumaan tarpeeksi.
Olisko mitään hyviä ehdotuksia mikä olis hyvä ja kohtuu halpa säädettävä alusta millä saisi auton kohtuu matalaksi 18 tuuman vanteilla(en vielä vanteita omista joten en osaa sanoa millä kumeilla). Ta ja jomin alustasta kuullut sen verran huonoja kokemuksia että ne ei ole vaihtoehtoja.
Mikä on sinusta kohtuu halpa? Jomin alustan voi päivittää jämäkämmäksi vaikkapa bc:n jousilla, tilaat mamasanilta haluamasi
219e saksasta jom kotiovelle, ei ole paha kokeiltavaksi
Jos rahoilleen haluaa vastinetta niin se on sitten bc tai d2 jos oltava säädettävä
Tälläinen teksti osu silmään fk alustan kohdalla:Suosittelemme JOM:in tai Ta Technixin alustoja FK:n AK-street sarjan heikkolaatuisten iskunvaimentimien vuoksi.
Kyllähän se ta technix alustakin menisi, mutta ei kiinnostaisi vuoden jälkeen vaihtaa uutta alustaa kun kuulemma mehut tulee iskareista pihalle aika nopeaan ja niitä lyhempiä koiranluita saisi kuulemma puolen vuoden välein vaihdella kun tuppaavat hajoamaan. Bc alustaa oon kanssa miettiny, mutta jos n.500 eurolla jostain löytäisi jonku kestävän säädettävän alustan niin olisi kyllä hyvä.
Meillä oli muutaman vuoden E46:n alla TA-Technix ja ihan hienosti pelasi, ei tarvinnut mitään vaihdella koko aikana. E46 avossa oli K-Sportin (Sama, kun D2) säädettävä ja yhtenä päivänä talvella kävin autoa ulkoiluttamassa ja toinen takaiskari sylkäs mehut pihalle heti. Varmasti alustan säädöt vaikuttivat tuohon toki.
Nyt ollut pari vuotta E60:n alla FK:n halpissäädettävä ja hienosti on sekin toiminut. Yllättävän pehmeä ajella ja DD:n kanssa ei kallistele mutkissakaan.
E38:ssa taas FK Highsportteja meni vähän väliä, siis oikeasti yksitellen joutui vaihtamaan kokoajan uutta tilalle.
Jos tuohon omaan E90:n jonkun ns. halpisalustan laittaisin, niin valinta olisi todennäköisesti TA-Technix.
Samoilla linjoilla, ta-alusta ollut alla 100tkm eikä mitään ongelmia koko aikana, saman aikaa ollut nuo avensiksen meyle hd koiranluut ja vielä tuntuu jämäkältä. Emännän autossa fk highsport ei mennyt edes vuotta.
Täällä myös technixi ollut alla reilut puoltoistavuotta eikä ongelmia ensinmäistäkään. Oon kyllä itse tyytyväinen, ei voi oikeestaan parempaa odottaa 200e satsista
Comment