Mikähän on kun takakontti ei aukea enää keskuslukituksen mukana? Keskuslukitus muuten toimii normaalisti. Avaus nappia painaessa ovien lukitus avautuu mutta takakontin ei. Mutta avaimesta kontin avaus nappia painaessa kontti kyllä avautuu taas normaalisti. :think
E46 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Bmw 328CI E46 | http://miikaz.1g.fi/
Myydään AC Schnitzer Type VI 22"
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=283307
-
-
-
Itse tilasin just carparts-onlinestä omaani takavalot n.120€ pari katos tuolta -> http://www.carparts-online.de/shop/index.phpOriginally posted by Benzi87 View PostItse olen myös yrittänyt etsiä omaan touringiin vm.2002 takavaloja.
On siis mullakin facelift ja tuntuu vaikealta löytää valoja kun vuosimalli jää aina alle.
Muutamat on jo löytynyt mutta hinta on kyllä myös pompannut melko paljon.
E46 320D Touring M-Sport II
Comment
-
mistähän johtuu kun laitoin ilmastoinnin päälle niin sivuilta kyllä puhaltaa kylmää mut keskeltä selkeesti lämpimänpää... varsinkin pelkääjän puoleisesta räppänästä.. ja kyllä olen kääntänyt keskirullan siniselle
BMW 325 sedan vm 2005
ex-BMW 330i touring vm.2002
ex-BMW 328 coupe vm.99 topasblau
ex-BMW 320i coupe vm.92
ex-BMW 316 sedan vm.91
Comment
-
-
OK, täytyy sitten yrittää "löytää" jostain tuo DIS. Vaatiiko oman OBS2-ajurinsa ja pyöriikö samassa koneessa INPAn kanssa?Originally posted by Supa View PostEi se vikakoodien nollaus asiaan auta mitenkään. DISsillä onnistuu ohjauskulma-anturin kalibrointi aika helposti. Ratti keskelle ja napin painallus, sillä selvä.
Inpalla tuota en ole kokeillut edes onnistuuko.
Sinänsä ottaa edelleen päähän. Tämäkin on periaatteessa vain talven aikana tullut "luistelutilanne" (joita ei edes ollut), jota ei pysty nollaamaan itse normaalisti.BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
kontistä käännetty avaimella lukkoon, samaan vikaan itsekkin ohjeet täältä kysellyOriginally posted by MiikaZ06 View PostMikähän on kun takakontti ei aukea enää keskuslukituksen mukana? Keskuslukitus muuten toimii normaalisti. Avaus nappia painaessa ovien lukitus avautuu mutta takakontin ei. Mutta avaimesta kontin avaus nappia painaessa kontti kyllä avautuu taas normaalisti. :think
"Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
Comment
-
Oon kyllä sitäkin koittanu mut ei auttanuOriginally posted by Kaimann View Postkontistä käännetty avaimella lukkoon, samaan vikaan itsekkin ohjeet täältä kyselly
yhtäkkiä teki vaa että kontti ei auennukkaa muun lukituksen mukana:think
Bmw 328CI E46 | http://miikaz.1g.fi/
Myydään AC Schnitzer Type VI 22"
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=283307
Comment
-
Kuuluisko 320d Touringin (-00) putkistossa olla usiampikin kuin kaksi kannatinkumia putkiston takaosassa + 2 tukikumia tunnelin poikkituissa? Huomasin, että itellä puuttuu ainakin molemmista tunnelin poikkituista nuo kumit numero 6:
http://www.realoem.com/bmw/showparts...22&hg=18&fg=10
Liekköhän noita tarvikkeena mistään saa ja mikä esim. tuo osa 17 on miehiään? Ainoat pohjan puolella sijaitsevat kannatinkumet siis omassa tämän kuvan 6 ja 2 (kakonen tosin itellä hieman erilainen):
http://www.realoem.com/bmw/showparts...23&hg=18&fg=20
Viikonloppuna tuli fiksattua tuo litistetty osa poikkitukien kohdalta uusiksi ja tsekattua putkisto muutenkin läpi. Mihinkään se ei näytä ottavan kiinni ja kaikin puolin vaikuttaisi ehjältä, mutta silti tyhjäkynnillä ja voimakkaissa kiihdytyksissä alkaa rasittava resonointi. Putken ollessa irti, sitä kyllä heiluteltiin ja ravisteltiin eikä mikään tuntunut sisälläkään helisevän, lämpösuojapellit tsekattu, etuosan haitari vaikutti olevan ok, alkukäyrän tukia ei nähnyt kunnolla kun oli pikavisiitti montulla. Moottorin tukikumet ok. Ilmeisesti tuosta tärinästä johtuen putki oli ratkennut litistyksen etuosasta. Tyhjäkäynnillä kun kierroksia nostaa edes 100rpm, niin resonointi loppuu tyystin, sama homma kun nappaa putken päästä käsin kiinni. Liekköhän tuo asettuisi uusien kumikannattimien vaihdolla. Noista poikkituista ne oli lähteny kokonaan kävelemään, kaksi taaempaa olivat kyllä kunnossa, mutta eivät varmaan riittävän jämäköitä. Jotenkin tuntuu hölmöltä, että 3metriä putkea on vain parin kumikäikäleen varassa...
Comment
-
Ei ole putkistossa muuta kuin ne kaksi kannatinta perällä.
Pittää ilmeisesti alkaa tuohoon omaani vaihtamaan moottori tukikumit, ei oikein muuta vaihtoehtoa ole. Putkea on jo korjailtu 5 kertaa.
Tyhjäkäynnillä vatkaa pakoputki aika rajusti.320d -02
Golf Variant 4motion 1.9tdi -00
Astra 1.6 -00
Comment
-
Itellä tekee putki melko pirun pientä liikettä, lähinnä sievää tärinää vaikka kuinka paikallaan polkee pedaalia, sama tyhjäkäynnillä. Eilen tuli tuo montusta käsin tutkittua eikä näkynyt mihinkään ottavan kiinni. Sitten kun ensimmäisiin liikennevaloihin pysähtyy, niin johan alkoi taas resonointi ja ottasuoni ei pysyny enää pipon sisällä ku rupiaa aavistuksen ahistamaan. Toinen kerta jo kun revin koko pätkän veke ja kävin täysin läpi. Talvella oli sitten oma ääniskaalansa, erityisesti kylmällä koneella tasakaasulla piti omituista mölinää toisinaan. Noiden litistysten kanteista näyttää halkeamat lähtevän jos on lähteäkseen. Toki niiden aiheuttaja olisi hyvä saada selville. Jos se ei ole puutteellinen tuenta, niin voiko ne moottorin kumet olla sittenkin niin finito vaikka vaikuttavatkin täysin eheiltä.Originally posted by _Hämis_ View PostEi ole putkistossa muuta kuin ne kaksi kannatinta perällä.
Pittää ilmeisesti alkaa tuohoon omaani vaihtamaan moottori tukikumit, ei oikein muuta vaihtoehtoa ole. Putkea on jo korjailtu 5 kertaa.
Tyhjäkäynnillä vatkaa pakoputki aika rajusti.
Comment
Comment