Juopi laatikon keppanaa ja tunkee pahvit syylärin eteen. Kaupungilla kaikki tietää jo minut puliksi niin voi huoletta tehdä näin
Jep, mut kysyttiin orkkisten ostopaikkaa .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Onko noiden läppien poisto jokin pakollinen juttu?
Miten ne läpät lakkaa toimimasta? Mitä siitä seuraa?
no se on se heikoin lenkki josta löytyy paljon juttua foorumilla. jos sattuu läppien akseli katkeamaan niin läpät tippuu koneeseen ja lopputuloksen voinet arvata.
nämä vain dieselkoneissa, ei tosin kaikissa niissäkään.
niiden poisto ei vaikuta itse autoon juuri millään tavalla, ainakaan negatiivisesti.
Onko noiden läppien poisto jokin pakollinen juttu?
Miten ne läpät lakkaa toimimasta? Mitä siitä seuraa?
Ilmeisesti siirrintangot jumiutuvat ja irtoavat niistä (syystä ja seurauksesta en tiedä) ja sitten kulkeutuvat imusarjasta venttiilien päälle ja siitä mahdollisesti sylinteriin ellei kone ole rikki jo ennen sitä. Pakko ei ole mutta melkoisen suositeltavaa. Lukemani mukaan aika kovalla prosentilla irtoilevat.
Hihnapyörät ja kiristimet voivat olla syypää. Oma autoni tuli juuri huollosta, vastaavanlaisen äänen takia, jossa vaihdettiin juurikin hihnapyörät, mutta tuo metallinen ääni tuli vesipumpusta, jossa laakeri olivat täysin rikki. Olin hiukan yllättynyt, koska pumppu oli vaihdettu 2 vuotta ja 45tkm kilometriä sitten edellisen kerran.
No jopas on... Joku on siis vaihtanu ratin ja puskurit tohon, mistään muualta en sitä sellaiseksi olisi tunnistanutkaan. Taikka sitten on ruksittu vain tiettyjä osia? Ehkä menen kuitenkin suunnitelman mukaan katsomaan sitä lauantaina josko sattuisi kipinä uudelleen syttymään.
Näitten nelivedoista ollaan montaa mieltä täällä. Mutta kukaan ei ole sanonut kannattaako näitä sillä ottaa vai ei. Siis onko hyötyynsä nähden liian vaikea/kallis ylläpitää?
Nelivetouteen en ota kantaa, kun en sellaista ole omistanut
Noita varusteita on voinut listalta valita erikseenkin, omastakin löytyy oikeastaan kaikki muut M-sportin varusteet paitsi korisarja ja krumeluurit eli jalkatuet ja kynnyslistat. Ainoastaan varustelistasta voit oikeastaan varmaksi sanoa onko M-sport.
No jos se auto on 330d -00 manuaali ni ei läppiä..
Kone muuttu joskus -02..
Korjatkaa viisaammat jos oon väärässä.
Ymmärsin että 03/2000 vaihtunut tuo läppämalliin.
Mutta jos näin ei ole niin olisi erittäin fuuukin ooossssoom. Nimittäin tuota olisin menossa hakemaan mahdollisesti: http://www.nettiauto.com/bmw/330/4542136
Ymmärsin että 03/2000 vaihtunut tuo läppämalliin.
Mutta jos näin ei ole niin olisi erittäin fuuukin ooossssoom. Nimittäin tuota olisin menossa hakemaan mahdollisesti: http://www.nettiauto.com/bmw/330/4542136
Eli näillä puheilla uskaltaisin hakea tuon. Kiitos!
Tuossa linkittämässäsi postauksessa ei oikein selvene tuon x5:n osalta asia.
Enolla x5 3,0L diiseli, vuosimallia 02/2003. Olisiko syytä olla huolissaan?
Comment