Originally posted by janne[l
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
mulla toi kyllä säätää seosta mutta tosiaan tyhjäkäynnillä säätöraja ylittyy ja jännite ei nouse nollasta yhtään. ainoostaan heti käynnistyksen jälkeen pysyy hetken 0.05v ja laskee nopeasti nollaan. Kun anto kierroksia niin seokset muuttu oikeeks kyseisessä bankissa. Noh uutta anturia ostamaan.. johan toikin 10tkm kesti..e46 330i cabriolet
e91 320d
e36 328 törpö
Comment
-
-
Originally posted by jesulapio View PostNäin oon ymmärtäny. Ongelmana täs touhus on vaa se, että kyseine auto ollu mulla 4v yhtenäkää talvena ei oo vastaavaa ääntä pitäny, vaikka pakkasia ollu enemmänki. Mut viime keväänä vaihettii lämmitysmoottori, koska lopetti puhaltamasta kokonaa, ni ilmeisesti tilalle on sit vaihdettu just lämmitysmoottori missä tää tyyppivika on ? Oks toi sellane asia mistä kannattais vaatia vaihto, ku noissa varmaa vuode takuu tj. Vai antaa vaa asia olla.
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostNo ei se automerkkiä tai mallia katso jos jonkun sähkömoottorin laakerit kuivuu.
Oli sitten puhallin tai muu. Ei se mikään tyyppivika ole sinänsä.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostOn se mielestäni tyyppivika, kun ilmenee ko. korimallissa usein, kun taas muissa malleissa hyvin harvoin. Vrt. "miekkavika" E34 ja E32:ssa.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostYhtälailla on kummassakin seiskassa vikissyt välillä. Eikai sulla e24:ssa vikise kun et oo ajanu sillä 10 vuoteen
Sun seiskat onkin ihan romuja .
Noo, ei vikissyt silloin, kun se oli ajossakin . Äläkä unohda noita E31:ä, olet niitä itsekin ajanut .
Sorry OT.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
jäähdytysjärjestelmän ongelmia vol. 573(tjsp.)
Moro.
'98 318pensa kanssa vesipumppu ongelma. Muutamat kilsat ennen kotia sytty jäähdytysnestevalo, ja aattelin et perhana, ajetaan kotiin asti. Kone ei keittänyt koneen lämpömittarin mukaan, onneksi. Öljyt näyttää hyvältä, kuten myös jäähdytysneste. Pihassa otin konepellin ylös ja katsoin että nestettä on joka puolella. Epäilin termarin liitoskohtaa, mutta moniurahihnan otettuani pois, huomasin että vesipumpussa on huomattavaa klappia, se oli sitten pyörivän hihnan kanssa yhteispelillä ruiskinut konehuonetta ympäriinsä.
Ongelma: en saa vanhaa pumppua irti. 4 pulttia auki, mutta jumissa on ku mikäkin. Olenko unohtanut jotain oleellista? Vesipumpun hihnapyörä pultteineen lähti hyvin, mutta itse pumppu ei...
Kiitos valmiiksi.
EDIT: Homma kunnossa. Pumpun rungossa siis paikka kahdelle m6 pultille, joilla ulostyönnetään vanha pumppu.Last edited by Auron-; 02-04-2013, 15:43.BMW 318 e46 '98
Comment
-
-
Moro.
Mistä johtuu 325xi:n outo kaasun viive? Tottelee kyllä käskyä, mutta
jotenkin laahaa aina perässä sekunnin. Sama juttu kun ottaa kaasun pois.
Ärsyttävä ominaisuus kun vaihtaa vaihdetta, kierrokset hypähtää ja laskee.
Liikkeellelähtö on hieman vaikeaa tuon takia.
330xd:ssä tuota ongelmaa ei lainkaan ole. Toimii kuten pitääkin.
Joku koneisto kulunut vai mikä?
Comment
-
-
Perän stefa ja muutakin
Eli E46 perässä vuotaa kardaaninpuoleinen stefa öljyä. Käykö ihan perusstefa tuohon jos on oikeat mitat vai tilataanko ihan oma? Ja onko tietoa minkälainen vaihtaa?
Ja onko normaalia dieselbemareissa että ratti (ohjaustanko) tärisee tyhjäkäynnillä aika reilusti? Vai onko joku kannatinkumi kenties menossa?
Ja mitä porukka on mieltä tuohon BMW:n manuaalilaatikon öljyjen vaihdosta? Huolto-ohjelmaanhan se ei kuulu ja ainakin automaateista olen kuullut että lähtee töhnät liikkeelle ja jos ei huuhdella kunnolla niin voi saada isoakin tuhoa aikaan. Miten lie manuaalissa? Ja osaako joku sanoa suoraan kumpi laatikko tuolla on vai pitääkö alkaa pohjamuoveja aukomaan? Auto -04 ja 6 vaihdettaLast edited by mikkis-92; 02-04-2013, 09:11.e39 M5 ahdettuna
Comment
-
-
Millasia irrotettavia vetokoukkuja/sarjoja on porukka laittanu nelikutosiin? Pitää varmaan alkaa koukkua miettimään kun taloudessa on 3 kärryä ja pari traileria mutta ei ainuttakaan vetokoukullista autoa.
Jos viittii laittaa vielä mitä osat makso sekä mahdollinen työn osuus. Vai tekikö itse.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by MarQu View PostMillasia irrotettavia vetokoukkuja/sarjoja on porukka laittanu nelikutosiin? Pitää varmaan alkaa koukkua miettimään kun taloudessa on 3 kärryä ja pari traileria mutta ei ainuttakaan vetokoukullista autoa.
Jos viittii laittaa vielä mitä osat makso sekä mahdollinen työn osuus. Vai tekikö itse.
Toimitus 3 päivää.
Makso n.300€ kotiin tuotuna.
Mukana tuli kaikki tarvittavat kiinikkeet, sähkösarja, 7 napainen pistoke.
Itse sen laitoin paikoilleen ja aikaa meni n.1,5-2tuntia.
Helppo homma ja säästi useamman satasen kun tilas ulkomailta eikä tarvinut käyttää missään asennuttamassa.
Comment
-
-
Originally posted by Benzi87 View PostItse tilasin pari vuotta takaperin Westfalian irroitettavan koukun ebaystä.
Makso n.300€ kotiin tuotuna.
Mukana tuli kaikki tarvittavat kiinikkeet, sähkösarja, 7 napainen pistoke.
Itse sen laitoin paikoilleen ja aikaa meni n.1,5-2tuntia.
Helppo homma ja säästi useamman satasen kun tilas ulkomailta eikä tarvinut käyttää missään asennuttamassa.
Pitää laittaa tilaukseen sarja.
E: Tässä näyttikin olevan aiheesta jotain juttua:Vetokoukkusigpic
Comment
-
-
Originally posted by MarQu View PostJees. Muistakko myyntiliikettä vai ostikko yksityiseltä? Tosin onhan siellä varmaan vaihtoehtoja nyt jo enemmän.
Pitää laittaa tilaukseen sarja.
E: Tässä näyttikin olevan aiheesta jotain juttua:Vetokoukku
Eli siis liikkeestä tuli.
Voin katsoo jos löytyis vielä kuitti.
Liikkeestä itse tilaan kaikki kun käytän ebaytä niin saa varmasti tuotteenkin.
Comment
-
-
Originally posted by magilainen View PostIltoo!
Mistä ja mihin hintaan ootta tilannu puslia/pusla sarjoja?
Kyseessä -02 320 (2.2) seedani..
Oisko uretaani puslista mitään?
EDit: vai sorvuutanko jostain muusta materiaalista?
Alla perus jousimadallus setti.Bmw e91 330xd -06 msport
Bmw e30 316 -88 m20t 2D Sedan
Bmw e30 318i -93 Cabriolet design edition
Freude am Fahren
Comment
-
Comment