Onko mahdollista nollata toi e46 330d -02 samalla tyylillä kuin vanhoissa e36 m50 koneissa, eli yhdistää pari napaa hetkeks aikaa niin huoltoväli on taas nollattu?
Onko mahdollista nollata toi e46 330d -02 samalla tyylillä kuin vanhoissa e36 m50 koneissa, eli yhdistää pari napaa hetkeks aikaa niin huoltoväli on taas nollattu?
Tuli tossa vaihdettua omaan 320d:hen hammastanko ja kyseisen projektin jälkeen ajossa ratin takaa kuuluu muutama naksahdus jonka jälkeen ratin napit lakkas toimimasta. Mitäs mieltä asiasta enemmän tietävät on että mahtoikohan "slip ring" hajota? se vähän ihmetyttää että airbagin valo ei kuitenkaan pala :think
BMW E46 320d M-Sport touring -02
Ex:BMW E46 320da -02
Ex: BMW E46 330ci -01
Ex: BMW E36 316i -91
Kierrokset seilaa ja nykii ajossa n. +250 r/min ja palautuu ja taas nousee. Tyhjäkäynnillä pysyy tasasena. Auto alla oleva. Missä vika? :think
Vikakoodeja ei anna.
Kierrokset seilaa ja nykii ajossa n. +250 r/min ja palautuu ja taas nousee. Tyhjäkäynnillä pysyy tasasena. Auto alla oleva. Missä vika? :think
Vikakoodeja ei anna.
Suuttimissa vois olla vikaa, korjausarvot kannattas tsekata :think
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
E36 318is class II, e30 turpo
Moro. Olisi tarkoitus laittaa omaan e46 328i coupe vm99 oikealta ohjattavan bemarin etupenkit.
Mitä tuossa tulisi ottaa huomioon? Kummatkin penkit ovat sähkösäädöillä ja muisteilla. sportti penkit kyseessä. pitääkö vaihtaa airbagin tunnistin matto toiseen penkkiin?
Bemariin syttyi tuo pakokaasupäästö vikavalo, mitähän tuo voisi käytännössä tarkoittaa? Voisiko olla lambda-anturi kun kulutuskin tuntuu nousseen? Edellinen omistaja oli vaihtanut n. vuosi sitten katalysaattorit(käytetyt) ainakin joten en tiedä voiko niitä ensimmäisenä epäillä? Auto tuntuu kuitenkin käyvän ihan hyvin.
Bemariin syttyi tuo pakokaasupäästö vikavalo, mitähän tuo voisi käytännössä tarkoittaa? Voisiko olla lambda-anturi kun kulutuskin tuntuu nousseen? Edellinen omistaja oli vaihtanut n. vuosi sitten katalysaattorit(käytetyt) ainakin joten en tiedä voiko niitä ensimmäisenä epäillä? Auto tuntuu kuitenkin käyvän ihan hyvin.
Mahdollisia vikakohteita on niin paljon että ei kannata ruveta arvailemaan mikä vialla, vaan vikakoodit lukuun ensimmäisenä
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
E36 318is class II, e30 turpo
Suuttimissa vois olla vikaa, korjausarvot kannattas tsekata :think
Unohtui vielä mainita että kun rupesi tekemään tuota, niin mittaristoon syttyi merkkivalo jossa huutomerkki rattaan sisässä? Mitäs tuo tarkoittaa? Hävisi kun auto oli sammuksissa vähän aikaa.
Comment