Originally posted by dolby
View Post
E46 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Miten tuo jäähdytyksen ilmaus tapahtuu 320d 100kw mallissa? Ei tunnu paineet nousevan kierrossa. Ajelin 15min lenkin, neste lämpiää kyllä, mutta ei tule painetta. Eikö vain lämpiä tarpeeksi vai mikä siellä vielä on. Vaihdoin päätermarin ja yritin ainakin ilmailla järjestelmää, saman verran nyt mennyt nestettä sisään, kuin sitä tuli poiskin. Vuotopaikasta ei enää tipu nestettä, mutta huomenna sen vasta näkee kun kylmänä käynnistää. Egr ainakin vuotaa hieman, sinne uudet tiivisteet, ei meinaan ollut yläpuolella tiivistettä ollenkaan ja alatiivistekin näytti ihan lelulta, molemmista päistä vähä kupli aluksi, ei enää. Jotain vinkkiä miten etenen?
Leave a comment:
-
-
En vaivautunu käyttää searchia puhelimella, mutta. Viime talvena jääty ovien vaijerit, nyt temppuilee keskuslukitus. Aamulla, kun nappia painamalla yritää aukoa ovet syttyy sisälle vaan valot. Kuskinoven saa avaimella auki, mutta keskuslukitus toimii vasta auton lämmettyä. Mitä jäässä?
Leave a comment:
-
-
Hephep. Tulipa taas ongelmia tuon 100kw 320dn kanssa. Eli pudottaa jäähdytysnestettä ja olen paikantanut vuodon turbon viereen, eli termostaatti ilmeisesti. Voiko tällä alueella olla joku muukin vuotopaikka? Autohan ei siis tiputa nestettä lämpimällä kelillä tai lämpösellä koneella ollenkaan, mutta heti kun lämpötila laski alle +5 alkoi tiputus. Sama homma viimetalvena. Millainen mutu olisi foorumilaisilla? Käykö termostaatti järkeen? Osabingoa en viitsisi alkaa harrastamaan
Leave a comment:
-
-
Originally posted by stts View PostMoi,
Ei riittäny meikäläisellä paukut eilen saada sport-ratin keskipulttia auki n. 30cm vipuvarrella. Täytyy tänään käydä hakemassa 3/8" 16mm hylsy, niin avautuisiko pultti sitten vääntövarrella, mitä käytän renkaanvaihdossakin.
Avautuuhan ko pultti normaalisti vastapäivään?
Lisäksi, kestäähän rattilukko pultin avaamisesta aiheutuvan vääntövoiman, vai olisiko turvallisinta käyttää pulttipyssyä (Järvenpäässä anyone?)?
EDIT: Ja pitääkö tässä käydä IKH:n kautta hakemassa momenttiavainkin, jos erään lähteen 62,5Nm kiinnitystiukkuus pultille pitää paikkansa?
Leave a comment:
-
-
E46 330i M54B30 manuaali,
MAF testi l/h kolmosella täyskaasukiihdytyksessä. Paljonko ehjällä maf:lla pitäisi olla hetkellinen kulutus? :think
Leave a comment:
-
-
Sportratin keskipultti
Moi,
Ei riittäny meikäläisellä paukut eilen saada sport-ratin keskipulttia auki n. 30cm vipuvarrella. Täytyy tänään käydä hakemassa 3/8" 16mm hylsy, niin avautuisiko pultti sitten vääntövarrella, mitä käytän renkaanvaihdossakin.
Avautuuhan ko pultti normaalisti vastapäivään?
Lisäksi, kestäähän rattilukko pultin avaamisesta aiheutuvan vääntövoiman, vai olisiko turvallisinta käyttää pulttipyssyä (Järvenpäässä anyone?)?
EDIT: Ja pitääkö tässä käydä IKH:n kautta hakemassa momenttiavainkin, jos erään lähteen 62,5Nm kiinnitystiukkuus pultille pitää paikkansa?Last edited by stts; 17-10-2013, 08:18.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Madduli View PostMinkäköhän hintanen on e46 sedanin takalasin vaihto liikkeessä? Itellä oli rikottu yöllä ja pitäis saada vakuutusyhtiölle joku hinta mitä pyytää. 500e?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by SaGGaS View PostMitä meinaa merkkivalo ns. ratas jonka sisällä huutomerkki ? Ensimmäisen kerran oire ilmeni joskus loppu kesästä, auto ei meinannut millään käynnistyä ja kun usemman starttaus kerran jälkeen lähti käymään kyseinen valo paloi ja vaihteet tuntui menenvän "töksähtäen" sisään. Kun auton sammutti ja antoi hetken olla, valo ei palanut ja kaikki toimi normaalisti aina tähän päivään.. Aamulla taas ei millään käymään, useampi starttaus yritys ja kun lähti käymään valo paloi ja samat oireet.. Taas kun sammutti ja antoi hetken olla, toimi normaalisti
Electronic transmission control module
If the indicator lamp comes on,there is a malfunction in the
transmission system.
Bring the vehicle to a stop. Move the transmission selector lever to P. Set the parking brake and turn the engine off – ignition key to position 0.
Wait a few seconds, then start the engine.
If the indicator lamp goes out after a few seconds, normal transmission performance has been restored. You may continue to drive as usual.
If the indicator lamp does not go out, you can place the selector lever in all positions. However, the vehicle will now only operate in 3rd and 4th gear.
If this happens, avoid extreme engine loads and consult the nearest authorized BMW center.
Leave a comment:
-
-
Mitäs erilaisia lisävarusteita niissä napeissa siinä vaihdekepin edessä on, muutakuin penkinlämmittimet ja luistonesto? :think
Leave a comment:
-
Leave a comment: