memebuy23buy

E46 kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kissvesala
    replied
    Originally posted by Damppeeh View Post
    Tuli hankittua 328 e46, moottori valo mittarissa alkoi palamaan ja sitten yhtäkkiä seuraavana päivänä se oli pois. Sama tapahtunut nyt kahdesti, onko kenelläkään kokemuksia tästä?
    Vikakoodit kertoo enemmän ku uskotkaan. Kokkolassa löytyy kyllä taitoa lukea ne ku tsekkaat Pohjanmaan koodarit. Turhaa arvailla mikä siellä kettuilee ku näkee koneella muutamassa minuutissa.

    Leave a comment:


  • Damppeeh
    replied
    Tuli hankittua 328 e46, moottori valo mittarissa alkoi palamaan ja sitten yhtäkkiä seuraavana päivänä se oli pois. Sama tapahtunut nyt kahdesti, onko kenelläkään kokemuksia tästä?

    Leave a comment:


  • MNi
    replied
    Originally posted by Bringer00 View Post
    Pitää huomenna katsoa vikakoodit uudelleen kun sain tuon inpankin englanniksi niin ymmärtääkin niistä jotaki. Kokeilen tuota liittimen putsausta ja samalla tehdä ohivuoto mittaus. :think
    Paluuletkun irroituksen kanssa syytä olla varovainen, jos ei ole vaihdettu, ettei rapise palasiksi. Toi kytkentähäiriö oli hyvä muistutus, suuttimien johtosarjoissahan on ollut sähköongelmia.
    Last edited by MNi; 19-10-2013, 23:01.

    Leave a comment:


  • Bringer00
    replied
    Originally posted by Clavurion View Post
    Tuleeko vikakoodia mistään suuttimesta? Haen tässä lähinnä mahdollista kontaktiongelmaa 4-pytyn suuttimen liittimellä. Joka tapauksessa irrottaisin tuon 4-suuttimen liittimen, putsaus kontaktikliinerillä ja paineilmalla, sitten takaisin nippuun.
    Pitää huomenna katsoa vikakoodit uudelleen kun sain tuon inpankin englanniksi niin ymmärtääkin niistä jotaki. Kokeilen tuota liittimen putsausta ja samalla tehdä ohivuoto mittaus. :think

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Originally posted by Bringer00 View Post
    Tässä ois inpan antamia arvoja. Eli ongelma se että auton turbo vislaa ja lievää nakutusta kuultavissa. Sen verran imuvuotoja tutkittu että meni uus cuuleri tilaukseen. Mitäs ootte suuttimista mieltä? Kuva siis tyhjäkäynnillä. Suutinten korjausarvot meni ajossa 2 suuttimella yli -5:en ja 4 suuttimella yli +5:en. 1 ja 3 suuttimet pysyivät lähellä nollaa.
    Tuleeko vikakoodia mistään suuttimesta? Haen tässä lähinnä mahdollista kontaktiongelmaa 4-pytyn suuttimen liittimellä. Joka tapauksessa irrottaisin tuon 4-suuttimen liittimen, putsaus kontaktikliinerillä ja paineilmalla, sitten takaisin nippuun.

    Leave a comment:


  • JMTN
    replied
    Ilmaa itsensä, ei tarvitse ku kaataa nesteet sisään. Nopeuttaa ilmautumista ku käyttää ilmaruuveja auki, moottorin käydessä.

    ei tarvitse samanlailla kikkailla ilmauksessa, ku bensa koneiden kanssa.

    Leave a comment:


  • Olpppae
    replied
    Tarviiko termostaatin vaihdossa ottaa mitään normaalista poikkeavaa huomioon 330d m57 -01? Ilmaus menee vissiin ihan perinteiseen tyyliin? vai ilmaako tämä itse itsensä?

    Leave a comment:


  • Bringer00
    replied
    Originally posted by MNi View Post
    Tuollaiset yli +-2 korjausarvot edellyttää jo uutta suutinta tai huoltoa, valitettavasti.
    Ok. Kuuluuko noiden arvojen pysyä ajossakin lähellä nollaa?

    Kattelin suuttimia http://www.commonraildiesels.com/ind...-c-494_495_498

    edit. löytyikin jo oikean numeroiset.

    Kannattaako tuolle vielä tehdä tuo ohivuoto mittaus vai onko selvä peli?

    Se vaan ihmetyttää kun ei mitenkään pahemmin oireile. Muutaku tuo naputus.
    Last edited by Bringer00; 19-10-2013, 15:03.

    Leave a comment:


  • riippis
    replied
    Originally posted by vize View Post
    En vaivautunu käyttää searchia puhelimella, mutta. Viime talvena jääty ovien vaijerit, nyt temppuilee keskuslukitus. Aamulla, kun nappia painamalla yritää aukoa ovet syttyy sisälle vaan valot. Kuskinoven saa avaimella auki, mutta keskuslukitus toimii vasta auton lämmettyä. Mitä jäässä?
    Sama täällä. Apuja?

    Leave a comment:


  • Caparkki
    replied
    Morjesta, tarkotuksena ois väännellä etuloksuihin ilmanottoaukot, onko fiksua tehdä vanhoihin lokareihin vai ostaa tarvikkeena sellaiset jossa jo on ko. aukot?
    ideoita?:think

    Jos oot ammattitaitoinen kaveri niin euroja tulee taskuun jos vanhoista osaa tehdä ..privaa

    Leave a comment:


  • MNi
    replied
    Originally posted by Bringer00 View Post
    Tässä ois inpan antamia arvoja. Eli ongelma se että auton turbo vislaa ja lievää nakutusta kuultavissa. Sen verran imuvuotoja tutkittu että meni uus cuuleri tilaukseen. Mitäs ootte suuttimista mieltä? Kuva siis tyhjäkäynnillä. Suutinten korjausarvot meni ajossa 2 suuttimella yli -5:en ja 4 suuttimella yli +5:en. 1 ja 3 suuttimet pysyivät lähellä nollaa.
    Tuollaiset yli +-2 korjausarvot edellyttää jo uutta suutinta tai huoltoa, valitettavasti.

    Leave a comment:


  • Bringer00
    replied
    Tässä ois inpan antamia arvoja. Eli ongelma se että auton turbo vislaa ja lievää nakutusta kuultavissa. Sen verran imuvuotoja tutkittu että meni uus cuuleri tilaukseen. Mitäs ootte suuttimista mieltä? Kuva siis tyhjäkäynnillä. Suutinten korjausarvot meni ajossa 2 suuttimella yli -5:en ja 4 suuttimella yli +5:en. 1 ja 3 suuttimet pysyivät lähellä nollaa.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • -Hekaaa
    replied
    apua!

    Mikä mahtaa olla ongelmana kun painaa napista sivupeilit ns ''sisään'' ja sitten painaa ne taas normaali asentoon niin vänkärin puolen peili ei pysähdy ja lukitu siihen sen omalle kohdalleen vaan pyörii ''yli'' :o kuskin puolella napsahtaa ihan napakasti siihen omalle kohdalleen mutta tosiaan vänkärin puolella tekee tuommoista temppuilua, missä vika?

    Leave a comment:


  • NokiLeka
    replied
    Originally posted by huTsu View Post
    Onko takakaarien pokkauksen sisäosuus tehtaalta lähtien täytetty massalla ?
    Kyllä.

    Leave a comment:


  • Järppä
    replied
    Onko takakaarien pokkauksen sisäosuus tehtaalta lähtien täytetty massalla ?

    Leave a comment:

Working...
X