Originally posted by Damppeeh
View Post
E46 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Tuli hankittua 328 e46, moottori valo mittarissa alkoi palamaan ja sitten yhtäkkiä seuraavana päivänä se oli pois. Sama tapahtunut nyt kahdesti, onko kenelläkään kokemuksia tästä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bringer00 View PostPitää huomenna katsoa vikakoodit uudelleen kun sain tuon inpankin englanniksi niin ymmärtääkin niistä jotaki. Kokeilen tuota liittimen putsausta ja samalla tehdä ohivuoto mittaus. :thinkLast edited by MNi; 19-10-2013, 23:01.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Clavurion View PostTuleeko vikakoodia mistään suuttimesta? Haen tässä lähinnä mahdollista kontaktiongelmaa 4-pytyn suuttimen liittimellä. Joka tapauksessa irrottaisin tuon 4-suuttimen liittimen, putsaus kontaktikliinerillä ja paineilmalla, sitten takaisin nippuun.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bringer00 View PostTässä ois inpan antamia arvoja. Eli ongelma se että auton turbo vislaa ja lievää nakutusta kuultavissa. Sen verran imuvuotoja tutkittu että meni uus cuuleri tilaukseen. Mitäs ootte suuttimista mieltä? Kuva siis tyhjäkäynnillä. Suutinten korjausarvot meni ajossa 2 suuttimella yli -5:en ja 4 suuttimella yli +5:en. 1 ja 3 suuttimet pysyivät lähellä nollaa.
Leave a comment:
-
-
Ilmaa itsensä, ei tarvitse ku kaataa nesteet sisään. Nopeuttaa ilmautumista ku käyttää ilmaruuveja auki, moottorin käydessä.
ei tarvitse samanlailla kikkailla ilmauksessa, ku bensa koneiden kanssa.
Leave a comment:
-
-
Tarviiko termostaatin vaihdossa ottaa mitään normaalista poikkeavaa huomioon 330d m57 -01? Ilmaus menee vissiin ihan perinteiseen tyyliin? vai ilmaako tämä itse itsensä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MNi View PostTuollaiset yli +-2 korjausarvot edellyttää jo uutta suutinta tai huoltoa, valitettavasti.
Kattelin suuttimia http://www.commonraildiesels.com/ind...-c-494_495_498
edit. löytyikin jo oikean numeroiset.
Kannattaako tuolle vielä tehdä tuo ohivuoto mittaus vai onko selvä peli?
Se vaan ihmetyttää kun ei mitenkään pahemmin oireile. Muutaku tuo naputus.Last edited by Bringer00; 19-10-2013, 15:03.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by vize View PostEn vaivautunu käyttää searchia puhelimella, mutta. Viime talvena jääty ovien vaijerit, nyt temppuilee keskuslukitus. Aamulla, kun nappia painamalla yritää aukoa ovet syttyy sisälle vaan valot. Kuskinoven saa avaimella auki, mutta keskuslukitus toimii vasta auton lämmettyä. Mitä jäässä?
Leave a comment:
-
-
Morjesta, tarkotuksena ois väännellä etuloksuihin ilmanottoaukot, onko fiksua tehdä vanhoihin lokareihin vai ostaa tarvikkeena sellaiset jossa jo on ko. aukot?
ideoita?:think
Jos oot ammattitaitoinen kaveri niin euroja tulee taskuun jos vanhoista osaa tehdä..privaa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bringer00 View PostTässä ois inpan antamia arvoja. Eli ongelma se että auton turbo vislaa ja lievää nakutusta kuultavissa. Sen verran imuvuotoja tutkittu että meni uus cuuleri tilaukseen. Mitäs ootte suuttimista mieltä? Kuva siis tyhjäkäynnillä. Suutinten korjausarvot meni ajossa 2 suuttimella yli -5:en ja 4 suuttimella yli +5:en. 1 ja 3 suuttimet pysyivät lähellä nollaa.
Leave a comment:
-
-
Tässä ois inpan antamia arvoja. Eli ongelma se että auton turbo vislaa ja lievää nakutusta kuultavissa. Sen verran imuvuotoja tutkittu että meni uus cuuleri tilaukseen. Mitäs ootte suuttimista mieltä? Kuva siis tyhjäkäynnillä. Suutinten korjausarvot meni ajossa 2 suuttimella yli -5:en ja 4 suuttimella yli +5:en. 1 ja 3 suuttimet pysyivät lähellä nollaa.
Leave a comment:
-
-
apua!
Mikä mahtaa olla ongelmana kun painaa napista sivupeilit ns ''sisään'' ja sitten painaa ne taas normaali asentoon niin vänkärin puolen peili ei pysähdy ja lukitu siihen sen omalle kohdalleen vaan pyörii ''yli'' :o kuskin puolella napsahtaa ihan napakasti siihen omalle kohdalleen mutta tosiaan vänkärin puolella tekee tuommoista temppuilua, missä vika?
Leave a comment:
-
-
Onko takakaarien pokkauksen sisäosuus tehtaalta lähtien täytetty massalla ?
Leave a comment:
-
Leave a comment: