Juu siis itsellä 98/99 ja siinä tosiaan vain yksi nappula persgrillille jossa 2 lediä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
"Jazz motherfucker, jazz!!! Do you play it?"
Miksausta, laitevuokrausta, nauhoituksia...kysy
[email protected]
nykyään : E46 328ia -99
EX: E30 318ia -86?, E34 -89/90 520ia
-
-
Tuossa kun vaihdellaan kohtsillään mm. ilmastoinnin kompura, niin ajattelin josko vaihtaisi samalla nuo moniurahihnat. Onko tämä ehdoton marmoritiskin keikka ja paljonko ne siellä kustantaa? Alvadi.ee näyttää tarjoavan aika edullisesti (muutakin)
Ja onko noilla umpion lasien valmistajalla väliä, muutakuin hinnassa? Edellisessä kärryssä kun "tarvike" linssit sotki valokuviota jotenkin. (Volvo)
Sigun auto siis.e46 320d pre-FL -01 Touring
Comment
-
-
Originally posted by Jonbeam View PostTuossa kun vaihdellaan kohtsillään mm. ilmastoinnin kompura, niin ajattelin josko vaihtaisi samalla nuo moniurahihnat. Onko tämä ehdoton marmoritiskin keikka ja paljonko ne siellä kustantaa? Alvadi.ee näyttää tarjoavan aika edullisesti (muutakin)
Ja onko noilla umpion lasien valmistajalla väliä, muutakuin hinnassa? Edellisessä kärryssä kun "tarvike" linssit sotki valokuviota jotenkin. (Volvo)
Sigun auto siis.
Umpion laseista en tiedä mutta tarvisin itsekkin moiset niin kiinnostaa myös vastaus.Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Comment
-
-
Originally posted by Jygga View PostNyt kun tuli Meylestä puhetta niin kai tämmönen "tukivarren vahvistettu kumipusla ja hela setti" ( http://www.schmiedmann.fi/fi/bmw-e46...e=3003112604HD) menee vm. 1999 e46 sedan väsähtäneeseen vakioalustaan..?
Tekeekö noilla mitään..?
Kellään mitään sanottavaa..? :think
EDIT: niin ja kai nuo nyt eteen on..?
Comment
-
-
Soitin ja kajarit pitää päivittää kun ei noita orkkiksia jaksa Erkkikään
Kajarit oviin saa vaihtaa joku muu mutta tuon soittimen ajattelin vaihdella itse.
Onko jotain suosituksia sellaisesta kohtuuhyvästä pelistä, unohdetaan nyt ne kalleimmat hifivermeet?
Mp3/usb-toisto olisi aika must ja jos taustaväriä saisi oranssiin päin niin sehän olisi siistiä myös."Jazz motherfucker, jazz!!! Do you play it?"
Miksausta, laitevuokrausta, nauhoituksia...kysy
[email protected]
nykyään : E46 328ia -99
EX: E30 318ia -86?, E34 -89/90 520ia
Comment
-
-
Originally posted by zakallin View PostSoitin ja kajarit pitää päivittää kun ei noita orkkiksia jaksa Erkkikään
Kajarit oviin saa vaihtaa joku muu mutta tuon soittimen ajattelin vaihdella itse.
Onko jotain suosituksia sellaisesta kohtuuhyvästä pelistä, unohdetaan nyt ne kalleimmat hifivermeet?
Mp3/usb-toisto olisi aika must ja jos taustaväriä saisi oranssiin päin niin sehän olisi siistiä myös.
Tai sitte joku perus 1din soitin ja tarvittavat adapterit kojetauluun ja johtoihin mutta alkuperäinen ulkonäkö kärsii ikävästi tästä.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by Jygga View PostKellään mitään sanottavaa..? :think
EDIT: niin ja kai nuo nyt eteen on..?
Kyllä ovat eteen.
Tietääkö kukaan tuotenumeroa E46 Coupen ovissa olevalle alatiivisteelle. Mä en löydä/tunnista sille tuotenumeroa ja jos jollain on ylimääräiset uudet tai todella hyvä kuntoiset niin saa tarjota.Last edited by Järppä; 16-08-2013, 08:18.Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Comment
-
-
Originally posted by huTsu View PostAinakin mun lukutaidolla siellä lukee E46 kaikki mallit pois lukien IX ja M3.
Kyllä ovat eteen.
Tietääkö kukaan tuotenumeroa E46 Coupen ovissa olevalle alatiivisteelle. Mä en löydä/tunnista sille tuotenumeroa ja jos jollain on ylimääräiset uudet tai todella hyvä kuntoiset niin saa tarjota.
Osa numero 1
Tuota kai tarkotit?Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Nykynen:E39 530dA tourinki -02
EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta
Comment
-
-
Originally posted by huTsu View PostTietääkö kukaan tuotenumeroa E46 Coupen ovissa olevalle alatiivisteelle. Mä en löydä/tunnista sille tuotenumeroa ja jos jollain on ylimääräiset uudet tai todella hyvä kuntoiset niin saa tarjota.
Edit: Kives ehti..
Comment
-
-
heh pakko se on uskoa teitä, jotenkin oletin sen olevan ihan toinen tiiviste.
Iso kiitos.Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Top Gear review
Comment
-
-
Originally posted by huTsu View PostAinakin mun lukutaidolla siellä lukee E46 kaikki mallit pois lukien IX ja M3
Tänks. Niin ja ihan vain varmistin (kyllä minä lukea osaan..). Kertaalleen olen vääriä osia saanut nipun vaikka oli muka juuri kyseiseen malliin tarkoitettuja..
Se olisi kiinnostanut vain vielä että onko kellään kokemuksia noista..? :think
Comment
-
-
Originally posted by Jygga View PostTänks. Niin ja ihan vain varmistin (kyllä minä lukea osaan..). Kertaalleen olen vääriä osia saanut nipun vaikka oli muka juuri kyseiseen malliin tarkoitettuja..
Se olisi kiinnostanut vain vielä että onko kellään kokemuksia noista..? :thinkF30 320d
F30 320i
E46 320i
E36 325i
E30 316
Comment
-
Comment