Kummasti tuntuu olevan liikkeellä kyseistä häikkää :think
Nimittäin: sama vika rahikaisella, viime viikon la napsahti samat valot tauluun ja etu/takapalat vaihtoon auton mukaan
No, täytyy nollailla koodit pois kun jaksaa ja kattoo häviskö vika...
Katoin vikakoodin niin oli Brake pad wear HA, 5DE1 Tuo HA varmaan kertoo että mistä pyörästä tulee? H ilmeisesti lyhenne taka-akselista ja A oikea puoli. Ainakin alustavan suomi saksa käännösten perusteella Palaa kyllä oli ainakin ulkopuolella vaikka muille jakaa niin oisko vaa anturissa kosketushäikkää
Mulla pamahti kans ilman mitään ennakkovaroitusta suoraan punainen valo tauluun, auto nosturilla. Ja i-Driveen ilmoitus että aja perhana heti marmorille ja vaihdata kaikki jarrupalat. Taskulamppu käteen ja katsomaan mikämoinen on palojen kuluneisuus. Edessä oli varmaan 20 mm ja takana 15 mm pintaa jäljellä. Vikakoodi jäi päälle eikä saanut kuitattua pois. No, vanha kunnon DIS esille ja kuittasin etu ja takapalt vaihdetuksi. Nyt täytyy vissiin vaan itse huolehtia että pintaa paloissa riittää.
Kummasti tuntuu olevan liikkeellä kyseistä häikkää :think
Nimittäin: sama vika rahikaisella, viime viikon la napsahti samat valot tauluun ja etu/takapalat vaihtoon auton mukaan
Palat ja levyt on vaihdettu n. 10 000km sitten ja muistelisin että idrive ilmoitti yli 60 000km vielä molempien päiden palojen vaihtoon???
Onko näillä loskapaskakeleillä mahd. jotain yhteyttä tähän :think
No, täytyy nollailla koodit pois kun jaksaa ja kattoo häviskö vika...
Mitäs vittua kun käsijarrun merkkivalo palaa punaisena ja sanoo että jarrupalat pitää vaihtaa? Mutta i-drivestä on 30t kumpienkin palojen vaihtoon? Eikä ne mun mielestä ainakaan syksyllä kuluneet ollu
Mulla pamahti kans ilman mitään ennakkovaroitusta suoraan punainen valo tauluun, auto nosturilla. Ja i-Driveen ilmoitus että aja perhana heti marmorille ja vaihdata kaikki jarrupalat. Taskulamppu käteen ja katsomaan mikämoinen on palojen kuluneisuus. Edessä oli varmaan 20 mm ja takana 15 mm pintaa jäljellä. Vikakoodi jäi päälle eikä saanut kuitattua pois. No, vanha kunnon DIS esille ja kuittasin etu ja takapalt vaihdetuksi. Nyt täytyy vissiin vaan itse huolehtia että pintaa paloissa riittää.
Mitäs vittua kun käsijarrun merkkivalo palaa punaisena ja sanoo että jarrupalat pitää vaihtaa? Mutta i-drivestä on 30t kumpienkin palojen vaihtoon? Eikä ne mun mielestä ainakaan syksyllä kuluneet ollu
Ei se idrive laske, että kuinkapaljo pääset vielä paloilla. Se on jokin kilometrimäärä nollauksesta.
Joko kulunut tai sitten mennyt anturin johto poikki :think
Mitäs vittua kun käsijarrun merkkivalo palaa punaisena ja sanoo että jarrupalat pitää vaihtaa? Mutta i-drivestä on 30t kumpienkin palojen vaihtoon? Eikä ne mun mielestä ainakaan syksyllä kuluneet ollu
Jaahas, 11/2011 ja 80t pääsi edellisellä ahtimella. Nyt vaihdettu uusi vanhan väljän tilalle ja mukana paketissa oli tuo ahtopaineensäödin solenoidi vai miksikä sitä nyt kutsutaan. Ahtimen vaihdon jälkeen tuli semmoinen ilmiö, että ko. säädin naputtaa n. 30-60sec kun esim avaa ovet. Ei liene normaalia? Vikakoodeja ei anna. Ideoita mistä mahtaa johtua?autohan oli e81 320d 120kw, eli vanhemmalla m47 koneella vielä.
Taka turvavyö olisi menossa vaihtoon. Koiran perkele järsiny. Onnistuuko ihan plug%play, vai onko siellä joku anturi/vastaava sähkönen kiristin sen nallin lisäksi?
Kiitos etukäteen
E91 siis kyseessä
Eikös tällä systeemillä kulu öljyä aivan tolkuttomasti, jos haluaa oikeasti vaihtaa kaikki nesteet?
Ite ottasin banjoliittimen hammastangolta ja valuttasin sitäkautta pois?
Niinno 7e/L. Litralla vetäsee läpi ja kahella varman päälle. Ite ostin 3 litraa ja yks jäi hyllyyn ku oli kahen jälkeen jo liian kirkasta Eikä tippa tapa jos vähä jää vanhaa. Ideahan tossa että öljy kiertää sitä mukaan kun rattia kääntää ja aina väliin imastaan säiliöstä vanhat veke. En ne siellä eestaas sotkeudu. Eikä se vanha ainakaa mulla 250tkm pyörineenä ollu sen kummempaa turhalta työltä tuntu loppupelissä, mutta tulipaha vaihettua.
Eikä rattia eestaas yhtään ohjetta enempää niin tulee säiliöön sitä mukaa vanhaa kun uutta lähtee toiseen suuntaan.
Eikös tällä systeemillä kulu öljyä aivan tolkuttomasti, jos haluaa oikeasti vaihtaa kaikki nesteet?
Ite ottasin banjoliittimen hammastangolta ja valuttasin sitäkautta pois?
Leave a comment: