Yhtäkkiä arvaisin että on vesiventtiilin tai lisävesipumpun jalan paikka..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Viime viikonloppuna konehuonetta pestessä mietin täysin samaa asiaameinasin töissä taiteilla solukumista jotkut paikat talveks.. Katotaa kauan kestää..
e30 328i Alpinweiss 2
e46 330i M-sport2
Comment
-
-
Originally posted by _Sylin_teri_ View PostMulla on 330d:ssä vähä ongelmaa toisen takaikkunan kanssa. Kun nostaa ylös niin ei jää ylös vaan tippuu n.10cm ja jää siihen. Saa kuitenkin ylös jäämään kun pysäyttää heti kun on ylhäällä. Onko tuolla joku mikrokytkin tms. joka on rikki?
Saattaa vaatia vähän harjoittelua että onnistuu.
Ja Impalla ainakin onnistuu.
tuolla lisää aiheesta: http://5series.net/forums/diy-do-you...arning-121464/
(Taitaa vaatia kirjautumisen)
JarppaBMW i4M50 individual -23
exiä: BMW 545e -21
BMW F33 435xd -15
M550xd-12
e93 330da -08
Dodge Stealth RT/TT -91
Ford Thunderbird SC -91
Olds Supreme avo -71
Chevy Chevelle 2d HT -72
Comment
-
-
Aiempi omistaja kokeillut "teen itse, säästän" metodilla korjata tavaratilan verhon tangon päässä olevaa rullaa kuvan osoittamalla tavalla. Laitettu ruuvi siihen päähän ja eihän se toimi. Rulla on haljennut ja ruuvin kanta hankaa sen verhon uraa.
Pitääkö tuohon hommata koko se tanko uusi? Ja onko se mahdollisesti tämä?:
Edit. Kuvaakin suuremmat pahoittelut, mutta mun ATK ei riitä pienentämään linkissä olevaa kuvaa ipadilla. Aibakaan bbcoden vakiokomennot ei tottele mua.F11 520dA (prd. 07/12) Sophistograu brillante
ex. E91 320dA LCI -09 (prd. 10/08)
Comment
-
-
e90 325i -05
Kuinka kuumana moottorin tulisi käydä? Nyt salavalikosta katseltuna vedenlämmöt 98-102astetta.
Surkea alavääntö myös ihmetyttää, vikakoodeja ei ole moottorista. 4000-4500 jälkeen rupeaa vasta vetämään. Kaasua joutuu painamaan suhteettoman paljon, jotta pysyy edes muiden perässä risteyksestä lähdössä.
Comment
-
-
Originally posted by timppa811 View PostSurkea alavääntö myös ihmetyttää, vikakoodeja ei ole moottorista. 4000-4500 jälkeen rupeaa vasta vetämään. Kaasua joutuu painamaan suhteettoman paljon, jotta pysyy edes muiden perässä risteyksestä lähdössä.-
Käyttöautona: F20
Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
Myydään: HP 14" kannettava Win11 **240e**
-
Comment
-
-
Ok, eli alakierrosten väännöttömyys ei ole normaalia.
Tuleeko maf:sta vikakoodia?
Auto on ollut vasta muutaman päivän ja tällöin ei ole lamppuja sytytellyt.
Originally posted by Zeta View PostSyttyykö silloin tällöin kylmänä keltaista moottorivaloa tauluun? Olisiko joku imupuolenvuoto tai MAF viallinen?
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostMitenkä tuon jarrullisen vakionopeussäätimen toiminta menee? Kiinnostaisi mistä saan sen edellisen nopeuden takasi, jos oon joutunut ite polkasee jarrua,tms. Kevyt painallus muuttaa 1 ja pohjaan veto/työntö 10km/h nopeutta.Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Comment
-
Comment