Tämä varmaankin kyseessä, jos ei hapettumien poisto auttanut. Itselläni oli sama homma sedanissa, mutta pikkuisen hapettuman putsailua niin taas pelittää. Kumma kottero kun yhtään polttimoa ei ole palanut, paitsi xenonit.
Kiitoksia vinkeistä. Joo ledejä pyöritelty kyllä molemminpäin, ei ole siitä kiinni.
Pitää vielä putsailla paremmin noita liittimiä jos se vaikka onkin jostain huonosta kontaktista kiinni.
Veikkaisin että ohjauskulma anturi ottanu vähän ihteensä siitä crc:stä. Ei varmaan auta kun ottaa irti ja putsailla. Aika helppo homma on ratti irroittaa Voisi tietysti vilkasta eka että mitä vikakoodia antaa jos laitteet löytyy. Käsittääkseni tuohan on optinen anturi niin saattaa vähä öljy välissä haitata
Meikällä ois itse asiassa yks viiksipaketti ilman vakkaria jouten. Siinä ois se ohjauskulma anturi samassa.
Jeps, aamulla tuli vielä kerran herjat tauluun mutta ei enää sen jälkeen. Täytyy toivoa että pysyy poissa. Varmaan crc:t haihtunu sen verran, vittu että meinas jo alkaa sylettää.
Termari kysymyksiä vaihteeks.. En varmaan oo ensimmäisen tuhannen joukossa joka kyselee. Mutta;
e90 330d näyttää ajon jälkeen ja aikana hädintuskin 60astetta. Joskus jopa 64, mutta saattaa alamäessä tippua 5 alkavaan hyvinkin..
Onko pelkästään toisen termarin vaihdosta hyötyä ja kumpikohan niistä on rikki? Jos oottaa huomioon että ei tekis mieli laittaa rahaa ehjään
Ja vielä lisäten onko kukaan tulpannut egr rää näistä? Onko hyötyjä? Voiko egr termarinkin vain tulpata?
Termarit on rinnan,joten jompikumpi kun vuotaa niin lämmöt tippuu.
Eli lienee helpompi ja edullisempi vaihtaa.
Voihan sitä letkuja koettaa puristaa kasaan ja koettaa selvittää kumpi vuotaa.
Kannattaa nopeasti vaihtaa,että dpf pysyisi kunnossa
Termarit on rinnan,joten jompikumpi kun vuotaa niin lämmöt tippuu.
Eli lienee helpompi ja edullisempi vaihtaa.
Voihan sitä letkuja koettaa puristaa kasaan ja koettaa selvittää kumpi vuotaa.
Kannattaa nopeasti vaihtaa,että dpf pysyisi kunnossa
Näimpä, kiitoksia! Tiedättekö vielä voiko LCI takavalot retrofitata prefaceen vain vaihtamalla kontin ja ohjelmoimalla ledit?
No lisätään nyt tähänkin vielä että tuleeko 330d stä törkeen kuulonen jos poistais takavaimentimen? nythän ei pidä juuri ollenkaan ääntä, eikä tarviskaan kun sillon ku mennään ?
Kiitoksia vinkeistä. Joo ledejä pyöritelty kyllä molemminpäin, ei ole siitä kiinni.
Pitää vielä putsailla paremmin noita liittimiä jos se vaikka onkin jostain huonosta kontaktista kiinni.
Joo tuli putsailtua liittimet pienistä hapettumista, mutta ei ollut vika niissä. Yleismittarillakin vielä mittailin ja toiselle polttimolle 12.10V ja toiselle ei tule mitään. Mistä nuo johot yleensä antautuvat? :think
Joo tuli putsailtua liittimet pienistä hapettumista, mutta ei ollut vika niissä. Yleismittarillakin vielä mittailin ja toiselle polttimolle 12.10V ja toiselle ei tule mitään. Mistä nuo johot yleensä antautuvat? :think
Takaluukun saranan kohdalta. Mutta noille tulee vain yksi syöttöjohto ei siis molemmille omaa vai?
Aiemmissa viesteissä oli tosiaan maininta ettei tulisi kuin yksi johto kilvenvaloille. Himpun verran purin kontinluukunverhoilua ja molemmilta valoilta lähtee omat johdot johtosarjaan. Minne asti sitten menevät erillään vai yhdistyvätkö?
Onkohan ominaisuus vai onko jossain vikaa, kun nyt viileämmillä ilmoilla matkaa ajaessa alkanut sisäilma autossa ahdistamaan? Ilma on todella lämmintä ja jotenkin hapetonta, vaikka lämpötila säädetty esim. 19c. Tuntuu, että ilma ei vaihdu kabiinissa, ei juuri väliä onko soft, medium vai intense asetus. Jos painaa siitä max napista, niin pystyy taas hengittämään normaalisti.
Ja palaako se ilmastoinnin hiutaleen kuvan valo aina auto-asennossa? Audissa se ainakin sammui ulkolämpötilan laskettua siihen pisteeseen, ettei kompura enää pyörinyt.
Onkohan ominaisuus vai onko jossain vikaa, kun nyt viileämmillä ilmoilla matkaa ajaessa alkanut sisäilma autossa ahdistamaan? Ilma on todella lämmintä ja jotenkin hapetonta, vaikka lämpötila säädetty esim. 19c. Tuntuu, että ilma ei vaihdu kabiinissa, ei juuri väliä onko soft, medium vai intense asetus. Jos painaa siitä max napista, niin pystyy taas hengittämään normaalisti.
Ja palaako se ilmastoinnin hiutaleen kuvan valo aina auto-asennossa? Audissa se ainakin sammui ulkolämpötilan laskettua siihen pisteeseen, ettei kompura enää pyörinyt.
Ilmastoinnin valo palaa aina jos sitä ei ole sammutettu.
Ilmastointi ei kuitenkaan toimi alemmissa lämpötiloissa.
Joskus syksyisin kun ulkona vähän lämmintä olen huomannut,että tulee sisään "raikkaampaa " ilmaa kun pyöräyttää sitä puhalluksen säätöä siniselle tai puoleen väliin.
Jos siis on punaisella.
Tietysti raitisilma suodatin kannattaa olla hyvässä kunnossa.
Mikä on pieni ledi joka on taustapeilissä, paloi vihreenä kun auton ostin ja nyt jonkuun aikaa ollu pimeenä, ilmeisesti himmentyvä taustapeili? Miten saisi aktivoitua taas päälle? Sitten ihmetyttää sadetunnistin. Kyykeytyy ilmeisesti kun viiksen päästä painaa nappulaa ja valo syttyy? Mulla tuntuu toimivan vaan silloin niinkuin perus tihku, eli ei nopeudu pyyhkiminen vaikka alkaa sataa kaatamalla... Kiitos jo etukäteen
Comment