Onkohan kellään kokemuksia 330D takapöntön vaihdosta/poistosta vaikuttaako äänimaailmaan mitenkään? Putkiliitoksia putkessa ei taida olla eli menee rälläkkä hommiksi koko touhu?
Muistan että muutamalla jäsenellä täällä projekteissa/showroomissa oli erittäin hienosti hitsattu tigillä parikin ratkasua takapöntön tilalle suorana putkena.
Toki myös kokemuksia jos joku on 3.0d ottanut pois, onko mitään muutosta äänien suhteen vai onko turha operaatio? Tehoihinhan tuo ei vaikuta, mut on niin äänetön laite että vähän meinaa olla jo liian äänetön omaan makuun.
Myös takapönttö mahdollisuuksia saa kertoilla Eisenmann ja Supersprint (myös Remus Saksan ebaysta näyttäisi löytyvän) näyttää ainakin takapönttöjä valmistavan, mut aika kallis hinta se on pelkästä äänestä, jos suora pöntön pois tms saa jotain vastaavanlaist aikaan.
Onkohan kellään kokemuksia 330D takapöntön vaihdosta/poistosta vaikuttaako äänimaailmaan mitenkään? Putkiliitoksia putkessa ei taida olla eli menee rälläkkä hommiksi koko touhu?
Muistan että muutamalla jäsenellä täällä projekteissa/showroomissa oli erittäin hienosti hitsattu tigillä parikin ratkasua takapöntön tilalle suorana putkena.
Toki myös kokemuksia jos joku on 3.0d ottanut pois, onko mitään muutosta äänien suhteen vai onko turha operaatio? Tehoihinhan tuo ei vaikuta, mut on niin äänetön laite että vähän meinaa olla jo liian äänetön omaan makuun.
Myös takapönttö mahdollisuuksia saa kertoilla Eisenmann ja Supersprint (myös Remus Saksan ebaysta näyttäisi löytyvän) näyttää ainakin takapönttöjä valmistavan, mut aika kallis hinta se on pelkästä äänestä, jos suora pöntön pois tms saa jotain vastaavanlaist aikaan.
Tyhjäkäyntiääneen ei mitään muutosta pöntön poistolla,vedossa ääntää tuleekin lisää sitten.
Tyhjäkäyntiääneen ei mitään muutosta pöntön poistolla,vedossa ääntää tuleekin lisää sitten.
Ok kiitoksia tiedosta, eipä tyhjäkäynnillä ääntä tarvisikaan mut jos kuormalla vähän pitäisi möykkää. Ettei äänimaailma olisi ihan noin tylsä kauttaaltaan
Villi veikkaus että napa kiero? Joskus itellä oli myös selvittämätöntä tärinävikaa edessä mutta meni sitten auto vaihtoon ennenku kerkesin selvittää. Vanteet todettiin suoraks, jarrulevyt vaihdoin ja ei kyllä alustasta sellanen tärinä oikein tuntunut tulevan. Tuota napaa olisin seuraavaksi lotonnut. Edit: Onhan ne sovitinholkit sopivat/tiukat mikäli sellasilla on vanteet? Aika tärinät ainakin e39:ssä tuli kun jäi laittamatta ne kerran
Kyllä se vain talvisetissä vika oli tasapainotuksessa, liikkeessä näemmä ei osata mutta foorumilta löytyi ammattitaitoa
Onko tiedossa mitään tilastoa näistä paljon puhutuista jakopääongelmista? Lähinnä kiinnostaisi onko vikaa keskimäärin kyseisissä moottoreissa 1/10, 1/100, 1/1000 vai millainen riski todellisuudessa on?
Itsellä nyt vm. -09 320dA eli n47 koneella, ajettu 162tkm. Olen alkanut harkita vaihtoa vastaavaan peliin isommalla koneella, 330d n57 tai 335d m57n2. Kannattaako tuon jakopääongelman välttämiseksi hommata siis 335d vaikka oman tehotarpeen puolesta myös 330d riittäisi?
Onko tiedossa mitään tilastoa näistä paljon puhutuista jakopääongelmista? Lähinnä kiinnostaisi onko vikaa keskimäärin kyseisissä moottoreissa 1/10, 1/100, 1/1000 vai millainen riski todellisuudessa on?
Itsellä nyt vm. -09 320dA eli n47 koneella, ajettu 162tkm. Olen alkanut harkita vaihtoa vastaavaan peliin isommalla koneella, 330d n57 tai 335d m57n2. Kannattaako tuon jakopääongelman välttämiseksi hommata siis 335d vaikka oman tehotarpeen puolesta myös 330d riittäisi?
Suurimmassa määrin jakopää ongelma nimenomaan N47D20 koneessa.
Käsittääkseni ongelma ei ole vaivannut niinkään 6 koneita.
330d vain alle. Jos ei tuplaturboa tarvitse.
Onko tiedossa mitään tilastoa näistä paljon puhutuista jakopääongelmista? Lähinnä kiinnostaisi onko vikaa keskimäärin kyseisissä moottoreissa 1/10, 1/100, 1/1000 vai millainen riski todellisuudessa on?
Itsellä nyt vm. -09 320dA eli n47 koneella, ajettu 162tkm. Olen alkanut harkita vaihtoa vastaavaan peliin isommalla koneella, 330d n57 tai 335d m57n2. Kannattaako tuon jakopääongelman välttämiseksi hommata siis 335d vaikka oman tehotarpeen puolesta myös 330d riittäisi?
Heksunaattori hakee N57 koneisen auton ja jos ei teho riitä niin ruuvia lisää.Eikä tarvitse miettiä jakopää ongelmia .
Comment