Paloturvallisuus on tärkeä asia, mutta niin on mielenterveyskin. Vahva epäilys että tuolla putkileikkurilla tulee rälläkkää äkkiä ikävä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by bemmeri View PostBiltemassa on samanlainen leikkuri.
Ei jaksana kihnuttaa putkea poikki asti, kun tuntu että vaan tulee pikku ritsi putken pintaan. No, saipahan tuolla hyvän, suoran leikkausjäljen mistä hivauttaa rälläkällä poikki.
Paineilmasaha löytyy kans, niin eiköhän tuo onnistu.
Comment
-
-
Originally posted by Puistis View PostPuukkosahalla vedin oman putken poikki. Hyvin se sillä onnistui.Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Jees.
Vahingossa huomasin aiemmin, että M3 Look-puskurin pystyy jokseenkin asiallisesti sovittamaan aktiivivakkarin tutkan kanssa.
Alkaa lähteä homma hanskasta.
Comment
-
-
Tarkoitus vaihtaa autoa uudempaan. Mielessä ollut 320d tai vastaavanhintainen bensa. Pahaksi onneksi kaikki dieselit mitkä silmään pistää ovat N47 moottorilla. Onko kyseinen ongelma niin paha kuin internet kertoo, vai onko kuitenkin vain kaikki huonot kokemukset netissä eikä hyvistä puhuta?
esim -08 bmw 320d 230tkm, jakoketju vaihdettu (en tiedä kuinka hiljattain). Kaksoismassavauhtipyörä vaihdettu juuri. Huollot tehty huoltokirjan mukaan.
Comment
-
-
Kuuntele että rapiseeko/rahiseeko. YouTubessa on esimerkkivideoita. Ongelma on muutenkin liioiteltu. Itse pidän tästä n47 koneesta jo tuollaisenaan, varsinkin verrattuna edelliseen m47n. AJ-techillä pitäis vielä käydä.
Eli tarkoituksena oli sanoa että jos auto miellyttää ja huollot on tehty niin osta pois!Last edited by Malagutisti; 24-04-2016, 08:58.BMW E46 328i -03 Silbergrau Metallic ratapäivälelu, maybe one day
BMW E90 320d -08 Sparkling Graphite Metallic
E46 320d purettua palikkaa tarjolla
Comment
-
-
Nyt on niin tyhmä kysymys (vai kysyjä), että hävettää kysyäkin... mutta kysyn silti!Eli: onko 320d:n öljykorkin avaamisessa joku niksi? Koitin eilen lisätä ripauksen ölppää koneeseen, niin ei perkele aukea korkki koneen päältä.
Olkaa hyvät nauruista!V60 D4 AWD -16
Civic "Track-spec" VTEC -02 kauppakassi
ex V60 D4 -13
ex E36 323i 4D -96
ex E91 320d -06 Stage 1
Comment
-
-
Originally posted by soundeffect View PostTarkoitus vaihtaa autoa uudempaan. Mielessä ollut 320d tai vastaavanhintainen bensa. Pahaksi onneksi kaikki dieselit mitkä silmään pistää ovat N47 moottorilla. Onko kyseinen ongelma niin paha kuin internet kertoo, vai onko kuitenkin vain kaikki huonot kokemukset netissä eikä hyvistä puhuta?
esim -08 bmw 320d 230tkm, jakoketju vaihdettu (en tiedä kuinka hiljattain). Kaksoismassavauhtipyörä vaihdettu juuri. Huollot tehty huoltokirjan mukaan.
Comment
-
-
Noniin homma alkaa mennä mielenkiintoiseksi :think kävin katsastamas joku viikko sitte ja pomppas päästöistä CO 3,60, CO2 12,40, HC 193, O2 0,08, Lambda 0,890 ja obd testi anto vikakoodin P0597. Vikakoodit luettiin bemarin ISTA:lla ja anto koodit MAP THERMOSTAT ACTIVATION & DENOX CATALYTIC CONVERTER SULPHURIZED.
Nettiä lueskeltuani päädyin siihen että kyseinen mottorityyppi kerryttää typpipartikkelia kattiin ja nyt ei ollut tehny degenerointi polttoa koska moottorin lämmöt ei ole tarpeeksi korkealla. Vaihdoin termostaatin ja nyt nousee lämmöt niin kuin pitääkin
Mutta nyt sitten uudes päätöjen mittaukses CO 0,00, CO2 7,3, HC 0, O2 10,5, Lambda 1,500. Mistähän tämä nyt siten johtuu? onko ideoita? itellä tuli mieleen ekana imuvuoto jossain. Testaaja sanoi että välillä arvot kävi hyvillä lukemilla mutta sitten taa heitti miten sattuu.
Autohan toimii ajollisesti niin kuin pitää, ei pidä erikoisia ääniä, käy tasaisesti, vedot on tallella ne mitä tuollases nyt voi olla.- Käyttöauto Bmw Service -
NSC Motorsport
Nykyiset:
- 318d -16 B47d20 Mineralweiss
- 316ti -98 M43b16 Alpinweiss
- 328i -99 M52b28 Cosmosswartz Metallic "Drifter project"
Ex:
- 525i -09 N53b30 Monacoblau Metallic
- 523i -96 M52b25 Calypsorot Metallic
- 318i -08 N43b20 Montegoblau Metallic
- 320i -02 M54b22 JapanRot
- 316i -95 M43b16 Alpinweiss
- 316i -89 M40b16 Citroen KJA
Comment
-
-
Originally posted by BMW_mane View PostNoniin homma alkaa mennä mielenkiintoiseksi :think kävin katsastamas joku viikko sitte ja pomppas päästöistä CO 3,60, CO2 12,40, HC 193, O2 0,08, Lambda 0,890 ja obd testi anto vikakoodin P0597. Vikakoodit luettiin bemarin ISTA:lla ja anto koodit MAP THERMOSTAT ACTIVATION & DENOX CATALYTIC CONVERTER SULPHURIZED.
Nettiä lueskeltuani päädyin siihen että kyseinen mottorityyppi kerryttää typpipartikkelia kattiin ja nyt ei ollut tehny degenerointi polttoa koska moottorin lämmöt ei ole tarpeeksi korkealla. Vaihdoin termostaatin ja nyt nousee lämmöt niin kuin pitääkin
Mutta nyt sitten uudes päätöjen mittaukses CO 0,00, CO2 7,3, HC 0, O2 10,5, Lambda 1,500. Mistähän tämä nyt siten johtuu? onko ideoita? itellä tuli mieleen ekana imuvuoto jossain. Testaaja sanoi että välillä arvot kävi hyvillä lukemilla mutta sitten taa heitti miten sattuu.
Autohan toimii ajollisesti niin kuin pitää, ei pidä erikoisia ääniä, käy tasaisesti, vedot on tallella ne mitä tuollases nyt voi olla.e90 330i lci -09
Opel Manta Gsi,yhteistä matkaa jo vuodesta -83
Ex: e46 330d Touring M-Sport II -04
Comment
-
-
Originally posted by JTP View PostEi siellä mitään imuvuotoja ole. Noissa laihaseosmoottoreissa jäännöshappi saattaa olla yli 10 ja lamdda-arvo jopa 4 silloin kun moottori käy laihaseosmoodilla. Katsastusasemilla on Trafin erillisohje N43 ja N53 päästöarvojen tulkintaan http://www.trafi.fi/filebank/a/14145...mbda_arvot.pdf- Käyttöauto Bmw Service -
NSC Motorsport
Nykyiset:
- 318d -16 B47d20 Mineralweiss
- 316ti -98 M43b16 Alpinweiss
- 328i -99 M52b28 Cosmosswartz Metallic "Drifter project"
Ex:
- 525i -09 N53b30 Monacoblau Metallic
- 523i -96 M52b25 Calypsorot Metallic
- 318i -08 N43b20 Montegoblau Metallic
- 320i -02 M54b22 JapanRot
- 316i -95 M43b16 Alpinweiss
- 316i -89 M40b16 Citroen KJA
Comment
-
Comment