Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 335i (N54) SAA LUKOTTAA viritys part II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tommix
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 5442
    • S:t Karins

    Originally posted by Dusty View Post
    MHD vai JB4? Milläs katsotte live dataa kun katsotte arvoja?
    JB4 livedataa ja ennen kaikkea logit...
    Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
    Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
    ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
    Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

    Comment

    • Dusty
      Bimmer Rookie
      • May 2017
      • 112
      • Vantaa

      Originally posted by Tommix View Post
      JB4 livedataa ja ennen kaikkea logit...
      Okkei tämäpä selvä. Tässä oon kelaillu et paanko MHD softan inee vaa vai laitanko iha jb4 kiinni. Vähäsen oon enemmän ehkä jb4 puolella tällä hetkellä.
      Kolhujen oikasut maalaamatta.

      Comment

      • miyli
        BTCF Member
        • Dec 2008
        • 2092
        • Naantali

        Originally posted by Dusty View Post
        Okkei tämäpä selvä. Tässä oon kelaillu et paanko MHD softan inee vaa vai laitanko iha jb4 kiinni. Vähäsen oon enemmän ehkä jb4 puolella tällä hetkellä.
        Jos et kauheasti meinaa viritellä MHD kin toimii. Kummastakin saa live dataa ulos.
        Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
        Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
        Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"

        Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
        Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm



        Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
        1/4 maili 11.8 / 205 km/h
        0-200km/h 11.40s
        100-200km/h 6,00s
        http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354

        Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää

        Comment

        • Zoppa
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2010
          • 238
          • Espoo

          Musta tuntuu että suurin osa N54 kuskeista tällä foorumilla laittaa ne dp:t, välijäähyn ja dci:it, noilla modeilla ei vielä edes saada kaikkea irti MHD kartoista. Jos vielä haluaa lisää löylyä niin stage 2 pumpulla voi laittaa sen e60 kartan sisään jolle luvataan jo se 450hp. Mut jos tarkotuksena on laittaa isompaa ahdita tai metanolia, niin sitten suosiolla vaan jb4 sisään.
          Last edited by Zoppa; 02-07-2017, 20:42.
          E92 335i M-Sport -07
          EX: E85 Z4 3.0i

          Comment

          • TMB
            BTCF Member
            • Apr 2014
            • 124
            • Oulu

            No nyt on sitten vähän varpaita kastettu tähänkin lätäkköön ja stage1 MHD kartta fläsäytetty pirssiin. Nyt sitten kauhea epäilys, että oliko sillä mitään vaikutusta vai onko se pelkkää placeboa

            Comment

            • Zoppa
              Bimmer Fanatic
              • Aug 2010
              • 238
              • Espoo

              Originally posted by TMB View Post
              No nyt on sitten vähän varpaita kastettu tähänkin lätäkköön ja stage1 MHD kartta fläsäytetty pirssiin. Nyt sitten kauhea epäilys, että oliko sillä mitään vaikutusta vai onko se pelkkää placeboa
              Kokeile stage 1+ karttaa itse lähdin sillä aikoinaan suoraan liikkeelle.
              E92 335i M-Sport -07
              EX: E85 Z4 3.0i

              Comment

              • TMB
                BTCF Member
                • Apr 2014
                • 124
                • Oulu

                Originally posted by Zoppa View Post
                Kokeile stage 1+ karttaa itse lähdin sillä aikoinaan suoraan liikkeelle.
                Ihan vakioraudalla?

                Comment

                • Zoppa
                  Bimmer Fanatic
                  • Aug 2010
                  • 238
                  • Espoo

                  Originally posted by TMB View Post
                  Ihan vakioraudalla?
                  Täysin vakiona joo, tottakai täytyy pitää sen verta järki mukana ettei tee jatkuvasti vetoja yks toisensa perään. Suosittelen että seurailet aluks lämpöjä että tulee tutuksi miten ne käyttäytyy.
                  E92 335i M-Sport -07
                  EX: E85 Z4 3.0i

                  Comment

                  • vam0s
                    Bimmer Rookie
                    • Nov 2014
                    • 133
                    • 03

                    Varmistelen tässä vain että onko normaalia kun on katittomat dp't käytössä niin tulee vikakoodia
                    2c9e
                    2c9f
                    Jb4 ohjelma ja mhd ei ainakaan ilmoita että catless exhaust detected niinkuin muilla. Ainakin auton mukana tuli katilliset Downpipet ja autosta löytyi katittomista putkista kuitti

                    Comment

                    • Dusty
                      Bimmer Rookie
                      • May 2017
                      • 112
                      • Vantaa

                      En oo varma onko oikee topicci mutta kysäsen nopsaa että mistäs porukat on tilaillu dp:tä,dci:tä tai vaikkapa jäähyjä? Onko jotai vinkkejä mistä kannattaisi katsoa suomen/ulkomaitten puolelta?
                      Kolhujen oikasut maalaamatta.

                      Comment

                      • Tommix
                        BTCF Member
                        • Dec 2006
                        • 5442
                        • S:t Karins

                        Originally posted by Dusty View Post
                        En oo varma onko oikee topicci mutta kysäsen nopsaa että mistäs porukat on tilaillu dp:tä,dci:tä tai vaikkapa jäähyjä? Onko jotai vinkkejä mistä kannattaisi katsoa suomen/ulkomaitten puolelta?
                        Kannattaa muistaa että ne halvimmat DP:t ei sitten sovi millään paikoilleen. VRSF:t sopii ainakin hyvin. Sama pätee kiinacoolereihin. Wagner evo 2
                        Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                        Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                        ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                        Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                        Comment

                        • Tommix
                          BTCF Member
                          • Dec 2006
                          • 5442
                          • S:t Karins

                          Originally posted by vam0s View Post
                          Varmistelen tässä vain että onko normaalia kun on katittomat dp't käytössä niin tulee vikakoodia
                          2c9e
                          2c9f
                          Jb4 ohjelma ja mhd ei ainakaan ilmoita että catless exhaust detected niinkuin muilla. Ainakin auton mukana tuli katilliset Downpipet ja autosta löytyi katittomista putkista kuitti
                          Sulla on priva tukossa...
                          Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                          Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                          ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                          Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                          Comment

                          • vam0s
                            Bimmer Rookie
                            • Nov 2014
                            • 133
                            • 03

                            Originally posted by Tommix View Post
                            Sulla on priva tukossa...
                            Kokeile nyt

                            Comment

                            • vam0s
                              Bimmer Rookie
                              • Nov 2014
                              • 133
                              • 03

                              Mites muuten kannattaa katsoa/laittaa noi yksikärkiset tulpat niin että ovat oikein päin suutinta kohden?

                              Comment

                              • yarski
                                BTCF Member
                                • Sep 2013
                                • 312
                                • Rauma

                                Originally posted by vam0s View Post
                                Mites muuten kannattaa katsoa/laittaa noi yksikärkiset tulpat niin että ovat oikein päin suutinta kohden?
                                Merkkaa tussilla tulppaan ja/tai tulppa-avaimeen koukun se paikka missä menee tulpan runkoon kiinni. Jos jää suuttimeen päin niin vaihda se seuraavaan sylinteriin.
                                Tiedä sitten onko vaan jotain legendaa että sillä olisi jotain vaikutusta kun ruiskupaine on jotain, mitä ?
                                G26 i4 M50 supercharged
                                ex: F36 440i xdrive msport
                                ex: E91 335 lci xdrive msport

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎