Okkei tämäpä selvä. Tässä oon kelaillu et paanko MHD softan inee vaa vai laitanko iha jb4 kiinni. Vähäsen oon enemmän ehkä jb4 puolella tällä hetkellä.
Okkei tämäpä selvä. Tässä oon kelaillu et paanko MHD softan inee vaa vai laitanko iha jb4 kiinni. Vähäsen oon enemmän ehkä jb4 puolella tällä hetkellä.
Jos et kauheasti meinaa viritellä MHD kin toimii. Kummastakin saa live dataa ulos.
Käyttis:BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual" Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Musta tuntuu että suurin osa N54 kuskeista tällä foorumilla laittaa ne dp:t, välijäähyn ja dci:it, noilla modeilla ei vielä edes saada kaikkea irti MHD kartoista. Jos vielä haluaa lisää löylyä niin stage 2 pumpulla voi laittaa sen e60 kartan sisään jolle luvataan jo se 450hp. Mut jos tarkotuksena on laittaa isompaa ahdita tai metanolia, niin sitten suosiolla vaan jb4 sisään.
No nyt on sitten vähän varpaita kastettu tähänkin lätäkköön ja stage1 MHD kartta fläsäytetty pirssiin. Nyt sitten kauhea epäilys, että oliko sillä mitään vaikutusta vai onko se pelkkää placeboa
No nyt on sitten vähän varpaita kastettu tähänkin lätäkköön ja stage1 MHD kartta fläsäytetty pirssiin. Nyt sitten kauhea epäilys, että oliko sillä mitään vaikutusta vai onko se pelkkää placeboa
Kokeile stage 1+ karttaa itse lähdin sillä aikoinaan suoraan liikkeelle.
Täysin vakiona joo, tottakai täytyy pitää sen verta järki mukana ettei tee jatkuvasti vetoja yks toisensa perään. Suosittelen että seurailet aluks lämpöjä että tulee tutuksi miten ne käyttäytyy.
Varmistelen tässä vain että onko normaalia kun on katittomat dp't käytössä niin tulee vikakoodia
2c9e
2c9f
Jb4 ohjelma ja mhd ei ainakaan ilmoita että catless exhaust detected niinkuin muilla. Ainakin auton mukana tuli katilliset Downpipet ja autosta löytyi katittomista putkista kuitti
En oo varma onko oikee topicci mutta kysäsen nopsaa että mistäs porukat on tilaillu dp:tä,dci:tä tai vaikkapa jäähyjä? Onko jotai vinkkejä mistä kannattaisi katsoa suomen/ulkomaitten puolelta?
En oo varma onko oikee topicci mutta kysäsen nopsaa että mistäs porukat on tilaillu dp:tä,dci:tä tai vaikkapa jäähyjä? Onko jotai vinkkejä mistä kannattaisi katsoa suomen/ulkomaitten puolelta?
Kannattaa muistaa että ne halvimmat DP:t ei sitten sovi millään paikoilleen. VRSF:t sopii ainakin hyvin. Sama pätee kiinacoolereihin. Wagner evo 2
Varmistelen tässä vain että onko normaalia kun on katittomat dp't käytössä niin tulee vikakoodia
2c9e
2c9f
Jb4 ohjelma ja mhd ei ainakaan ilmoita että catless exhaust detected niinkuin muilla. Ainakin auton mukana tuli katilliset Downpipet ja autosta löytyi katittomista putkista kuitti
Mites muuten kannattaa katsoa/laittaa noi yksikärkiset tulpat niin että ovat oikein päin suutinta kohden?
Merkkaa tussilla tulppaan ja/tai tulppa-avaimeen koukun se paikka missä menee tulpan runkoon kiinni. Jos jää suuttimeen päin niin vaihda se seuraavaan sylinteriin.
Tiedä sitten onko vaan jotain legendaa että sillä olisi jotain vaikutusta kun ruiskupaine on jotain, mitä ?
Comment