e91 ei oltu saatu takapään kulmia säädettyä kun aurauksen säätöpultti juminut tukivarren puslan helaan kiinni. Mutta eikös tuo pultti nyt irtoa kun löysää mutterin ja lyö siihen pultin päähän?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Tome View Poste91 ei oltu saatu takapään kulmia säädettyä kun aurauksen säätöpultti juminut tukivarren puslan helaan kiinni. Mutta eikös tuo pultti nyt irtoa kun löysää mutterin ja lyö siihen pultin päähän?- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostEhkä, tai sitten pitää porata pois jos on pahasti syöpynyt. Tällöin menee mahdollisesti puslakin vaihtoon, riippuu kuinka nätisti irtoaa.
Comment
-
-
Originally posted by Tome View PostJoo.. pitää koittaa eka tuota lyömällä irroitusta. V*ttaa vaan kun eivät ilmeisesti kokeilleet tuota lyömistä siellä pajalla ja nyt pitää kahteen kertaan maksaa suuntauksesta jos hyvinki ois irronnu pelkästään iskemällä.
Comment
-
-
Originally posted by hj325hml View PostKiitos.
Valoille on pumppu myös?
Nestettä ei tule nyt mihinkään, täysin mykkä.
Valoille on oma pumppu. Itseltä meni samoilla oireilla ja samalla vaivalla vaihdoin molemmat. Schmiedmanilta taisi osat olla yhteensä 30€. Helppo vaihtaa ottamalla sisälokari irti.
Comment
-
-
Originally posted by sportpug25 View PostValoille on oma pumppu. Itseltä meni samoilla oireilla ja samalla vaivalla vaihdoin molemmat. Schmiedmanilta taisi osat olla yhteensä 30€. Helppo vaihtaa ottamalla sisälokari irti.
Molemmat hajosi samalla erää?
Onko siellä relettä tms. Mikä sulakkeiden lisäksi voisi aiheuttaa?F16 M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by hj325hml View PostMolemmat hajosi samalla erää?
Onko siellä relettä tms. Mikä sulakkeiden lisäksi voisi aiheuttaa?F10 530da xDrive -14
----------------
E92 330d -09
E93 325i -08
E92 330d -08
E61 535d -06
E91 320d -08
E46 330Ci -01
E61 525d -06
E90 320i -05
E46 325i -01
E46 318i -99
E36 316i -91
Comment
-
-
Originally posted by hj325hml View PostMolemmat hajosi samalla erää?
Onko siellä relettä tms. Mikä sulakkeiden lisäksi voisi aiheuttaa?
Comment
-
-
Originally posted by hj325hml View PostMolemmat hajosi samalla erää?
Onko siellä relettä tms. Mikä sulakkeiden lisäksi voisi aiheuttaa?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by aku1979 View PostWebasto ei lähde käyntiin. Kun kytkee päälle, kytkeytyy operaatio heti pois. Mistähän lähtisi tutkimaan? Käytin hanskalokeron kaikki sulakkeet pois kun en tiennyt mikä on webastolle, jos vaikka olisi ollut vikatilassa,mutta ei auttanut.Skoda Octavia & Yamaha FZS 600 -02
Ex. E91 330d -07
Comment
-
-
Originally posted by Homebrew View PostVikakoodit lukuun, vois olla esim. auxiliary water pump rikki/jumissa tai akkujännite liian alhainen.. Tai sitten weba lukossa... Itsellä nuo kaksi ekaa aiheuttanut samaa vikaa.
Comment
-
-
Tulee vikakoodia "throttle body actuator"...ei sytytä moottorin vikavaloa. Muita selkeitä oireita en ole huomannut kuin moottorin vapinan sammutettaessa. Yksi asia mikä häiritsee on aavistuksen huono kaasuunvastaaminen ennen turbon mukaan tuloa.Vaihdoin joku aika sitten polttoainesuodattimen ja tämän jälkeen auto vastasi kaasuun kuten pitääkin tai kuten toivoisin sen vastaavan eli voimaa oli mukavasti alarekisterissä ilman tärinöitä. Tätä hyvää kesti kuitenkin vain muutaman päivän. Voisikohan tämä(kin) johtua viallisesta kaasuläppäkotelosta? Putsasin egr:n n. kaksi vuotta sitten eli tuskin se tässä ajassa(n.40tkm) on ehtinyt tukkeutua. Kyseessä 330xda -06.
Comment
-
Comment