Originally posted by yarski
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Tome View PostOnko sieltä takaa nyt tarkistettu välykset? Eli takapää ilmaan ja vääntelemään. Onhan siellä montakin mahdollista aiheuttajaa kuten narinahelat. Viimeisenä epäilisin mitään takakelkan kiinnityksiä..E91 330dA
Comment
-
-
Rattilukon varoitusvalo
Minun E90 320da (2005) ilmoittaa keltaista rattilukon varoitusvaloa (ratin ja lukon kuva) aina autoa käynnistäessä/lukot avatessa ja kehoittaa heiluttamaan rattia. Rattilukko toimii normaalisti eikä ole edes lukittuna, kun autoon menen (suoristan aina renkaat parkkeeratessa). Tällä foorumilla on todettu että softan päivitys auttaisi. Laakkoselta kun kysyin softan päivitystä, oli vastaus että ei kuulosta todennäköiseltä ratkaisulta ja täytyy tutkia sähköt.
Löytyisikö Helsingin suunnalta apua päivittämiseen? Laakkoselta sain ajan viikon päähän ja olisi hyvä hoitaa asia mieluummin kuntoon ennen kuin tulee punainen varoitusvalo. Ja välttyisi vielä mahdollisesti turhilta osien vaihdoilta.
Comment
-
-
Tarkotus olisi nyt siis hommata 335 e92 tai ehkä jopa mielummin e90 noh ei siitä sen enempää vaan mennään suoraan kysymyksiin.
En osaa päättää automaatin ja manuaalin väliltä. Automaatissa viehättää lootan nopeus ja vaihtaessa "pauke ja piereskely" äänet. Manuaalissa taas omanlaisensa "vapaus"
Eli mitä kannattaa miettiä keston ja tehonkeston puolesta noista?
myöskin vielä pohdin kaadunko bensan vai dieselin puolelle.
Comment
-
-
Originally posted by Islay View PostMinun E90 320da (2005) ilmoittaa keltaista rattilukon varoitusvaloa (ratin ja lukon kuva) aina autoa käynnistäessä/lukot avatessa ja kehoittaa heiluttamaan rattia. Rattilukko toimii normaalisti eikä ole edes lukittuna, kun autoon menen (suoristan aina renkaat parkkeeratessa). Tällä foorumilla on todettu että softan päivitys auttaisi. Laakkoselta kun kysyin softan päivitystä, oli vastaus että ei kuulosta todennäköiseltä ratkaisulta ja täytyy tutkia sähköt.
Löytyisikö Helsingin suunnalta apua päivittämiseen? Laakkoselta sain ajan viikon päähän ja olisi hyvä hoitaa asia mieluummin kuntoon ennen kuin tulee punainen varoitusvalo. Ja välttyisi vielä mahdollisesti turhilta osien vaihdoilta.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by teko View PostE90 -05, 325i. Täytyykö akku koodata vaihdon jälkeen. Carly Bmw sanoo, että akun koodaus toiminto ei ole saatavissa kyseiselle autolle, kun yritin toiminnon avata. Ton perusteella ei tartteis koodata?
Last edited by HTK12; 18-11-2016, 11:43.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
2c27
Moottorinhäiriövalo syttyi, antoi vikakoodin lamdasta; 2C27 oxygen sensor before catalytic
Oxygen sensor 2 not active, kun tarkemmin katseli. Tämän signaali noin 0,5 heikompi kuin toisen
Auto 330ia -06 mikähän lamda mahtaa olla kyseessä, eikös niitä neljä ole?!?E46Ci Facelift, F34Gt
Ex:
3-series 4x
5-series 24x
7-series 5x
X3
Comment
-
-
Originally posted by vam0s View PostTarkotus olisi nyt siis hommata 335 e92 tai ehkä jopa mielummin e90 noh ei siitä sen enempää vaan mennään suoraan kysymyksiin.
En osaa päättää automaatin ja manuaalin väliltä. Automaatissa viehättää lootan nopeus ja vaihtaessa "pauke ja piereskely" äänet. Manuaalissa taas omanlaisensa "vapaus"
Eli mitä kannattaa miettiä keston ja tehonkeston puolesta noista?
myöskin vielä pohdin kaadunko bensan vai dieselin puolelle.
Tomaatti kestää diisselissä ja bensassa hyvin.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostEnsin kannaatta päättää hommaako nokilekan vai bensavehkeen. Jos päätyy diisseliin niin laatikkopähkäilyä ei tarvii tehdä kun sitä ei saa kuin tomaattina. Bensaa saa molemmilla vaihtoehdoilla. Käy testaamassa eri vaihtoehtoja niin saat parhaan käsityksen autoista.
Tomaatti kestää diisselissä ja bensassa hyvin.F20 116d
E63 645
E28 528
F30 320d x-drive
F31 335d x-drive
ex. e92 335d, e91 325I pre-lci, e84 X1 2.0d x-drive, e91 320d,e90 320i,e46 316i, e87 118d, e46 320i, e46 330xd, e46 330d, e39 528i, e32 750i, e32 730i, e34 525i
KTM 1290 Super Adventure
K1200S
ex. K1200RS, K1200R, F800S, R1100S
Comment
-
-
Originally posted by Night-Wind View PostMitä perusvikoja näissä e91 koppasissa/kuinka kestäviä nuo 2,0 dieselit on?
Muuten korimallissa ei kauheesti ole lapsenvikoja kylläkään
Comment
-
-
Originally posted by Bouma View PostRiippuu minkä vuotista olet ostamassa? N47 on kohtuu kuraa mutta luotettavampi kuin bensaversio. Itse en ostaisi nyky nelosdiiseliä. Alkupään E9x sai M47 koneella niin sellanen on pomminvarma.
Muuten korimallissa ei kauheesti ole lapsenvikoja kylläkäänex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
-
Missä sijaitsee e9x hälyn sulake?
Ongelma on siis seuraava. Kaukolukitus lakkasi toimimasta yhtäkkiä. Siis perus tyyppivika. Akku ja sulakkeet ok. Vika siis tos näk antennivahvistimessa. Eipä siinä kun tiirikalla pääsee käyttämään keskuslukitusta, mutta tehdashäly alkaa aina piippaamaan kun avaan oven. Loppuu tietty heti kun saan palikan aukkoon. Olisi kiva tietää millä tuon hälyn hiljentää kunnes saan vaihdettua vahvistimen?
Comment
-
Comment