Originally posted by awd-69
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Pitäis noin 10mm nostaa takapäätä kun näyttää laiskalta ja laahaavalta ja kuormalla koukku saattaa jopa ottaa hidasteessa maahan.
Joku poor road package on olemassa? Mistä tilaan ja tarve siis on vaan taakse jotkun kumit jousen ja rungon väliin. Vai olisko sellaiset mahdollista itse leikata jostain kumista?E91 330dA
Comment
-
-
Originally posted by E-rotu View PostPitäis noin 10mm nostaa takapäätä kun näyttää laiskalta ja laahaavalta ja kuormalla koukku saattaa jopa ottaa hidasteessa maahan.
Joku poor road package on olemassa? Mistä tilaan ja tarve siis on vaan taakse jotkun kumit jousen ja rungon väliin. Vai olisko sellaiset mahdollista itse leikata jostain kumista?
Nuo ei kyllä taida korottaa kuin jonkun 5mm. Itsellä laahasi myös mutta uusilla iskareilla parani.
Comment
-
-
talveksi lämmitin pitäisi saada. -06 320d. Olen jo aivan pyörällä päästäni. Mikä on fiksuin vaihtoehto/mitä edes saa. säteilystä tuntuu olevan kaksi kuntaa, toimii hyvin tai aivan kuraa. lohkolämmitintä saako? Entä letkulämmitin? pumpulla vai vastuksella?
ajatuksissa Defan moottorilämmitin + Defa sisähaara + (Defa?) laturi asennus pitää kans jossain hoitaa. joko koko homma yhdessä paketissa tai osat ja asennus eri paikassa riippuen hinta-/takuupoliitikasta.
Turusta ja pk-seudulta liikkeet joista hyviä kokemuksia?
webasto ja eeberi saa jäädä hintansa puolesta
Comment
-
-
Originally posted by soundeffect View Posttalveksi lämmitin pitäisi saada. -06 320d. Olen jo aivan pyörällä päästäni. Mikä on fiksuin vaihtoehto/mitä edes saa. säteilystä tuntuu olevan kaksi kuntaa, toimii hyvin tai aivan kuraa. lohkolämmitintä saako? Entä letkulämmitin? pumpulla vai vastuksella?
ajatuksissa Defan moottorilämmitin + Defa sisähaara + (Defa?) laturi asennus pitää kans jossain hoitaa. joko koko homma yhdessä paketissa tai osat ja asennus eri paikassa riippuen hinta-/takuupoliitikasta.
Itse otin säteilylämmittimen, ihan sama onko se jonkun mielestä kuraa vai ei. en jaksa päätä vaivata sen enempää. Säteilylämmitin on yhtä kuin lohkolämppäri Defalla. Ei ainakaan mulle muuta Defan sivu tarjoa.
Mulle tulee Defan säteilylämmitin, sisälämppäri ilman pistoketta, laturi 4 Ah (10 Ah ei ollu ylimääräisenä just nyt)Last edited by Järppä; 24-10-2016, 12:00.Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Comment
-
-
Originally posted by E-rotu View PostPitäis noin 10mm nostaa takapäätä kun näyttää laiskalta ja laahaavalta ja kuormalla koukku saattaa jopa ottaa hidasteessa maahan.
Joku poor road package on olemassa? Mistä tilaan ja tarve siis on vaan taakse jotkun kumit jousen ja rungon väliin. Vai olisko sellaiset mahdollista itse leikata jostain kumista?Last edited by Driver22; 24-10-2016, 12:23.F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by soundeffect View Posttalveksi lämmitin pitäisi saada. -06 320d. Olen jo aivan pyörällä päästäni. Mikä on fiksuin vaihtoehto/mitä edes saa. säteilystä tuntuu olevan kaksi kuntaa, toimii hyvin tai aivan kuraa. lohkolämmitintä saako? Entä letkulämmitin? pumpulla vai vastuksella?
Laittaisin omaanikin jossei siinä jo olisi paskaa säteilylämmitintä.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
webasto ja eeberi saa jäädä hintansa puolestaF31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Onkohan pk-seudulla jotain yritystä, josta on hyviä kokemuksia noiden asentelusta tai edes yrityksiä mikä noita jälleenmyy/asentaa? Tuusulassa on, mutta hieman kaukana sekin. Turusta lähin taitaa olla salossa. Vai pitääkö itse tilailla ja kysellä pelkkää työn hintaa? Tuleeko tässä tappelua takuun kanssa, jos/kun on itse tilannut osat?
Mikä noista pumpuista on se oikea versio? TT-thermo 1000KLD, TT.thermo 1000W SLD vai jokin muu?:think
Muuta huomioon otettavaa? Defan yhteensopivan jatkokaapelin ja defa miniplug kaapelisarja molemmat tarpeen?
edit. KLD on näköjään kulmamalli ja siten helpompi asentaa. Laitoin myös tonne tt-thermolle kyselyä noistaLast edited by soundeffect; 24-10-2016, 13:46.
Comment
-
-
Originally posted by Driver22 View PostNehän ei ole kuin muovipuslat jotka tulee takajousien yläpäähän. Itse etsin jousisarjaa ja kaikissa oli ongelma että perä jää laahaamaan niinkuin bemarien vakion stanssi tahtoo olla. Noilla sai mielestäni auton hyvin tasapainoon eibachin jousien kanssa.E91 330dA
Comment
-
-
N54 turbojen sarjanumerot
Originally posted by WarHead View PostEdelleen tieto puuttuu.
Asentelija oli tutkinut ylä- ja alapuolet ja teki arvion, että pitänee puottaa puhaltimet pois, ennen kuin saa numerot selville.
Eli, onko kellään parempaa tietoa?
They would have to be viewed from below.
The outlet will obscure them from above.
Front turbo part number is facing the front of the vehicle in the 6 o'clock position.
The rear turbo faces the back of the car, also in 6 o'clock position.
Silläkeinon.E91 335iAT -08
-Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -
Comment
-
-
Originally posted by aku1979 View PostKokemuksia Red Line RL-2 tai muista dieselin sekaan laitettavista puhdistus- tai lisäaineista? STP:n litkusta olikin hyviä kokemuksia yhdellä käyttäjällä.K1300S -09, R 1200 GS LC -16 Mini Cooper R56 -07, Ex. E61 520 dA -07
Comment
-
Comment