kukaan flashäny auto onnistuneesti JB4 kiinni ollessaan Map0 asennossa vai onko pakko purkaa pois.... jotenkin niin laiska nykyään autojen kanssa että vaikka mieliteksi laittaa xHP niin toi JB4 purku ja takaisin laitto saattaa muodostua kynnykseksi
kukaan flashäny auto onnistuneesti JB4 kiinni ollessaan Map0 asennossa vai onko pakko purkaa pois.... jotenkin niin laiska nykyään autojen kanssa että vaikka mieliteksi laittaa xHP niin toi JB4 purku ja takaisin laitto saattaa muodostua kynnykseksi
Jos lukisit tätä topicia edes hieman, tai käyttäisit searchia, selviäisi edellisen kysymyksesi lisäksi myös se että se JB4 kannattaa ihan fyysisesti sieltä purkaa pois välistä jos meinaa xHP:ta laitella.
kukaan flashäny auto onnistuneesti JB4 kiinni ollessaan Map0 asennossa vai onko pakko purkaa pois.... jotenkin niin laiska nykyään autojen kanssa että vaikka mieliteksi laittaa xHP niin toi JB4 purku ja takaisin laitto saattaa muodostua kynnykseksi
Mitä vastaat töissä jos inkkari kysyy sähköemaililla: "onko näitä ohjeita muka pakko noudattaa, että nää IT-systeemit toimii?"?
Jos lukisit tätä topicia edes hieman, tai käyttäisit searchia, selviäisi edellisen kysymyksesi lisäksi myös se että se JB4 kannattaa ihan fyysisesti sieltä purkaa pois välistä jos meinaa xHP:ta laitella.
"If you have any piggy-back solutions installed which interfere on the CAN Bus (like JB4) be
sure to turn them off. In certain cases, you probably need to remove them completely from
the vehicle before. WE RECOMMEND YOU TO DO SO, before using xHP!"
Mutta ei se sitä tarkoita, etteikö joku olisi asentanut JB4 kiinni 0 mapilla onnistuneesti ja että jaksaisin alkaa purkamaan/kasaamaan uudestaan
JA Pyroz, niin offshore inkkareille sanon vaan yleensä "sorry there seems to be distortion on the line" ja luuri kiinni. Niiden kanssa kun joutuu puhuun niin siellä on aina 6-8 vouhottajaa tekemässä saman työn kuin täällä päässä yksi asiantuntija. Sitä basso konserttia ei kestä kukaan.
Siis joillain toimii ilman JB4 irrotusta ja joillain ei. Jos ei toimi niin joutunee ajamaan emergency flashillä vakiosoftan takaisin sisään. Etukäteen ei taida pystyä ennustamaan miten käy.
Siis joillain toimii ilman JB4 irrotusta ja joillain ei. Jos ei toimi niin joutunee ajamaan emergency flashillä vakiosoftan takaisin sisään. Etukäteen ei taida pystyä ennustamaan miten käy.
Jees näin käsitinkin, että joku saanut menemään jopa JB4:n kanssa, mutta parempi ottaa irti.
Siis joillain toimii ilman JB4 irrotusta ja joillain ei. Jos ei toimi niin joutunee ajamaan emergency flashillä vakiosoftan takaisin sisään. Etukäteen ei taida pystyä ennustamaan miten käy.
Juu, on ollut laturi ja on ollut virtalähde, ihan sama vaikka olisi Olkiluoto 3 perässä kun flässäys kestää sen 3 min. Kunhan akku on kunnossa ja siellä on riittävästi virtaa...
Juu, on ollut laturi ja on ollut virtalähde, ihan sama vaikka olisi Olkiluoto 3 perässä kun flässäys kestää sen 3 min. Kunhan akku on kunnossa ja siellä on riittävästi virtaa...
kukaan flashäny auto onnistuneesti JB4 kiinni ollessaan Map0 asennossa vai onko pakko purkaa pois.... jotenkin niin laiska nykyään autojen kanssa että vaikka mieliteksi laittaa xHP niin toi JB4 purku ja takaisin laitto saattaa muodostua kynnykseksi
Otin JB4:n fyysisesti irti ja aloitin flässäämisen. Ennen jämähti aina step 4 jälkeen, nyt meni läpi!
Trebila muokkaa vielä tuota moottorin ecun flässiä ja sitten testaamaan.
Vaihdoin uuden mapin laatikkoon ja ilmestyi oire - tossa noin 2k rpm nurkilla tuntuu, että laatikko luistaisi vähän. Sellainen ihan selvä nykäisy joka tuntuu about samalta kuin kun rengas sutaisee, mutta sitten saa pitoja. Vain ESP valo puuttuu. Ja vielä aika kepeällä kaasun käytöllä. En nyt viittinyt kovin kattavasti testailla, ennen kun hajoo jotakin ihan lopullisesti.
Löin laatikkoon takaisin vakio-softan - ja samalla tehojakin alaspäin varmuuden vuoksi. Oire sinänsä hävisi, mutta johtunee siitä että vakionahan tuo ei varsinaisesti edes yritä vedättää pikkukierroksilla vaan luistattaa ihan reilusti.
Eniveis. Laatikon päästä löyty virhekoodi:
Pystyy nollaamaan, mutta palaa takasin. Se XHP'n recode-toiminto ei auta.
HOX HOX
Trebila ihmetteli mun logia ja sanoi ettei laakossa kyllä ole xHP Stage 3:sta. Vaikka niin luulin flässänneeni.
Olen yrittänyt hommaa ihan väärin. Eli ekaksi pitää valita stage3 vaihtoehto ja sitten klikata flash. Ja meni heti läpi vaikka oli JB4 paikoillaan...
Vaihdoin uuden mapin laatikkoon ja ilmestyi oire - tossa noin 2k rpm nurkilla tuntuu, että laatikko luistaisi vähän. Sellainen ihan selvä nykäisy joka tuntuu about samalta kuin kun rengas sutaisee, mutta sitten saa pitoja. Vain ESP valo puuttuu. Ja vielä aika kepeällä kaasun käytöllä. En nyt viittinyt kovin kattavasti testailla, ennen kun hajoo jotakin ihan lopullisesti.
Löin laatikkoon takaisin vakio-softan - ja samalla tehojakin alaspäin varmuuden vuoksi. Oire sinänsä hävisi, mutta johtunee siitä että vakionahan tuo ei varsinaisesti edes yritä vedättää pikkukierroksilla vaan luistattaa ihan reilusti.
Eniveis. Laatikon päästä löyty virhekoodi:
Pystyy nollaamaan, mutta palaa takasin. Se XHP'n recode-toiminto ei auta.
Mulla oli toi sama ongelma, tein just noilla ohjeilla koodauksen ja sen jälkeen toi virhe hävisi. Mulla se johtui siitä ettei alpina softaa oltu koodattu flashayksen jälkeen.
Comment